Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 04 apr 2025 17:32

Antwoord op onderwerp  [ 28 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Verzekeren 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Bericht 
Ja mijn voorwaarden zijn niet ideaal nee, dat weet ik. En ik heb wel langer gereden dan 5 jaar, maar ehh ik heb een 964 C2 gehad en daar ehh had ik wat pech mee in de regen en toen was ik blij dat ik een verzekering had. Heb voor de 4S ook geinformeerd daar (NN) maar toen wilden ze opeens fl 20.000 per jaar en dat vond ik wat veel. Bij centraal beheer kon dat voor de helft en dat vond ik al heel wat. Maar nu denk ik inderdaad dat het misschien nog wel wat goedkoper kan :frown:

En die van mij is volgens mij verzekerd op catalogus waarde, en niet op taxatie waarde. Geen idee of dat wel mogelijk is bij CB....

30 sep 2005 15:32
Profiel
PorscheForum Rakker
964 C2C (1991) Oak Green
Noordwijk ZH
Bericht 
Mijn antwoord was inderdaad nog niet compleet. Het bedrag is voor 80% BM korting, verder rij ik meer dan 25000km per jaar, dus dat is maximum premie.

Inzittendenverzekering zit er ook bij.

Verzekerde waarde is catalogus met afschrijving, als je wil kan taxatie volgens mij ook, maar die moeite heb ik niet genomen. Er staan er genoeg te koop voor als ze de waarde onverhoopt willen bepalen.

30 sep 2005 19:54
Profiel
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht 
Yoda schreef:
Verzekerde waarde is catalogus met afschrijving, als je wil kan taxatie volgens mij ook, maar die moeite heb ik niet genomen. Er staan er genoeg te koop voor als ze de waarde onverhoopt willen bepalen.

:bang:
ER schreef:
Gezien mijn huidige total loss schade is er door Turien (of Multisafe) de eerste de beste taxateur op afgestuurd welke een bedrag van € 10.000 lager noemt dan de taxatie 18 maanden daarvoor. Dit, omdat (zijn letterlijke woorden!) "hij surfend over het internet particulier al een auto kan kopen voor dit bedrag". DAT DANK JE DE KOEKOEK!

;)

30 sep 2005 21:24
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 28 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2