Auteur |
Bericht |
FROST
KIA/ex-924 driverDEN(k) HELDER
|
Gezakt 
_________________________________________ DENK HELDER
|
16 aug 2006 10:42 |
|
 |
924
Omgeving Leuven
|
Kop op, volgende keer beter Babs! Is niet het einde van de wereld
Tot zondag
_________________________________________ R, S, ST, RS, RSR
|
16 aug 2006 10:43 |
|
 |
911-lover
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS
Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924Hasselt/België
|
Dat is minder.
Maar de hoop niet opgeven 
_________________________________________ www.porsche968cs.be
Laatste update 22/10/2013
|
16 aug 2006 10:44 |
|
 |
rob964.c4
964.c4assendelft
|
vervelend voor je maar het gaat vast wel goed komen,
robert die het de eerste keer ook niet haalde, en nu nog meer moeite moet doen om het te behouden.
_________________________________________ remmen is angst
|
16 aug 2006 10:44 |
|
 |
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
Sh*t, da's balen....Even uithuilen, slikken, en weer knallen! Maar goed, voor nu even zwaar balen... 
|
16 aug 2006 11:30 |
|
 |
BJ964
Porsche 964 C2 1991
|
%^$&%* Das balen Barbara  Even een paar uurtjes hard balen en dan weer verder 
_________________________________________ Porsche 964C2 Nachtblauw
|
16 aug 2006 11:44 |
|
 |
FROST
|
Achja....had mijn dag niet.
Het begon al vanmorgen om een uurtje of kwart voor 8. Het bed uit, alles bij elkaar leggen, verdorie waar is mijn Uittreksel van het bevolkingsregister nou??Hele hok overhoop gehaald, waar zat ie tussen, bij de BANK AFSCHRIFTEN! Damn!
Dus geen ontbijt.
Eerst een extra uurtje rijden om op rust te komen. Nix rust, moeilijkheden met het doseren van gas bij de auto ( te veel 924 gereden de laatste dagen!! ).
Daarna naar het CBR. Mevrouw De Ruiter naast mij. Ik rij weg, stopt ze de wagen, je bent de handrem vergeten.
Ik rij daarna rustig weg, foutje kan gebeuren, twee kruispunten verder dan het noodlot: het is markt in Nieuw Den Helder, en druk. Veel fietsers, auto's en voetgangers. Ik wil linksaf, kijk rechts kijk links, ( het viel me op dat de zon laag stond en in mijn bek scheen ) komt er een zwaar gepimpte BMW nogwat aanzetten tegenover mij, ik rem voorzichtig, ik weet niet wat hij gaat doen, ik zie GEEN knipperl...BAM! Mevrouw de Ruiter trapt de rem in. That's it dacht ik. Ik rij rustig door, laat ze me even later langs een vrij smal straatje rijden waar aan beide kanten auto's geparkeerd staan.
Zie je nou NET dat er een tegenligger komt"!! Ik kan niet uitwijken, bam, weer de rem erop, bijna een spiegel eraf  @%#&!@)!%#% -verdorie!
Terug op het CBR:
" Ja wat denk je er nu zelf van? " vraagt Mevrouw de Ruiter
Ik zeg, " Laat maar, ik weet het zelf al en ik wil het niet horen ook. "
Ik ben duidelijk benomen van de iets vreemde rit vandaag.
Ze zegt er toch met een big grijns achteraan, " Je bent gezakt hé?! Nou, nix mis mee, volgende keer beter! "
Ik geef haar de hand en vertrek zonder gedag te zeggen, ( eigenlijk best onbeleeft nadat ik er over nadacht  ) mijn rijinstructeur zegt nog zoiets van Je hebt je best gedaan meer kan je niet doen voordat ik uit de lesauto stap en weer thuis bij de voordeur sta..
..
Maar ik geef het niet zo snel op hoor 
Laatst bijgewerkt door FROST op 16 aug 2006 12:09, in totaal 1 keer bewerkt.
|
16 aug 2006 12:07 |
|
 |
BJ964
Porsche 964 C2 1991
|
Het zat je zo te lezen niet mee met je examen...  De volgende keer haal je het gewoon! 
_________________________________________ Porsche 964C2 Nachtblauw
|
16 aug 2006 12:09 |
|
 |
RKV
964 cabrioletHeiloo
|
kop op vogende keer beter
_________________________________________ Een echte Porsche is luchtgekoeld, water is where fish verrek in!
|
16 aug 2006 12:14 |
|
 |
924
Omgeving Leuven
|
Volgende keer lukt het wel als je rustig blijft, wat ik je al eens gezegd hebt 
_________________________________________ R, S, ST, RS, RSR
|
16 aug 2006 12:19 |
|
 |
horn
PF #57
|
Dat mag ik hopen...
Sorry Frost, ik vind het jammer voor je. Maar als ik dit zo hoor, zou ik toch nog een lesje of ugh nemen. Handrem is basiskennis, één ingreep is normaliter een enkeltje CBR, doorrijden en een tweede ingreep is idd wel een beetje klaar...
Oja, en een tip van de wijze oude chinees...  : leg volgende keer alles de avond van te voren klaar - slaap je een stuk rustiger van.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
16 aug 2006 12:21 |
|
 |
Pascal
‘64 Kever
|
Jeps, sluit me aan achter horn, enne, nog een tip van nog een oude chinees: Als je niet precies weet wat je doet, praat dan...
