Auteur |
Bericht |
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
GT3RS volgens mij wel. Gewone GT3 zou vreemd zijn aangezien ze echt met achterzetels zijn geleverd.
|
03 dec 2008 18:40 |
|
|
$TEEF
Ex 964 c2c, 993c2, 3.2, 356 speedster, 3.2 cabrio en 944 racert
|
niet om het aantal kilometers maar met dat kilometrage zit er waarschijnlijk erg veel file in en dan zou het plezier van de GT3 snel kunnen omslaan in ergernis (puur het file koppelen dus.. als je kan doorrijden dan teken ik blind voor 100.000 per jaar in een gt3 )
ben zakelijk jaren lang van het koppelen (lekker sportief) geweest, maar vanwege het filegeweld toch aan de automaat (40-50 k pj..., veel file)
|
03 dec 2008 18:54 |
|
|
Yoda
964 C2C (1991) Oak GreenNoordwijk ZH
|
Wellicht voor MK1s.
Op mijn kentekenbewijs staat toch duidelijk: 2 (maximum)
_________________________________________ "Do or do not... there is no try."
|
03 dec 2008 19:06 |
|
|
David->996C4
Porsche 996 TURBO '03 + Maserati 4porte sport gt ex 996C4, 993, boxster, 964Meerssen (L)
|
Heb ook hetzelfde ''nog moeilijkere'' probleem gehad en zitten dubben tussen een gt3 mk2 een 996 turbo en een 997 carrera... Vanwege het feit dat ik hem iedere dag nodig heb ook als het eens sneeuwt heb ik voor de turbo gekozen..En ook voor het vermogen het is echt kicken telkens weer Maar denk dat als je voor een van beide kiest je nooit spijt zal krijgen, ze zijn beide gewoon echt SUPERR
|
03 dec 2008 19:13 |
|
|
boxi
997 GT3 Mk1
|
Kijk! Wat een hoop kandidaten voor de GT3, de prijzen zullen stijgen! Vorig jaar stap gemaakt, ik kan maar een ding zeggen: super!
Gr. Boxi
_________________________________________ Fahrspass Pur
|
03 dec 2008 19:29 |
|
|
Graaf
NB
|
iemand iets over de bodemvrijheid van de MK1 ? en iemand iets over de Turbo met handbak (ik hoor verhalen dat deze het ongeveer 20.000km uit houd vandaar zo veel Ts met tip...) ?
|
03 dec 2008 19:37 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Toch vreemd... Heb jij een rolkooi toevallig?
Anders toch eens vragen of zoiets nog aan te passen is. Want ik wil eigenlijk wel de mogelijkheid houden om passagiers mee te nemen.
|
03 dec 2008 20:00 |
|
|
John
Cayenne
|
de eerste de beste eenstreper zal niet weten wat ie aan moet met kids achterin de GT3 (ik doe het gewoon, gaat prima beter dan in een normale 911)..
Zelfde als kids in een stationwagen in de bak...mwah..
echt verantwoord...dat dus weer niet, maar ff voor nood, ik doe het.
Verder is een GT3 niet zo'n bandenvreter dan een 996 turbo, met een Porscherijstijl kan je met 5k bij een turbo aan nieuwe banden.
Oja ik ben een voorstander van de kuipstoelen.....die staan gewoon lekker in een GT3, en zitten voor mij super.
Rolbar en een brandblusser is niks voor mij, moet ik mijn vrouw uitleggen waar dat nou in godsnaam voor nodig is
Enne juist een GT3 staat andere kleuren gewoon vet, een 996 turbo moet imo een chique kleur hebben, dat hoort bij die kar.
|
03 dec 2008 20:12 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Ik ben getrouwd. Grofweg houdt dat in dat ik buitenshuis net mag doen alsof ik iets te vertellen heb en feitelijk mijn vrouw de macht heeft. Echt uitleggen hoef ik dat toch niet?
|
03 dec 2008 20:36 |
|
|
Reñger
911 3.2 Targa 1987Oosterhout (NB)
|
Hé, dat ken ik ergens van.............
_________________________________________ PF rakkertjes fietsje nodig? http://www.byxx.nl Grote PF rakkers ook? http://www.bigbyxx.nl
|
03 dec 2008 20:44 |
|
|
Yoda
964 C2C (1991) Oak GreenNoordwijk ZH
|
Nee, heb geen rolkooi. Origineel is de auto met comfortstoelen geleverd, die bij aflevering of later vervangen zijn door de Recaro kuipjes.
Met de Recaro's zou ik niemand mee achterin nemen, omdat die rotsvast vastklikken en er geen hendel voor het schuiven aan de achterkant zit.
