Auteur |
Bericht |
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Hmmm.. je hebt snel gehandeld, ik hoop niet TE snel
Maar.... weg is weg!
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
14 maart 2009 19:01 |
|
|
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.Papendrecht
|
Da's snel Je kunt nu in ieder geval met een schone lei beginnen.
_________________________________________ Verba volant, scripta manent.
|
15 maart 2009 10:49 |
|
|
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
ex-944 Type I en IIAmsterdam
|
Inderdaad, sparen en goed om je heen kijken, vind je misschien toch ook weer een mooie 924!
Ik heb ooit mijn eerste Porsche (944) total loss gereden. Heb toen weer een paar jaar moeten sparen, maar toen had ik echt nummer 2!
succes in ieder geval!
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
|
15 maart 2009 10:57 |
|
|
Retep
2e prijs Jubileumrit 2013
|
Heel vervelend allemaal. Sterkte ermee!
|
16 maart 2009 15:21 |
|
|
FROST
KIA/ex-924 driverDEN(k) HELDER
|
Echt %$%%#&(@%^#*(#!!!!!!!!!!!!!!!!
Ze hebben een F**** grote kras gemaakt op mijn Kia!! Die zat er vorige week nog niet op!!!
Moedeloos word je hier van.. Blijkbaar is er ECHT iemand die een pikkie op mij heeft; ik moet die persoon niet in mijn handen krijgen want ik gooi em zo de sloot in! Of erger!!
en wat doet de politie??? HELEMAAL GEEN MOER! Beetje aantekeningen maken...
_________________________________________ DENK HELDER
|
16 maart 2009 15:57 |
|
|
Traveller69
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70Zeist
|
Zwaar K***U***T. Flink balen weer.
Misschien eens een nachtje posten met uitzicht op je auto.
_________________________________________ I read a report that said the typical symptoms of stress were eating too much, drinking too much, impulse buying, and driving too fast. Who are they kidding? That's my idea of a perfect day.
|
16 maart 2009 16:02 |
|
|
FROST
|
Zou je haast doen ja
|
16 maart 2009 16:04 |
|
|
outletvalve
911 2.4 T targa '72, 991 4S cabrio '13
|
beste Frost,
vervelend voor je de brand en de kras, maar
kijk eens naar je eigen onderschrft
ik zou het allemaal niet te persoonlijk opvatten, in elke grote stad heb je ....... die graag krassen maken op auto's. Tenzij dat je recentelijk met iemand een groot verschil van mening hebt gehad zou ik het niet in iets zoeken dat met jouw persoontje te maken heeft !
En R E L A X, er zijn ergere dingen in het leven
_________________________________________ https://www.instagram.com/outletvalve/
"Racing is life. Anything before or after is just waiting."
|
16 maart 2009 16:16 |
|
|
Patrick
|
Wederom zwaar K*T !!!!!!!!!!!
Maar wat zou je willen dat de politie doet in het laatste geval ?
Ik denk dat het erg moeilijk wordt om de dader op te sporen.
|
16 maart 2009 16:23 |
|
|
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.Papendrecht
|
Het blijft je maar achtervolgen hè. Triest hoor. Sterkte
_________________________________________ Verba volant, scripta manent.
|
16 maart 2009 17:22 |
|
|
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
Het zit je idd niet mee.
|
16 maart 2009 17:53 |
|
|
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
babs, heb je ook aandelen?
laat anders even weten welke
het zit je idd niet mee
_________________________________________ Got coffee?
|
16 maart 2009 17:56 |
|
|
dreamer
Nissan 370Z roadster
Ex-BWM Z4 3.0
Ex-350Z 313pk grijs
Ex-350z in 't zwart (kort)
Ex-944, 1984
Ex-968 targa
ex-944 S2 CabrioKrimpen aan den IJssel
|
Tjee Babs,
Fijn voor je dat je de 924 verkocht hebt. Moet toch wel wrang zijn.
