Auteur |
Bericht |
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Mij hebben ze verteld dat er nog een extra run van de RS komt, dus zie ik de productie van de "gewone" GT3 nog zomaar niet stopgezet worden?
Of ja, ze stoppen er misschien mee, om gelijk met een nieuwe "lees" face-lift uit te komen.
De GT3 schijnt een succesnummer te zijn, gezien de commerciële geest van Wiedeking, denk ik niet dat ze zomaar de productie gaan schrappen.
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
05 jul 2007 17:02 |
|
|
997GT3
CayenneS/997GT3Zuid-Holland
|
Gelukkig heb ik m niet voor belegging gekocht
|
05 jul 2007 17:08 |
|
|
Godspeed
PF #911België
|
Idd, maar een facelift (zoals je zei) zie ik wel gebeuren. Tesamen met mss een overschakeling naar een 3.8 om iets meer pk's te leveren en Ferrari met de F430 Challenge Stradale en Lambo met de Gallardo Superleggera van antwoord te dienen...
De RS zie ik mss na een tijdje wel plaats ruimen, maar dan voor de GT2...
|
05 jul 2007 17:09 |
|
|
Davywag1
911 C4 (ex), Cayenne Turbo (ex) , 997 Turbo9(ex), 991 cabrio Turbo SMontfoort
|
Re: In deze witte blijf ik voorlopig zitten
Ik vond de vorige al erg mooi! Maar super aanwinst. Gefeliciteerd
_________________________________________ A great man, carries the heart of a little child
|
05 jul 2007 18:16 |
|
|
Auke231
996 GT3 Mk1Het Oosten
|
Super!! De perfecte auto in mijn ogen.. Gefeliciteerd en veel plezier met dat kanon . (zal wel lukken denk ik)..
|
05 jul 2007 18:20 |
|
|
BJ964
Porsche 964 C2 1991
|
_________________________________________ Porsche 964C2 Nachtblauw
|
05 jul 2007 18:45 |
|
|
Marcos
Carrera 2 Cabrio
|
|
05 jul 2007 19:15 |
|
|
3 liter-man
911 SCAlkmaar
|
Goede keus, fantastische goede car
veel plezier ermee
_________________________________________ Verwen uzelf, rijdt negen-elf
|
05 jul 2007 19:29 |
|
|
Peperbus
Cayenne S 2006071
|
prachtige auto
|
05 jul 2007 20:22 |
|
|
997GT3
CayenneS/997GT3Zuid-Holland
|
Geen traction control, best wel lekker af en toe voor een amateur en een kooi achter de stoelen dus nogal lastig als je ff iemand achterin mee wilt nemen.
Vindt de spoiler van de RS ook minder mooi als spoiler van gewone gt3
|
05 jul 2007 22:38 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Volgens mij heeft zowel de 997GT3 als de 997RS tractiecontrole, dacht ook te weten dat in een GT3 geen achterbankjes staan.
Word tijd dat ik mij eens deftig ga informeren over de 997GT3, schijn er blijkbaar totaal naast te zitten.
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
05 jul 2007 22:46 |
|
|
997GT3
CayenneS/997GT3Zuid-Holland
|
Kan het mis hebben hoor Paul, maar ik reed een paar weken terug op zolder met in mijn groepje een hele lekkere groene RS en ik begreep van de toffe bestuurder dat er geen electronica aan boord was. Maar nogmaals ik kan het ook mis hebben.
Het prijsverschil is en was toch wel het grootste struikelblok. Ben ook maar een hardwerkende ondernemer
|
05 jul 2007 22:52 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Voor alle zekerheid, ben ook niet echt zeker.
In de brochure zelf is het moeilijk af te leiden.
En ja, als je het echt nuchter bekijkt, is de GT3RS niet echt de € 30.000 waard. komt nu nog bij dat er echt veel RS'n gemaakt zijn, ben benieuwd naar het uiteindelijke aantal.
Verdenk Porsche er een beetje van om niet de echte productiecijfers kenbaar te maken momenteel. Als je ziet wat er al staat in zo'n klein landje als België als er ergens een cicuitdag is
Laatst op de Franco-fun day's 6 stuks
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
Laatst bijgewerkt door ppp 356 op 05 jul 2007 22:58, in totaal 1 keer bewerkt.
|
05 jul 2007 22:55 |
|
|
997GT3
CayenneS/997GT3Zuid-Holland
|
En het klopt wel dat er geen achterbankjes in de gt3 zitten, maar voor nood kan je altijd nog wel iemand achterin proppen.
