Auteur |
Bericht |
patrick911
1973 911 2.4T &
1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)Melbourne
|
Leef met je mee, Racebeus!
Ik hoop dat je straks helemaal niks meer van de schade kan zien.
Sterkte
PS. Je gaat je aggressie tot niet op GT4 botvieren he? Dan maak ik helemaal geen kans meer? 
_________________________________________ Just don't lift mid-turn.
|
07 feb 2006 11:22 |
|
 |
Carrera4s
997SBelgische kust
|
Overdrijven we niet ? 't Is "maar" wat stoffelijke schade zonder veel ander ergs, en hij is niet eens aansprakelijk dus de schade wordt vergoed.
A propos, als die rotondes daar zo ingericht zijn dat fietsers en voetgagngers gewoon niet kunnen oversteken in druk verkeer, is het maar logisch dat er eens een goede ziel stopt om hen ook over te laten.
|
07 feb 2006 16:43 |
|
 |
Maxfli
ex-993 C2Cabrio (1997)
ex-993 C4 (1995)Regio Amersfoort
|
Gelukkig is je humor niet gedeukt  Overigens is dit onderschrift gejat van een management scheurkalender. Staat vol met dit soort wijsheden.
Succes man!
|
07 feb 2006 19:58 |
|
 |
red devil
971 Panamera gts
991 Turbo S /ex
930 Turbo (ex) /
970 Panamera (ex)Zwolle
|
Iedere schade valt op te lossen, neemt niet weg dat je er niet op zit te wachten al dat gedoe. En zolang de schade er zit is dat het enige wat je aan de auto ziet. Maar ja als jou dat niet uit maakt, hoef jij je er niet druk om te maken de volgende keer. 
_________________________________________ TURBO EARGASM !
|
08 feb 2006 11:44 |
|
 |
Rob Herfst
Cayenne Turbo S Hybrid &
Boxster S (987)Rotterdam
|
Heb je op zich gelijk in!
Niemand gewond/geen lichamelijk letsel.....gelukkig!!
Andere andere kant is je droomauto(?), waar je zolang naar toe geleefd hebt (gespaard, een jaar gezocht......) kapot!
Dankzij iemand anders rij jij nu dus wel ineens in een "schadeauto/auto met schadeverleden"...  ......
Die "waardevermidnering" wordt (denk ik) door de verzekeringsmaatschappij ook niet vergoed..... 
|
08 feb 2006 11:57 |
|
 |
Carrera4s
997SBelgische kust
|
Wel, daar zeg je zoiets ! Ik heb in 2004 een ongeval gehad met mijn BMW waarbij ik ook volledig in mijn recht ben (hevige aanrijding achteraan door een camionnette). Ondanks de herstelling blijft de carrosserie wat verbreed (!), wat ik vaststel doordat de rail van het zeil dat de kofferruimte afdekt (is een break) nu wat teveel plaats heeft (spatie van 2 cm langs beide zijden ipv 1 cm).
Ik lig nu nog steeds in discussie met de verzekering omtrent betaling van een minwaarde, aangezien bij verkoop zal blijken dat dit een gegeven is dat de verkoopprijs zal drukken.
Een benadeelde heeft het recht om in de situatie gebracht te worden zoals die was, voor het ongeval. Na herstelling is dat bij mijn wagen niet het geval, dus heb ik recht op vergoeding van de minwaarde. Ik twijfel er trouwens niet aan dat ik dit bij procedure ook effectief zal krijgen, vraag is alleen welk bedrag men daarop kleeft.
|
08 feb 2006 12:25 |
|
 |
RicardoP
ex '87 3.2 Carrera Targa, wit , ex rijkspolitieSint Anthonis
|
Met mijn verhaal doel ik dus niet alleen op rotondes. Maar op voorrang geven op punten waar fietsers en voetgangers dit niet horen te hebben.
|
08 feb 2006 15:16 |
|
 |
racebeus
Porsche 964 Jubilee (viola) van GT Spirit 1:18
Ex 944 en ex 968Achterhoek
|
 mmmmmm, Rob? al nieuwe tijden binnen?
Ben iets rustiger nu, heb net de schadehersteller gesproken.
Heeft me enigzins gerust kunnen stellen poehee.
_________________________________________ ieder zijn meug!
|
08 feb 2006 15:52 |
|
 |
patrick911
1973 911 2.4T &
1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)Melbourne
|
Da's mooi. Hopen dus dat je dit snel vergeet en weer van je karretje kan genieten.
_________________________________________ Just don't lift mid-turn.
|
08 feb 2006 18:09 |
|
 |
Rob Herfst
Cayenne Turbo S Hybrid &
Boxster S (987)Rotterdam
|
|
09 feb 2006 0:53 |
|
 |
Retep
2e prijs Jubileumrit 2013
|
Erg vervelend, maar zorg voor de beste schadehersteller die je kunt vinden. Verzekering betaalt. Je wilt niet met kleurverschil ed. komen te zitten. Veel succes.
|
09 feb 2006 12:16 |
|
|