Auteur |
Bericht |
Jeroen C3.0
carrera 3.0 1977Asperen
|
Best stoer, staat inderdaad al weer best een tijdje bij CvK. Zou inderdaad wel meteen die " wannabe 997" troep eraf halen!
Ook ik vind dat een 911 best een gewaagde kleur mag hebben, speedgelb, guards red, alpin weiss, allemaal prima! ook die appeltjesgroene 964 vind ik super! Of dat hele gave licht (kobalt?) blauw op een 993! Zeker als je hem niet als daily driver gebruikt. Mensen kijken toch wel, kan die kleur er ook nog wel bij!
Ben begin dit jaar een aantal keren aan het gluren geweest naar die witte 993 met blauw leder die bij TF stond. Tot ik uit mijn lijden verlost werd, was nl. verkocht!
Maar er is ook niets mis met een nachtblauwe 993, zeker niet in C2 uitvoering! ik heb nl. iets met die luchtgekoelde stofzuigers en die 5 voudige klokkenwinkels. Zou zelf dan ook denk ik lekker bij de 993 blijven, maar heb nooit een 993, nog 996 gehad, of zelfs in gereden, misschien maar beter ook!
Ach ja, bezit van iedere Porsche en zeker een 911 is al een jongensdroom, dus elke keuze tussen welk type voor mij een luxe keuze! Tot zover mijn kerstgedache!
Nu naar mijn mams voor het kerstdiner. Wel met de TDI met winterbanden, lijkt me beter!
_________________________________________ The difference between men and boys...
The size of their toys!
|
26 dec 2005 16:29 |
|
|
frankie1969
op het moment geen.......westerhoven
|
Er zit al een nieuwe motor in, Patrick.
Met deze nieuwe motor is 34.000 km gereden.
Er word in een 996 al snel een nieuwe motor geplaatst, want deze kosten namelijk in verhouding geen zak.
Volgens mij iets van 6000 euro voor een splinternieuwe!!
Moet je bij een 964 of 993 eens proberen, dan ben je al gauw 4-5 keer zoveel kwijt.
_________________________________________ een slechte dag op de golfbaan is nog altijd beter dan de beste dag op het werk.....
|
26 dec 2005 17:23 |
|
|
marknineoneone
964 C2 Coupe 91'Twenteland
|
gaaf
Vind een rode 996 ook wel wat hebben.
Maar om hem nou te preferen boven je prachtige 993?.....Ik wist het wel!
Sorry
PS: Hoeveel wordt je toe geboden?
_________________________________________ If you want to make a small fortune in motorsport
than start with a big one!
|
26 dec 2005 17:58 |
|
|
911-lover
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS
Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924Hasselt/België
|
@marknineoneone : Je haalt me gewoon de woorden uit de mond
_________________________________________ www.porsche968cs.be
Laatste update 22/10/2013
|
27 dec 2005 12:33 |
|
|
Retep
2e prijs Jubileumrit 2013
|
Ik vind het een hele mooie auto. Je ziet veel 996 in gedekte grijs- en blauwtinten, en dit geldt ook voor de Boxster. Is een 'normaal' straatbeeld geworden. Een sportwagen mag van mij best een gewaagde kleur hebben. Waarom niet? Of Guards Red een kleur is die weer aan het terugkomen is dat weet ik niet. Hoogtepunt voor die kleur was de 944-periode (midden jaren 80 - vroeg jaren 90).
Ik draag in ieder geval mijn steentje bij...
|
27 dec 2005 13:11 |
|
|
Jan A. (997 4S)
997 4S Cabrio
ex. 993 4S,
ex. 964 C4,
ex. 968Nederland
|
YEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSS.
Maar ja ik heb wel wat met rode Porsches geloof ik. Prachtige auto om te zien en vooral in deze kleur.
_________________________________________ Fietste ik maar net zo hard als mijn Porsche!!! https://manfredmilatoertocht.nl
|
01 jan 2006 22:18 |
|
|
adu
Nu even niet ...amersfoort
|
Prachtige kleur hoor voor een 996, ik kan het weten ... Overigens ben ik daar volstrekt objectief over. 993 is trouwens ook geen slecht plan, zag er gisteren drie bij Pon staan, hmmmm, wat zou je zeggen Dealtje maken
|
03 jan 2006 22:18 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Rood, is voor mij nog steeds een van de topkleuren voor een 911 (is trouwens nog zonder meerprijs ook) Maar waarom noemen jullie dit hier nu Guards Red? Hier bij ons in België, noemt het rood van Porsche, bij mijn weten al jaren (had in 1989 al een rode) Indisch Rood.
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
03 jan 2006 22:26 |
|
|
De Geus
Ex-964 C4, Ex-Boxster,
EX Audi S8-> dreaming of cayenne turbo -> 996 gt3MESTREECH
|
tsjakkaa rood maar wel leuk en apart mooi jawel
mocht hier voor de deur staan .....
_________________________________________ Life is short,ride hard !!!
http://www.degeusmakelaars.com
|
03 jan 2006 23:22 |
|
|
Jan A. (997 4S)
997 4S Cabrio
ex. 993 4S,
ex. 964 C4,
ex. 968Nederland
|
Helemaal eens
_________________________________________ Fietste ik maar net zo hard als mijn Porsche!!! https://manfredmilatoertocht.nl
|
03 jan 2006 23:41 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Het scheelt toch direct € 860 hier in België als je rood, wit, zwart of geel mooi vindt.
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
03 jan 2006 23:44 |
|
|
Jeroen C3.0
carrera 3.0 1977Asperen
|
Indisch Rot in Duitsland is dezelfde kleur als Guards Red in UK.
Zo, die wist ik eens!
Bijf het gaaf vinden, een 911 in een opvallende kleur! Zou er zeker geen nee tegen zeggen!
_________________________________________ The difference between men and boys...
The size of their toys!
|
04 jan 2006 0:14 |
|
|
porscheaddict
|
gister ook nog gekeken naar een rode 964, vind dat de lijnen van de auto veel beter uitkomen dan een donker metallic kleur, en is inderdaad wel de kleur uit die tijd!
_________________________________________ 964 c2
|
04 jan 2006 0:48 |
|
|