Ik ken iemand met een gele gt3 en die doet het regelmatig
|
05 jul 2007 22:55 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Dan kan je ze tussen de bars, proppen ook
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
05 jul 2007 22:59 |
|
|
997GT3
CayenneS/997GT3Zuid-Holland
|
|
05 jul 2007 23:00 |
|
|
Classic912
912 1965, 964 C2 Coupe 1991 ganz original
|
_________________________________________ Porsche 912 eind 1965 geleverd door Mahag Duitsland, 964 C2 Coupe 1991 Ganz Original
The combination of performance and economy have made the 912 enormously popular with sports drivers
|
05 jul 2007 23:00 |
|
|
997GT3
CayenneS/997GT3Zuid-Holland
|
Gisteravond al in Reeuwijk
|
05 jul 2007 23:06 |
|
|
John
Cayenne
|
Ja en gisteravond zat ik ook al achter een witte 997 GT3 in de Sytwendetunnels te Leidschendam ...... wat een geluid zit er in dat apparaat van je.......ga maar is sparen voor ook weer een beter pijpje...
Maar ff serieus, gisteravond ook al over gehad, de duimpjes die omhoog gaan als je in een GT3 rijd zijn niet te tellen, had ik niet zo vaak in mijn sealgrau 996 4s, en als je ze is zag kijken naar ons toen we ff aan het karren waren.
Mocht ik nu aan een andere toe zijn (echt nog niet hoor) dan zou ik mits ik ook een fatsoenlijke baan zou hebben om dat te kunnen betalen, ook voor een "normale" 997 GT3 gaan.........de meerwaarde van een RS zie ik niet het nut van in...
Het blijft fun in zo'n kar, ieder bochtje ieder metertje.
Oja in een normale GT3 (zonder de rolbar) kan je voor nood wel ff een kind in kwijt, der is zelfs meer ruimte om te zitten dan in een normale 911 met de stoeltjes, tuurlijk het mag niet, maar te snel rijden mag ook niet, ze zitten toch wel redelijk veilig.
Bij PCZ gehoord dat iemand perse een stoeltje achter in de GT3 wilde, kost een berg.....vooral de extra versteviging erin lassen voor de gordels doet het um.
En velen in het off. kanaal hebben gezegd dat de GT3 eruit gaat, ze denken dat het met de emissiewaarden te maken heeft....
De 997gt3 gaat zeldzaam worden...mischien gaan ze dezelfde move doen als met de 996gt3 1,5 jaar produceren....stoppen...en dan weer een tijdje..
Ik heb het ook maar gehoord............
|
06 jul 2007 9:10 |
|
|
MichM3
964 CupBrussels, Belgium
|
Zowel GT3 als GT3 RS hebben GEEN PSM, maar wel Traction Control...noch hebben beide een achterbank...de RS gebruikt de brede kas van de Carrera4 modellen. De wielbasis is echter verschillend...de RS heeft 8mm meer wielbasis(een beetje vreemd eigenlijk)...qua ophanging dacht ik dat ze gelijk waren, al heeft de RS velgen met een andere ET (logisch)...dat van de ophanging moet ik es nakijken.
Tegenwoordig kan je ook gewone straatbanden kiezen op de GT3/RS ipv de standaard Cups. Om welke band het precies gaat, weet ik echter niet.
_________________________________________ Respekt für die Eltern
Laatst bijgewerkt door MichM3 op 06 jul 2007 10:51, in totaal 1 keer bewerkt.
|
06 jul 2007 9:25 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Dan krijg je de gewone pilot Sports die vroeger standaar onder de 996GT3 staan.
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
06 jul 2007 9:44 |
|
|
Carrera4s
997SBelgische kust
|
De GT3 laat mij ook niet los. Anderzijds is een 4S wel "verstandiger" als je weet dat ik ook veel saaie snelwegkilometers doe, al kan ik natuurlijk ook wat vaker de BMW nemen dan. En dan is er nog mijn vrees voor de te beperkte bodemvrijheid...
Een behoorlijk aangeklede 4S kost uiteindelijk niet zoveel minder dan een GT3 (procentueel gezien dan, het blijft natuurlijk nog een stuk duurder).
En een 997 GT3 is wel een blijver denk ik, ik ben er in de ban van sedert de eerste foto's en filmpjes...
Aah, wie helpt mij met dit luxeprobleem ?
|
06 jul 2007 11:04 |
|
|
MichM3
964 CupBrussels, Belgium
|
...de bank...
_________________________________________ Respekt für die Eltern
|
06 jul 2007 12:07 |
|
|
Jeroen C3.0
carrera 3.0 1977Asperen
|
Of nog snel even loten kopen voor de 10e
_________________________________________ The difference between men and boys...
The size of their toys!
|
06 jul 2007 12:15 |
|
|
John
Cayenne
|
halletje Wiet
|
06 jul 2007 12:22 |
|
|