_________________________________________ "Do or do not... there is no try."
|
03 dec 2008 20:48 |
|
|
ASW
718 Spyder
|
Waarom is dit? Is er meer ruimte?
Kuipstoelen en achterbank gaat wel?
_________________________________________ Success is going from failure to failure without losing enthusiasm!
|
03 dec 2008 21:31 |
|
|
LouisXIV
964 C2 coupe schiefer grau
ex 993 C4 vesuvio '97
ex 964 C2C zwart metallic '91Meerssen Zuid Limburg
|
als je de ramen achter blindeerd kun je hem dus op grijs kenteken rijden..
_________________________________________ Its about as fast as you can go without having to eat airline food!
|
03 dec 2008 22:29 |
|
|
Yoda
964 C2C (1991) Oak GreenNoordwijk ZH
|
Moet je wel de kofferbak uitbreiden tot 1 m3. Periscoopje er op en gaan....
_________________________________________ "Do or do not... there is no try."
|
03 dec 2008 22:33 |
|
|
Gert
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
|
Bij aanschaf zaten er bij mij 2 zitjes achterin, inclusief gordels.
Het mag niet, want de GT3mk1 en 2 zijn officieel 2-zitters.
De Porsche/Recaro racekuipen die in de gt3 zitten zien er mooi uit maar ik vind ze niet lekker zitten en heb daarom Sparco's laten plaatsen.
GT2 kuipen zitten wel weer erg lekker.
De mk1 ligt iets lager dan de mk2, de bodemvrijheid is goed m.u.v. van de onderlip, maar zoals eerder gemeld dat stukje hard plastic kost een paar euries en zit er in een paar tellen weer onder.
|
04 dec 2008 0:49 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Daarom
Eh ... 'n gewone 993 mss
... of 'n pre-80'er
Hoeveel KM per jaar ?
Autobahn of "binnendoor" ?
|
04 dec 2008 0:56 |
|
|
Gert
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
|
Die heeft ie nu!
|
04 dec 2008 1:07 |
|
|
Graaf
NB
|
en dat weet Olaf donders goed
maar hij wil iedereen in die ouwe meuk houden zodat er nog wat te handelen blijft voor hem
|
04 dec 2008 9:15 |
|
|
John
Cayenne
|
de zit is dieper, want de stoeltjes ontbreken, mijn dochter (12j) zit wel op een kussentje.
Verder is idd. de ruimte ruimer met de kuipstoelen, die moeten om in te stappen wel maximaal naar voren, dat is eigenlijk het gevaarlijke, want bij een crash..........ik moet er niet over nadenken.
|
04 dec 2008 10:45 |
|
|
John
Cayenne
|
ga ik je een tip als (zeer gelukkig) getrouwde man geven, aangezien mijn vrouw hier toch niet leest
Voortaan (en dat geld voor iedere auto) eerst naar exemplaren samen met je vrouw gaan die een foeilelijke kleur hebben, althans de kleur die zij en vooral jij sowieso niet mooi vind, ook de uitvoering...
Dan na een paar bezichtigingen, ineens met een super kleur komen, of uitvoering.
masseren noem ik dat................oja werkt ook met andere zaken
|
04 dec 2008 10:50 |
|
|
John
Cayenne
|
kijk bij mij is het probleem thuis dat ik de financiën niet doe, dus moet ik de penningmeester niet boos maken
|
04 dec 2008 11:36 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Ja, dat heb ik bij de 964 gedaan, dus die troef heb ik al uitgespeeld.
Zat in bed te vertellen dat ik de Amazonegroene 964 wilde gaan halen. Mijn vrouw antwoorde toen "ok", waarmee ze bedoelde "het is midden in de nacht, ik ga tukken". De volgende dag gaf ik aan dat ik de auto had gekocht, want ze had "ok" gezegd.
De discussie heeft toen nog even geduurd...
|
04 dec 2008 17:30 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
|
04 dec 2008 17:54 |
|
|
$TEEF
Ex 964 c2c, 993c2, 3.2, 356 speedster, 3.2 cabrio en 944 racert
|
geweldig ! had mij ook kunnen gebeuren...
|
04 dec 2008 18:42 |
|
|
Yoda
964 C2C (1991) Oak GreenNoordwijk ZH
|
Ik heb van kantoor gebeld dat ik telefonisch een GT3 gekocht had. Prima, was het antwoord, als ik er maar niet in hoef te rijden.
_________________________________________ "Do or do not... there is no try."
|
05 dec 2008 1:01 |
|
|