Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 31 maart 2025 13:36

Antwoord op onderwerp  [ 31 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
911 Temminkhoff 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
'05 997 Carrera S cab
Nuland, jonguh!
Bericht Re: 911 Temminkhoff
Olaf schreef:
Sinds Juli 2023 op naam van de 1ste NL eigenaar ...

Ik zie wat anders bij de RDW en bij Finnik: sinds juli 2023 op naam van de laatste Nederlandse eigenaar. Volgens Finnik sinds mei 2022 in Nederland, bij de verkoop aan een particulier in september 2022 ook geïmporteerd en sinds juli 2023 bij de huidige eigenaar en nog weer een maandje later "officieel" te koop gezet.

Maar je hebt gelijk, kijken kan natuurlijk altijd.

20 maart 2025 19:57
Profiel
PorscheForum Rookie
Die blauwe vind ik helemaal niks met die gekunstelde spoiler die er niet op hoort. Die witte is goed qua specs maar met een witte blijf je zitte.... die andere is voor 2005 dus per definitie voor mij niet interessant. Gisteren voor tijdelijk even een Mini cabriolet voor mijn vrouw gekocht, rij ik zelf weer met de X5. 1 auto op de oprit was het toch wat onhandig dus nu alle tijd om rustig te zoeken naar een mooie vervanger van de 640i. Ik moet zeggen dat een XKR mij ook wel wat.lijkt.maar is natuurlijk een heel andere auto dan een 911

21 maart 2025 8:23
Profiel
Moderator
911 Carrera S
SjoerdH schreef:
.. die andere is voor 2005 dus per definitie voor mij niet interessant.

Niets is minder waar - die 996 4S Cabrio is wel degelijk van 2005. Tot 2006 kon je een 996 uitgeleverd krijgen, een 997 was daarintegen al in 2004 te koop :wink:
Daarbij denk ik zomaar dat een 996 4S waardevaster is dan een 997 4S, maar dat terzijde.

21 maart 2025 10:46
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rookie
Afgelopen zaterdag in een Jaguar XKR 4.2 Supercharged gereden. Ik moet zeggen dat dat ook wel een fijn apparaat is hoor. maakt de keuze niet makkelijker maar ik besef mij dat ik hier op een Porscheforum zit en dat daar de aandacht naar toe gaat. Ik merk ook dat de 911 van Temminghoff mij nog niet helemaal heeft los gelaten. Ik twijfel vanwege de doorverkoopbaarheid als gevolg van de kilometerstand. Ik ben wel benieuwd welke particuliere waarde deze 911 vertegenwoordigd volgens jullie. Hij staat dan wel te koop bij Temminghoff maar de verkoop is tussen particulieren. Daar moet wat mij betreft dan ook een particuliere prijs aanhangen. Stel je rijdt hem naar 225k wat zijn ze dan realistisch nog waard?

25 maart 2025 23:24
Profiel
PorscheForum Super Junkie
911 2.4 T targa '72, 991 4S cabrio '13
Moeilijk te zeggen wat de auto op gaat brengen bij verkoop (particulier) in de toekomst. Is een beetje glazenbol kijken, een zinnig advies kan niemand daar in geven lijkt me.

Maar je koopt de auto om in te rijden, niet om na te denken over de verkoopwaarde in de toekomst. Hangt van zoveel factoren af.

"Racing is life. Anything before or after is just waiting."

26 maart 2025 0:40
Profiel
PorscheForum Rakker
Exact wat outletvalve schrijft :!: Keuren, kopen, rijden en GENIETEN, meer niet.

Kwam deze nog tegen, misschien een optie?
https://www.9classics.nl/nl/porsche-col ... iolet-234/

26 maart 2025 5:33
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 31 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2