Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 19 nov 2024 0:21

Antwoord op onderwerp  [ 63 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
carrera 3.0 is thuis.......met moeite 
Auteur Bericht
PorscheForum Junkie
964 Cup
Brussels, Belgium
Bericht 
success Kristof...het blijft een mooie zeldzame auto...laat dat een motivatie zijn :wink:

15 okt 2007 22:23
Profiel
PorscheForum Junkie
Cayman R - 924 turbo project
zandhoven - belgie
Bericht 
bedankt iedereen voor de leuke reacties !

K.

PS : nu we toch bezig zijn : carrera stickers ja of nee ??
ik heb ze al liggen, maar twijfel nog om ze te plakken of niet.

ik heb een foto gevonden van een zilvergrijze 911 2.7 carrera met chrome en stickers. Best mooi maar naar mijn gevoel niet het "waw" effect zoals bij André of Jeroen met hun mooie felle kleuren.

Afbeelding

15 okt 2007 23:44
Profiel
PorscheForum Super Junkie
1973 911 2.4T & 1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)
Melbourne
Bericht 
Carrera Sticker: Ja!

Het is m.i. jammer als je het niet doet.
Dit is nog een 'Carrera' die met recht 'Carrera' heet (sorry 996 eigenaren :wink: ), en dat mag iedereen weten ook, toch?

Oh, en als je de auto zilver wil laten, kan je ook een andere kleur sticker met velghart nemen.... :idea:

16 okt 2007 0:36
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
911 3.2 Cabrio 1986
Het hoge noorden
Bericht 
Kristof,

Wat een verhaal zeg. :res: dat je het zo aanpakt en deze auto is dat ook waard.

kristof schreef:
Ik begin de auto "an sich" ook meer en meer te waarderen omdat hij zo super-origineel is. Ik begin al echt te twijfelen of het aanpassen van het interieur wel zo'n goed idee is. Een vriend van mij heeft de originele verkoopbrochure van 1977 voor de 911 en de auto lijkt recht uit de brochure te komen, tot en met de correcte Blaupunkt radio en luidsprekers in de deuren, alles is er en is in goede tot heel goede staat.

Aangezien deze auto vrij uniek is en slechts van een eerste eigenaar is zou ik het meest unieke, zijn orginaliteit juist niet aanpassen. Het is juist zo mooi dat ie zo uit de brochure van '77 in '07 bij je op de oprit staat. Ik zou er nog heel goed over nadenken als ik jou was.

Bedenk eens als je een 356 ziet met een moderne radio en cupsiegels en fuchsen eronder :wink: ..... Een beetje overdreven, maar zo ga je de veranderingen over 10 jaar misschien bij deze auto zien. Hetzelfde heb ik bijvoorbeeld met oude woningen waar de paneeldeuren en balkenplafond niet meer inzitten....

Carrera stickers...... Die weer wel.

Heel veel rijplezier.

16 okt 2007 2:34
Profiel
PorscheForum Junkie
zandhoven - belgie
Bericht 
Citaat:
Aangezien deze auto vrij uniek is en slechts van een eerste eigenaar is zou ik het meest unieke, zijn orginaliteit juist niet aanpassen.

ja, mijn mening is hier ook al fel veranderd sinds ik hem pas had, zo'n 6 maand terug. Aan het interieur ga ik niks veranderen, ik begin het ook te apreciëren an sich.
De buitenspiegel blijft ook zeker staan. Aanpassen naar een kleine spiegel is ook niet zo eenvoudig want de gaten komen niet overeen, dus dan moeten gaten dichtgelast en de deur al herspoten worden en dat gaat me toch te ver.

Wat ik aangepast heb zijn dingen die voor mij de auto aantrekkelijker maken, maar wel period correct zijn :
- spoilers eraf voor en achter
- zwarte raamkaders vervangen door chrome
- (turbo) lederen sportzetels ipv de standaard zetels
- middenconsole aan versnellingspook weg
Wat betreft aanpassingen zal het daar ook bij blijven denk ik. Ondertussen ook wel ontdekt dat hij minstens vooraan en misschien zelfs helemaal ooit herspoten is geweest. Wel in de originel kleur uiteraard.

