Auteur |
Bericht |
LeoH
Amsterdam
|
Re: Porsche Amsterdam
Ah....10 auto's ?? verwarrend. Zonder prijzen kan niemand er iets zinnigs over zeggen Hans. Dan is het hier vooralsnog wel "schoppen" zonder onderbouwing / argumenten. Werkze.
|
30 sep 2009 10:52 |
|
|
John
Cayenne
|
zoals Eric al melde....
we gaan finaal off topic.....nog ff en ik sluit dit topic voor de zoveelste keer.
|
30 sep 2009 10:55 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Heb dit toch gelezen
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
30 sep 2009 11:03 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Het vermelden van ervaringen is ook geen probleem , maar je weet van geen ophouden over dezelfde ervaring
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
30 sep 2009 11:24 |
|
|
RonP
|
Leuk geprobeerd ! Klopt niet wat je zegt/doet ! Jij haalt uit een tekst woorden uit zinnen om vervolgens een nieuw verhaal te maken. Dat is niet wat ik met jou tekst heb gedaan ! de complete zinnen heb je zelf gepost, die heb ik niet samengesteld. Dus klopt niet wat je hier stelt.
_________________________________________ Ex 944 II, Ex 944 S2, Ex Boxster, next........
|
30 sep 2009 15:58 |
|
|
RonP
|
Heb alleen "becommentarieren" weggelaten en dat heeft geen invloed op de tekst. Dus.
_________________________________________ Ex 944 II, Ex 944 S2, Ex Boxster, next........
|
30 sep 2009 16:02 |
|
|
RonP
|
|
30 sep 2009 16:06 |
|
|
horn
PF #57
|
Ja Ron. Je hebt gelijk. Ik heb inderdaad niet bedoeld te zeggen dat ik veeg waar ik het niet mee eens ben. Wat ik wilde zeggen is dat ik de waarheid niet zou gaan vegen als een sponsoring in gedrang komt. Als ik het ergens niet mee eens ben zal ik het hier wel becommentarieren. Ik veeg slechts als het kwetsend of vulgair of volledig niet ter zake doende is (en dat laatste ook alleen als ik er zin in heb, want dat is het hier nl. wel vaker). En wat daarna volgde - het verhaal van sjors en sjimmie - was maar een flauw grapje...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
30 sep 2009 16:16 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Ook dít is weer volledig off-topic... , maar net als jij reageer ik daar zelden meer op...is meer regel dan uitzondering Verder on-topic met liefst wat objectieve meningen over opgedane ervaringen, hoewel ik 't idee heb dat 't meeste wel gezegd is.
|
30 sep 2009 19:48 |
|
|
amandus
Timeless
|
Het laatste wat ik er over te melden heb : Handelen niet Porsche waardig
_________________________________________ Timeless objects
|
30 sep 2009 19:58 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Afspraak verzet naar zaterdag a.s. Hou je op de hoogte
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
01 okt 2009 9:15 |
|
|
bully
|
Edit: Overbodige volledige quote van direct bovenstaande post verwijderd. Overbodige vraag wel laten staan.
en?.....
|
04 okt 2009 18:49 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Was geen enkel probleem de auto in te ruilen, hij kreeg direct een zéér goed bod (het bedrag al aan LeoH gemeld) Ze lopen vandaag in onze "snoepwinkel" de fabriek in Stuttgart. Zou er later in de week op terugkomen
|
05 okt 2009 7:35 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Inderdaad en als relevante informatie vervolgens toch (gedeeltelijk) via PB gaat dan kan het topic net zo goed worden gesloten.
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
05 okt 2009 10:06 |
|
|