"Verdorie, die BMW daar, geen idee wat die gaat doen, toch maar even inhouden om het af te wachten" 
|
16 aug 2006 13:34 |
|
 |
Olaf
911 Carrera S
|
.... mooi balen
Persoonlijk zou ik (vanaf nu) in bv Alkmaar gaan lessen - en daar dan ook af gaan rijden
Leer je meer en verval je niet in gewoonte-fouten .... dit omdat je Den Helder wss op je duimpje kent 
|
16 aug 2006 14:10 |
|
 |
FROST
|
Ik zie net dat ik een eigen topic heb gekregen: sorry voor het dichtspammen van het Noord Holland treintje..
Ik voel me er nog steeds beroerd door, maar ja, er zijn ergere dingen. Zolang ik niet 4x zak of erger kan ik er enigzins mee leven  En de Jubi toer komt eraan dus weg met tranen en verdriet, eigenlijk ist ook wel een beetje feest!
Volgende keer gewoon beter, en dan hoop ik dat ze voor mij een andere, minder idiote route door Den helder stippelen, desnoods door iemand anders van het CBR, en dat mijn zenuwen het niet WEER begeven. Helaas ligt het laatst genoemde in de familie..
|
16 aug 2006 14:59 |
|
 |
Gerco
|
Heel jammer hoor Babs, maar ik kan me er ook wel in herkennen in zo afrijden.
Bij mijn eerste keer afrijden reed ik heel voorzichtig om geen ingreep te krijgen die ik tijdens lessen wel vaker had gehad. Laten ze je alsnog zakken omdat "ja je rijd te onzeker"
Tweede keer reed mijn rijinstructrice ook zelf mee tijdens het examen, en dat hielp ook wel. Zij en de examinator waren de hele tijd aal het kleppen en dat maakte mij wel iets minder zenuwachtig en ook had ik wel een paar lessen meer gehad dus toen ging het allemaal wel netjes..
Dus nog wat meer lessen en dan komt het vast allemaal wel goed !
_________________________________________ turbo rulezz
|
16 aug 2006 15:07 |
|
 |
RKV
964 cabrioletHeiloo
|
hé olaf weet je wel waar Alkmaar ligt? Dat ligt VAST aan Heiloo. dat moet ik wel weten wanneer Babs rijdt, laat ik mijn auto in de garage staan die dag 
_________________________________________ Een echte Porsche is luchtgekoeld, water is where fish verrek in!
|
16 aug 2006 15:37 |
|
 |
Peter, Boxster
Boxster.996 cabrioLelystad
|
Jammer Frost,  misschien dat je nog een herkansing kan doen voor de waterland rit, dan kun je die mooi meerijden.
Maar goed niet getreurd de aanhouder wint.
|
16 aug 2006 15:51 |
|
 |
rufie
996 3.6 - 2002Gent - België
|
Kop op Frostje. Het lukt je wel.
_________________________________________ Air or water, Porsches are COOL.
Blijf op de hoogte van alles wat me bezighoudt : http://www.RUFIE.be
|
16 aug 2006 15:54 |
|
 |
horn
PF #57
|
En dan voorkom je ook dat je automatisch bij iedere brievenbus stopt. Vinden die examinatoren ook vervelend...
(met humor lijken je problemen kleiner... )
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
16 aug 2006 16:19 |
|
 |
Double G
911 carrera 3.2 '86Kapelle
|
_________________________________________ NPC 0577
|
16 aug 2006 16:19 |
|
 |
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.Papendrecht
|
Jammer, maar de aan(deel)houder wint. 
_________________________________________ Verba volant, scripta manent.
|
16 aug 2006 17:16 |
|
 |
Bert
911 3.2 cabrioHaarlem PF # 2694
|
Life is a bitch !
maar denk eraan, na regen komt.......... (nog meer regen ?)
zo lijkt het wel althans de laatste tijd.
|
16 aug 2006 17:32 |
|
 |
DeniS2
911 3.2 | MJ 1989Omgeving Posbank
|
Jammer joh,
nog een stukkie bijleren en dan verdien je hem de volgende keer vast
en uh
Da mag nie zonder rijbewijs denis die de eerste lessen van zijn pa kreeg op een paar achteraf weggetjes
_________________________________________ Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen.
|
16 aug 2006 18:49 |
|
 |
Sandra & Eric
Senior Administrateur & Senior OCE deskundige996 GT3 look, ex 964 C2, ex 911 3.0 SC, ex 911 2.4 T
|
Dat is balen Babs, maar volgende keer beter... er zijn best veel mensen die het niet de 1e keer hebben gehaald hoor! tot zondag
_________________________________________ Flee from hate, mischief and jealousy Don't bury you thoughts, put your vision to reality Wake up and live ~Bob Marley~
|
16 aug 2006 19:39 |
|
 |
Johnnyboyporsche
911(964)-Carera4Raamsdonksveer
|
Volgens mij ben je wel zwanger maar weet je het nog niet  .
_________________________________________ Verbeter de wereld en begin bij U zelf, laat een ieder in zijn eigen waarde ook U wilt daarin gelaten worden.
|
17 aug 2006 9:15 |
|
|