Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 5:32

Antwoord op onderwerp  [ 40 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Het heeft lang geduurd maar ..... 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
carrera 3.0 1977
Asperen
Bericht 
Koen, als finders' fee een keertje meerijden op circuit oke? Of gaat de bijrijders stoel er ook uit tbv de gewichtsbesparing? :)

02 okt 2005 14:21
Profiel
PorscheForum Rakker
997S
Belgische kust
Bericht 
Prachtig :o

Proficiat ermee en hopelijk niks dan goede ervaringen :wink:

02 okt 2005 14:45
Profiel
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Jeroen C3.0 schreef:
He die ken ik nog! Volgens mij had ik die hier een keertje gepost, van MP geplukt! Leuk dat hij nu op het PF in goede handen van Koen is. Bruut apparaat! Als ik lees wat de vorige eigenaar er allemaal aan gedaan heeft denk ik ook dat je hier absoluut een goede deal mee gedaan hebt!

GEFELITEERD! Gaaf project ook, beetje racen in een Porsche ! :D

Ik wil er nogmaals duidelijk op wijzen dat zij NIET van mij alleen is maar ook van Chris alias Chris_lbr :wink:

Ik heb zoals gevraagd net een paar nieuwe fotootjes gemaakt. Dat is beter dan in de garage.
Hier is ze

AfbeeldingAfbeelding

Oh ja , voor ik het vergeet :!: Ik MAG ze nat wassen en ze mag ook in de regen rijden :twisted: :cheesy:

Laatste update 22/10/2013

02 okt 2005 15:16
Profiel WWW Facebook 
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
911-lover schreef:
Oh ja , voor ik het vergeet Ik MAG ze nat wassen en ze mag ook in de regen rijden

je hebt dat toch op papier gezet :?: :twisted: :wink: :lol:

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

02 okt 2005 15:23
Profiel WWW
carrera 3.0 1977
Asperen
Bericht 
Oke, gefeliciteerd Koen en CHRIS ! Maar da's nog geen antwoord op mijn vraag Koen! :wink:

02 okt 2005 15:28
Profiel
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Jeroen C3.0 schreef:
Oke, gefeliciteerd Koen en CHRIS ! Maar da's nog geen antwoord op mijn vraag Koen! :wink:

Moet je met Chris regelen. Hij heeft ze gevonden niet ik (en ook niet hier als ik heel eerlijk mag zijn maar in een oude annonce op het 944 forum die al lang eraf gehaald is daar de vorige eigenaar ze toch eerst weer niet wilde verkopen) :roll: :wink:

02 okt 2005 15:34
Profiel WWW Facebook 
carrera 3.0 1977
Asperen
Bericht 
Koentje:

Ik bedoelde dit draadje:

http://www.porscheforum.nl/viewtopic.ph ... c&start=75

" Zoektocht 944 S2/Turbo voor Shark.

Daar postte ik op Zo Mei 15, 2005 12:49 -

(Foto's niet meer zichtbaar, daar adv. niet meer op MP staat...)

SHARK !!! Dit ziet er toch wel heel erg stoer uit! En dat voor die prijs! Als ie echt goed is heb je een koopje volgens mij. Zou de stickers gewoon laten zitten. Erg Porsche die Martini strepen. Het is dat ik geen plek heb om hem te parkeren anders ging ik toch echt zelf even kijken! Altijd leuk voor erbij!

Aangeboden: Originele Porsche 944 turbo
Prijs: € 5.550,00
Beschrijving: Wegens tijd en geld gebrek verkoop ik mijn 944 turbo uit 1986 met 220 pk. Ik was begonnen met hem te prepareren voor het circuit. Heb dus vorige maand voor 1200 euro na laten kijken en de riemen/rollen plus radiator laten vernieuwen (rekeningen aanwezig). Daarna de stickers geplakt (zijn makkelijk te verwijderen) en blauwe FIA Sparco kuipstoelen en rode FIA QSP 3 inch 4 punts gordels erin gezet (1000 eur). Het originele tapijt en de stoelen zijn er uiteraard nog bij en in goede staat (zwart leer met velours). De auto is dus in een dag weer om te bouwen naar 'af fabriek'. Motor en de rest in zeer goede staat. Hij heeft Koni's rondom. Er zit ook een goede extra 944 turbo versnellingsbak met garantie bij (die alleen zijn al rond de 1000 eur op de markt). Je kunt kiezen om voor het origineel te gaan of als basis voor een snelle racer (de opvoermogelijkheden van de turbo's zijn talrijk). De originele 16 inch velgen zitten eronder met goede banden. Eventueel ook de 17 inch cup velgen met banden voor 600 eur extra erbij.Heb echt gebrek aan tijd en geld, ook vanwege onze baby. De prijs is extreem scherp omdat ik het geld nodig heb dus ga aub geen spotbiedingen doen. Degene die deze auto koopt zal over een jaar weten dat hij toen een hele goede zet heeft gedaan. Ik heb zelf ook lang naar deze auto gezocht. Overigens verkoop ik niets los behalve de velgen (dit ivm tijdgebrek). Bel me voor vragen 0654351927