16 okt 2007 13:18
Profiel
PorscheForum Rakker
Boxster S Spyder 550
Turnhout Belgie
Bericht 
Als je graag 100% zeker weet of hij herspoten is, mag je altijd eens langskomen bij mij in Turnhout. Ik heb nl. een lakmeter met digitale display. Zo kan ik je lakdikte meten.

16 okt 2007 20:01
Profiel
PorscheForum Junkie
911 3.2 Cabrio 1986
Het hoge noorden
Bericht 
kristof schreef:
- spoilers eraf voor en achter
- zwarte raamkaders vervangen door chrome
-.

:thumleft:

En de onderdelen gewoon bewaren :idea: :wink:

17 okt 2007 7:34
Profiel
PorscheForum Junkie
zandhoven - belgie
Bericht 
Citaat:
En de onderdelen gewoon bewaren

uiteraard. Staan netjes weg in de garage.

K.

Jampie, ik was gisteren nog in (Oud) Turnhout, met de P :wink:
Ik wil zeker wel eens afspreken hiervoor. Bedankt.

17 okt 2007 9:01
Profiel
carrera 3.0 1977
Asperen
Bericht 
Turbo lederen zetels... dat moeten dan wel de zetels uit de Turbo 3.0 zijn... succes! Zoeken Andre en ik ook naar en ze zijn zeer zeldzaam en dus vaak ook erg duur...

Kijk in mijn album voor zilveren C3.0 zonder achterspoiler maar met stickers... :wink:

Wel doen hoor! Verder is de tip van Patrick ook niet gek, denk aan 3.0 RS look, zilver met witte stickers en fuchsen! 8) Staat meen ik een foto in morgan, but I am not sure, heb hem wel ooit ergens gezien.. Heb nl. thuis ook nog een special van Motor klassik liggen, misschien staat ie daar in.

17 okt 2007 9:49
Profiel
PorscheForum Junkie
zandhoven - belgie
Bericht 
Jeroen

ik kan me vergissen maar ik denk dat ik de juiste heb.
er is een model met de grote scharnieren zoals op de oude recaro sprotstoelen, dat zat in de eerste turbos van '75 dacht ik, misschien ook nog '76.
In 1977 was de zitting identiek, maar de scharnieren en verstellingsknop al aangepast zoals op de standaard zetels.

Zilver met witte stickers en fuchsen.....tja, is te overwegen.....thnx :wink:

17 okt 2007 10:07
Profiel
PorscheForum Rakker
Boxster S Spyder 550
Turnhout Belgie
Bericht 
Citaat:
Jampie, ik was gisteren nog in (Oud) Turnhout, met de P :wink:
Ik wil zeker wel eens afspreken hiervoor. Bedankt.

Hmmm...Oud-Turnhout, dan was je zeker bij Van Beurden ?

Laat maar eens weten wanneer je wil afkomen. :wink:

17 okt 2007 20:51
Profiel
PorscheForum Junkie
zandhoven - belgie
Bericht 
Toch niet bij Van Beurden nee :-)
Ik heb een klant in Oud Turnhout, voor wie we zijn huis aan het verbouwen zijn. Ik hou je op de hoogte als het past om eens af te spreken.

K.

17 okt 2007 21:22
Profiel
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht 
Jeroen C3.0 schreef:
Wel doen hoor! Verder is de tip van Patrick ook niet gek, denk aan 3.0 RS look, zilver met witte stickers en fuchsen! 8) Staat meen ik een foto in morgan, but I am not sure, heb hem wel ooit ergens gezien.. Heb nl. thuis ook nog een special van Motor klassik liggen, misschien staat ie daar in.

Ben eigenlijk wel benieuwd naar de witte Carrera stickers. Op zich denk ik dat zwarte al erg goed staan. Maar misschien witte nog wel beter...

18 okt 2007 8:49
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 63 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3