Auteur |
Bericht |
Lydia
|
@ Jeroen: Some girls have all the luck ...
Ik woon niet echt in de buurt van Den Haag, maar als er eens een circuitdag is, dan rijd ik wel een rondje mee, als dat mag.
|
02 jun 2008 22:53 |
|
|
renetrzes
997 4S cabrio
ex 964 cabrio 92 midnight blue
|
Nou graag !! lijkt me erg leuk eens te doen.
Maar eerst maar even zorgen dat ik er uberhaupt eentje krijg. Tot nu toe alleen nog maar rondje op zandvoort met TR 6 geprobeerd haha.
|
02 jun 2008 22:56 |
|
|
jeroenoop
ex944 1986 ex911 sc 1983 ex996 1998 ex 996turbo 2001 nu panamera turbo S 2011
|
And some gils have the look , and a 911.
renetrzes , weet waar aan je begint.
_________________________________________ porsche is een virus,maar je voelt je beter.
|
02 jun 2008 23:51 |
|
|
Sid Vicious
Boxster
|
Haai, haai! (de dames kapper binnenkomer)
Ik rijd nu anderhalf jaar PB 2.5, fijne auto soms mis ik wat vermogen op de snelweg bijvoorbeeld na een lange doordraaier de snelweg op.
Maar veelal rijd ik over de dijk, en omdat ik daar de bochten goed ken en de snelheid er lekker in weet te houden vind ik het vermogen daar zeker toereikend.
Wegligging een dikke 10 en vlgs mensen die het zeggen te weten stukken beter dan die van de 911...
Boven de 4500 rpm begint ie lekker te brullen, en dan heeft mijn vriend(in) de wind heerlijk in d'r krullen.
Ik vind hem mooi zoals ie is, hou niet van andere velgen, uitlaten of ander spul en dan vallen de kosten mooi mee.
Banden om de 20K achter, voor nog prima nu.
Ik zou wel voor een handgeschakelde gaan, en het liefst zonder airco.
(gewicht plus gewicht is minder sportwagen)
En natuurlijk met zwarte bekleding, ze hebben soms van dat enge grijs en groen...Brrrrrrrr
Ik heb er geen spijt van, en had best een duurdere auto kunnen kopen maar soms is genoeg genoeg!
C ya on the daik, met de pk pakhuizen, die gaan het veelal niet redden tegen the nimble Boxster
|
03 jun 2008 19:54 |
|
|
boxi
997 GT3 Mk1
|
mijn eerste was ook een Boxster 2.5. Wereld auto! Heeft bij mij het virus los gemaakt!
Grtz. Boxi
_________________________________________ Fahrspass Pur
|
03 jun 2008 20:13 |
|
|
Lydia
|
@ Sid Vicious: ik begrijp ook niet dat mensen voor groen gaan ...
|
03 jun 2008 21:47 |
|
|
Eric
Achter de duinen.
|
Kleurenblind?
en ja, wit is ook een kleur.
_________________________________________ Boxer power.
|
03 jun 2008 22:16 |
|
|
Lydia
|
Wit bestaat uit alle kleuren van het spectrum, dus ook uit groen, meneer Eric!
|
03 jun 2008 22:25 |
|
|
Eric
Achter de duinen.
|
Ja mevrouw.
|
03 jun 2008 22:31 |
|
|
drknauf
|
ik dacht wit geen kleur was is mij altijd verteld en nu bestaat wit weer uit alle kleuren
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
03 jun 2008 22:51 |
|
|
Jimmie
Porsche Boxster 2.7Zuid Holland
|
Wit is een mengsel van alle kleuren uit het zichtbare gedeelte van het spectrum. Zuiver wit licht heeft geen tint en is daarom technisch gezien geen kleur, maar een achromatische kleur of een grijstint. Desondanks wordt wit over het algemeen wel degelijk als kleur beschouwd.