Dat lijkt me toch echt dezelfde..! :wink:

But never mind waar die vandaan komt of gevonden is, zoals reeds vele malen eerder gezegd, ik vind het een stoer aparaat. Keertje meerijden zou ik dan ook niet afslaan, maar was meer als geintje dan serieus bedoeld. :D

02 okt 2005 16:07
Profiel
Hasselt/België
Bericht 
Het is ook eerder op een reactie van EriC4C vermeld.
Het is idd ide wagen die we aangeschaft hebben.
En als het eens lukt mag je zeker meerijden hoor (als we nog een stoeltje vrij hebben) :wink: :lol:

02 okt 2005 16:14
Profiel WWW Facebook 
carrera 3.0 1977
Asperen
Bericht 
Nou zie ik het, is inderdaad het stukje dat ik geplaatst had dat Eric aanhaalt... moest ook even zoeken, was alweer bijna 5 maanden geleden... :wink:

Maar dat stoeltje zal wel lastig worden, daar ik vermoed dat alles eruit gaat behalve de stoel van de gelukkige chaffeur. :D

Maakt niet uit hoor, neem ik die wel, een stoel is een stoel, ja toch? :D

02 okt 2005 16:19
Profiel
Hasselt/België
Bericht 
De passagiersstoel blijft er gewoon in staan hoor :wink:

02 okt 2005 16:20
Profiel WWW Facebook 
carrera 3.0 1977
Asperen
Bericht 
Oke dan! In dat geval... wie weet ooit, zou tof zijn!

8)

02 okt 2005 16:26
Profiel
PorscheForum Rakker
Zuid-Limburg(B)
Bericht 
nou Koen en Chris

gefeliciteerd hoor met deze ruige bak!!!! :shock:

veel veilig circuitplezier gewenst!!!!!! :wink:

de 9de is ie toch ook te bekijken niet?

02 okt 2005 20:11
Profiel
PorscheForum Rakker
993TT (1996) & 951 Martini (1986)
Tremelo (België)
Bericht 
De 2 kuipstoeltjes en 4-puntsgordels staan er in en zullen er in blijven staan. De rest zal er zoveel mogelijk worden uitgehaald, hoever dat zal gaan zullen we tzt nog wel zien.
Dus Jeroen, als je in het kuipstoeltje van de passagier past - moet er de nadruk op leggen want in zo'n stoeltje plaats nemen is echt geen lachtertje - mag je zeker mee 't circuit op. Geldt trouwens voor iedereen die dat eens wil meemaken en met zijn eigen P niet durft (wat ik goed kan verstaan).

Paul, hij mag idd met veel water worden gewassen. Want in tegenstelling tot mijn 930 gaat de 951 WEL in de regen rijden. Ben ik persoonlijk heel gek op want op circuit is dat als piloot heel spectaculair, ik spreek uit mijn jarenlange kart-ervaring. En hoe raar het ook moge klinken, het materiaal ziet véél minder af dan op het droge ( :roll: zolang je de wagen natuurlijk op de baan houdt :roll: ).

Luke, als je er de 9de bij bent zal je er zeker niet kunnen naast kijken. 8)

02 okt 2005 21:07
Profiel Facebook 
PorscheForum Junkie
965 L
gemonde
Bericht 
ik ben ook benieuwd

:o

nog 7 dagen

02 okt 2005 22:01
Profiel
carrera 3.0 1977
Asperen
Bericht 
Kijk, dat zijn woorden! Tof Chris! 8) ik houd jullie escapades zeker in de gaten en hoop een keertje mee laag te mogen vliegen!

:D

02 okt 2005 22:52
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 40 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2