Auteur |
Bericht |
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Vraag is alleen wel wat merken als Ferrari, Maserati en Lamborghini nu echt verdienen. Porsche kan zijn eigen broek ophouden. De andere exclusieve merken hebben daar toch zeer veel moeite mee. Ben het overigens eens met de opmerkingen van Paul over Porsche en de historie verliezen...
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
26 feb 2009 19:06 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Is wel lekker dik... en hij kan waarschijnlijk mijn caravan met totaal gewicht van 1750kg makkelijk hebben! alleen 1 probleem..... vrouwtje is verknocht aan de W8 cq. Passat en vind de Cayenne OER lelijk!.... Ik snap haar niet Geen verstand van autos heeft zij blijkbaar
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
26 feb 2009 19:13 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
En wat velen niet begrijpen is dat daarmee op zeker moment een snelle Porsche niet meer is dan een snelle Nissan... Buiten het feit dan dat de Nissan een lelijk hok is.
|
26 feb 2009 19:30 |
|
|
Airhead
1986 C1Friesland
|
Perfect solution to a non-existent problem.
Door Duitse marketing afdelingen ipv. Duitse ingenieurs.
_________________________________________ Im Prinzip bist du bei dem Auto mit dem Denken schon zu langsam. [Walter Röhrl - über den 911 3.2]
|
26 feb 2009 20:01 |
|
|
Jort
Groningen
|
In het geval van Ferrari vergis je je behoorlijk. Was lange tijd de best verdienende tak binnen Fiat en draaide tot voor kort nog als nooit tevoren.
Lamborghini heeft de laatste jaren ook gouden groeitijden gehad en Maserati zit ook al jaren in de lift. Plus dat er dankzij kennis, techniek en onderdelen van de moeders (resp. Fiat, Audi, voorheen Ferrari ->nu Alfa) ook flink bespaard wordt op ontwikkeling en productie. Dus ja, ze hebben wel e.e.a. te danken aan de moeders, maar financieel kunnen ze aardig de broek alleen ophouden.
_________________________________________ Tjolk.
|
26 feb 2009 20:13 |
|
|
MickRS
neuf onze françaisLandelijk Amsterdam
|
|
26 feb 2009 20:37 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Wat daarbij wel interessant is: ik heb begrepen dat Ferrari het geld niet verdient met auto's (ook wel, maar minder dan de helft), maar met merchandising...
|
26 feb 2009 21:02 |
|
|
Stijn van Kooten
|
Klopt! Meer dan 60% verdienen ze aan merchandising
_________________________________________ Schilder nodig? -> http://www.destudentschilders.nl
|
26 feb 2009 21:32 |
|
|
MickRS
neuf onze françaisLandelijk Amsterdam
|
Enig idee hoeveel dat bij porsche is? Geeft een aardige indicatie van de kracht van een automerk...
|
26 feb 2009 21:45 |
|
|
henzel
Boxster Dodge ram 1500 4x4 Buick Riviera boattail mercedes 280 se w126
|
mijn broer heeft een 968 cabrio met trekhaak, waar meestal een waterscooter achter gaat maar we hebben er ook wel een een Knaus sleurhut achter gehad met 6 meter opbouw richting Italie. best melig hoe zo,n 3 liter variocam ,geen ram, dat van zijn plekt rukt. meeste stoplichtsprintjes toch nog winnen met sleurhut!
_________________________________________ voor scooter of oldtimer onderdelen www.bikescooterparts.com
|
27 feb 2009 0:18 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Bij Porsche schat ik in zeker minder dan 10%...
|
27 feb 2009 1:09 |
|
|
strak
ex-993 C2, 2.4TLeidschendam
|
Het schijnt dat Shell ook nog geld in het bedrijf pompt...
|
27 feb 2009 9:07 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Iig benzine in de auto's...
Maar het is natuurlijk een sponsor. Ja, als je geen SUV's maakt, dan kan dat een meerwaarde zijn... Laat staan diesels.
|
27 feb 2009 9:28 |
|
|
MickRS
neuf onze françaisLandelijk Amsterdam
|
Dan liggen daar behoorlijke mogelijkheden met een sterk en begeerlijk merk als Porsche
|
27 feb 2009 10:41 |
|
|
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
_________________________________________ Got coffee?
|
27 feb 2009 12:20 |
|
|
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.Papendrecht
|
Knap gevonden, Marco.
_________________________________________ Verba volant, scripta manent.
|
27 feb 2009 12:21 |
|
|
Stijn van Kooten
|
_________________________________________ Schilder nodig? -> http://www.destudentschilders.nl
|
27 feb 2009 13:50 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
|
27 feb 2009 15:19 |
|
|
Ernest 986
Cayman S Speedgelb
voorheen Boxster S Zenith blau voorheen 964 C4.Noord Holland
|
En kun je ook lekker Bassie en Adriaan diesel tanken. Roze diesel nog goedkoper.
_________________________________________ Last Rat standing
|
27 feb 2009 15:35 |
|
|