Auteur |
Bericht |
marknineoneone
964 C2 Coupe 91'Twenteland
|
Zou best kunnen. Heb laatst ook een stoplichtsprintje met een 993 4S met gemak gewonnen.
_________________________________________ If you want to make a small fortune in motorsport
than start with a big one!
|
26 apr 2007 10:40 |
|
|
michael
Ex 911 [930] turbo, ex 356 speedster replikaReuver
|
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!! Was toen in de regen zeker.
_________________________________________ 911 turbo, the boosted beast.
mhaschreurs.hyves.nl
|
26 apr 2007 13:39 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Tippie van mijn kant....
Factor 3 ... (He? Wat? Sprintje? Owh, owkee!)
|
26 apr 2007 13:48 |
|
|
TD (zonder I)
Utrechtse Heuvelrug
|
|
26 apr 2007 13:49 |
|
|
michael
Ex 911 [930] turbo, ex 356 speedster replikaReuver
|
Uuuuhhh, oh shit, net te laat .
_________________________________________ 911 turbo, the boosted beast.
mhaschreurs.hyves.nl
|
26 apr 2007 14:12 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Nee, hoewel het een minuut later wel ging regenen.
|
26 apr 2007 14:49 |
|
|
marknineoneone
964 C2 Coupe 91'Twenteland
|
Toch zou ik willen dat ik er één had!
_________________________________________ If you want to make a small fortune in motorsport
than start with a big one!
|
26 apr 2007 15:27 |
|
|
Peter
Geen Boxster 981 S meer
|
Re: Wie heeft de grootste
Eindelijk, iemand met verstand...................
|
26 apr 2007 15:35 |
|
|
craze
ex-911 3.2 '86, ex-TT quattro 260pk, nu saab 9-5 aero 250pk
|
Re: Wie heeft de grootste
_________________________________________ 911 redenen om de 3.2 te pakken!
www.thefloorfactory.nl
|
26 apr 2007 15:57 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Ik zou niet weten wat ik met een leopard 2 moest eigenlijk...
|
26 apr 2007 16:50 |
|
|
horn
PF #57
|
shit, we think alike...
Hoewel, wel handig bij inparkeren...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
26 apr 2007 19:27 |
|
|
marknineoneone
964 C2 Coupe 91'Twenteland
|
_________________________________________ If you want to make a small fortune in motorsport
than start with a big one!
|
26 apr 2007 20:56 |
|
|
michael
Ex 911 [930] turbo, ex 356 speedster replikaReuver
|
_________________________________________ 911 turbo, the boosted beast.
mhaschreurs.hyves.nl
|
26 apr 2007 21:07 |
|
|
Jeroen C3.0
carrera 3.0 1977Asperen
|
_________________________________________ The difference between men and boys...
The size of their toys!
|
26 apr 2007 22:01 |
|
|
André
KozijnenboerBerkelland (Achterhoek) PF #345
|
_________________________________________ De wijzen komen uit het oosten.....:wink: Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae Si vis pacem, para bellum
|
26 apr 2007 22:55 |
|
|
Bert
911 3.2 cabrioHaarlem PF # 2694
|
Wat maakt het allemaal ook uit? Zolang we met z'n allen denken dat we de snelste, dikste, vetste hebben zijn we allemaal happy toch
|
26 apr 2007 23:31 |
|
|
marknineoneone
964 C2 Coupe 91'Twenteland
|
Gaan we het nu over maten hebben?
_________________________________________ If you want to make a small fortune in motorsport
than start with a big one!
|
27 apr 2007 16:30 |
|
|
sebastian
911SC Targa 1980 en Carrera cabrio 1994
Hiervoor: 968 en 944bij Eindhoven
|
juist. En on-topic; 3.2 of 964 is een non-discussie zolang er nog 968's tweedehands worden aangeboden
|
27 apr 2007 20:55 |
|
|
kristof
Cayman R - 924 turbo projectzandhoven - belgie
|
Er staat een artikel(tje) over de afwegingen tussen een Carrera 3.0-SC-3.2-964 in het (Franse) RS magazine van deze maand : welke van de 4 kiezen als eerste porsche ?
|
03 mei 2007 22:57 |
|
|
Eric 3.2
Cayenne S
Exen: 911 Carrera 3.2 cabriolet '89, 911 Carrera 3.2 targa '87, 911 Carrera 3.2 coupé '86 en 944 Targa
|
En wat was de conclusie?
_________________________________________ Het leven is te kort om geen Porsche te rijden.
|
03 mei 2007 23:06 |
|
|
clemens
964C2 '91Hilversum
|
Oh ja, het TJ vooroordeel over hoge prijzen. Toen ik echt checkte half jaar geleden klopte het niet, hoe staat het nu? Het was significant lager en meer in lijn met algehele prijsnivo. Heeft iemand nu echte prijzen ipv de welbekende 'hear say'getallen???
_________________________________________ leven is het meervoud van lef!
|
04 mei 2007 0:26 |
|
|
horn
PF #57
|
toen ik het checkte anderhalf jaar geleden klopte het wel. op 964's gem 4-5000 euro duurder dan andere specialisten. zou nu dus anders kunnen zijn?
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
04 mei 2007 7:26 |
|
|
kristof
Cayman R - 924 turbo projectzandhoven - belgie
|
afhankelijk van het gebruik en de voorkeuren van de koper :
- sc voor wie een leuke vrijetijds 911 zoekt
- 964 C4 voor dagelijks gebruik en modern comfort
- 3.2 voor sportief rijden : lichter in gewicht dan 964 en meer vermogen dan sc.
Niet mijn mening, maar die van RS Magazine.......
|
04 mei 2007 8:52 |
|
|
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
Kan me haast niet voorstellen. Op het moment dat er een TJ auto voorbijkomt is het tot nu toe altijd (wat ik heb waargenomen) zo geweest dat de prijs sky-high was. Dus een kentering daarin: ik vraag het me sterk af.
|
04 mei 2007 9:09 |
|
|
Roi
niet meer....
|
Destijds -2003- was de vraagprijs bij TJ van een 964 hoger dan bij P-dealers zelf....moet toegeven niet verder onderhandeld, direct afgehaakt en voor idd. 4-5k minder geslaagd.
_________________________________________ Alles is relatief....maar o wat had ik mijn Porsche lief.
|
04 mei 2007 9:42 |
|
|