Ter info
_________________________________________ Het bezit is leuker dan het verlangen...
|
03 jun 2008 22:57 |
|
|
horn
PF #57
|
jimmiepedia...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
03 jun 2008 22:59 |
|
|
Jimmie
Porsche Boxster 2.7Zuid Holland
|
@Horn.... ik was je voor,dus
_________________________________________ Het bezit is leuker dan het verlangen...
|
03 jun 2008 23:02 |
|
|
Lydia
|
En een 'huisvrouw' met een pak Witte Reus als avatar wordt hier nog serieus genomen ook. Gékker moet het toch niet worden ...
|
03 jun 2008 23:04 |
|
|
Graaf
NB
|
is wel een grote huisvrouw hoor
|
04 jun 2008 8:30 |
|
|
renetrzes
997 4S cabrio
ex 964 cabrio 92 midnight blue
|
haha zitten we nu over wasmiddel te kletsen. De insteek was wel of geen kick met die boxster. Ik kan al verklappen dat de porsche 964 cabrio die ik ook op het oog ,heb inmiddels bij andere dealer staat voor de akk. Vrijdag hoor ik de resultaten en ga dan beslissen!!
|
04 jun 2008 21:42 |
|
|
Sid Vicious
Boxster
|
En ik doelde op groene bekleding in een boxster .....
Wil best ruilen hoor Lydia, want als auto geeft een Boxster wel een kick maar het vermogen is daar geen onderdeel van.
Dus geen kwaad woord over jou power Froggie!
Als collega's commentaar geven op mijn Boxster, bijvoorbeeld een met een Lupo ofzo, dan zeg ik "ja ik heb ook een Lupo gehad maar die heb ik chirurgisch laten verwijderen"...
Maar ben toch niet de enige die de kleurtjes in het negentiger jaren porsche gamma een hoog Ray Charles smaak gehalte vind hebben ?
|
05 jun 2008 9:23 |
|
|
HV
3.2 cabrio 1987 marineblauwNijmegen
|
Zo zo Renetrzes, snel gehandeld dus! Hopelijk pakt het goed uit! Ik denk dat 911 of Boxster toch ook echt persoonlijke voorkeur blijft. Ik vind zelf de 911 wel iets stoerder, maar heb de Boxster gewoonweg laten afvallen vanwege de beperking van slechts 2 zitplaatsen. Ook een argument. Het zou mij niets verbazen als ik een Boxster had gekozen indien wij geen dochtertje hadden gehad; in zekere zin heeft dochterlief vader dus extra stoer gemaakt ( ). Maar als zij straks (nog heel ver weg gelukkig) het huis uit gaat, weet ik het zo net nog niet!
Laat maar weten of het wat wordt met de 964 Cabrio, ook niet te versmaden uiteraard..
|
05 jun 2008 11:30 |
|
|
GerbenJ
Porschûh
|
Als het prijsverschil niet onverkomelijk is, ga dan ook eens kijken naar een Boxster 2.7. Kost niet zoveel extra, en geeft net wat meer vermogen.
En als het echt wat extra mag kosten, probeer dan ook gelijk een S.
Gewoon om straks, als je die 2.5 koopt, zeker te zijn dat je toch stiekem niet een 2.7 of een S had gewild.
|
05 jun 2008 11:42 |
|
|
barolo
3.2S010
|
Een 993 sneller dan een Boxster 3.2S??? Vraag het Eric maar. Afgelopen vrijdag na de PPP meeting zijn wij nog naar Kijkduyn gereden en hebben wij bij het stoplicht op de sportlaan FF flink gas gegeven. Ik dacht ook dat de 993 sneller zou zijn, maar het tegendeel is waar.
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
05 jun 2008 12:01 |
|
|
Eric
Achter de duinen.
|
Een Boxster 3.2 S sneller dan een 993? Vraag het Edwin maar. Afgelopen 1 mei op weg naar Dinslaken Ff flink gas gegeven. Ik dacht ook dat de Boxster sneller zou zijn maar het tegendeel is waar.
|
05 jun 2008 12:10 |
|
|
barolo
3.2S010
|
He Eric, ik dacht dat je het verhaal ging vertellen dat je mis geschakeld had. Bij 250 km/per uur is de 993 de Boxster de baas, dat wil ik rijkelijk toegeven.
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
05 jun 2008 12:22 |
|
|
Eric
Achter de duinen.
|
Misschien moet ik eens aan een automaat gaan denken.
|
05 jun 2008 12:25 |
|
|
Lydia
|
Maar dan bedoel je toch hopelijk een WASautomaat, Eric?
Misschien kun je beter eens rijles gaan nemen ...
|
05 jun 2008 18:14 |
|
|
Eric
Achter de duinen.
|
|
05 jun 2008 18:41 |
|
|