Van je KIA is weer zwaar kl&t%. Denk niet dat het persoonlijk is, die kras. Wij kunnen ook geen auto's met niet ingeklapte spiegels aan de straat zetten, net als te lichte afvalcontainers, moet in beide gevallen ook altijd een voetje tegenaan. Schoolkinderen doen nu eenmaal stoer en dom.........
desaniettemin blijft het enorm vervelend.
Hoop dat je snel weer een mooie P. kopen kan!
_________________________________________ Ik bleef ook niet lekker zitten met Truus de Witte
|
16 maart 2009 18:59 |
|
|
FROST
|
Nou.. de laatste tijd is het heel erg met hangjongeren. Een paar weken geleden stonden ze op de hoek van de straat Jointjes te roken. Nou vind ik dat niet zo erg, want ze vielen toen niemand lastig. Dat was in het weekend.
Daarna is het een of twee keer voor gekomen dat er jongeren (misschien zelfs de zelfde groep) bij iedereen belletje aan het trekken waren. Toevallig keek ik toen uit het raam en zag ze wegrennen. Ik denk dat ze niet veel ouder waren dan 16, 17 jaar. Eén van de jongens wees naar me en leek me te willen uitlachen. Maar geen middelvinger of iets dergelijks, dus daar zoek je niets achter.
Tja...daarna kwam de brand.. en nu de kras. Mijn vriend en ik hebben wat andere auto's in de straat gecontroleerd, maar die hebben geen krassen op deuren of motorkappen. Dit is voor mij echt een teken dat het iets persoonlijks is tegen mij.
In Tuindorp en Nieuw Den Helder is het bekend dat er veel dingen gestolen en gesloopt worden door jongeren, maar niet in het oude gedeelte van Den Helder waar ik dus nu woon.
Op die avond van de brand kwamen er heel toevallig een stel van die jongeren door de straat lopen. Allemaal met bier in hun handen. Ze zijn toen aangesproken door een politieagente. Maar voor de rest zijn er geen gegevens genoteerd en zijn de jongens door gelopen, richting de binnenstad.
Ik weet toevallig dat donderdag veel jeugd uitgaat, vanwege de marine in Den Helder. De brand is ook ontstaan op een donderdag.. dat zet MIJ persoonlijk aan het denken.
Ik maak schoon bij het marine terrein dat niet eens 2 straten achter mijn huis ligt. Ik ben een paar keer met de Porsche naar het werk gereden omdat een collega de wagen graag eens wilde zien. Normaal ga ik met de Kia te werk als het slecht weer is.
Wie weet zijn het wel een stel van die dronke mariniers-jongetjes geweest onderweg naar de stad....??? Het is moeilijk daar achter te komen, maar voor de rest heb ik GEEN vijanden en ook geen zware ruzies gehad met wie dan ook!
|
16 maart 2009 19:13 |
|
|
outletvalve
|
OK Babs,
uithuilen, opnieuw gaan sparen en weer iets moois uit de Porsche stal kopen
Oh, ja
en een garagebox gaan zoeken
_________________________________________ https://www.instagram.com/outletvalve/
|
16 maart 2009 19:17 |
|
|
FROST
|
Ik ben ook niet meer bedroefd door de brand ofzo, en dat de 924 weg moet. Ik weet dat ie vanaf zaterdag in Heemskerk in goede handen is, misschien vertroetelt gaat worden door een liefhebber en misschien ook ooit weer de straat op kan! Eigenlijk wens ik dat ELKE Porsche die afgeschreven is of wat dan ook. Het zijn voor mij speciale wagens.
Wie weet komt er over 2 a 3 jaar weer een Porsche in hui...uh.. voor de deur
Dan ga ik overigens voor een 944 S2, niet meer voor een 924. Ik denk persoonlijk dat de 944 iets betrouwbaarder is. En de wagens zijn vaak in een iets betere staat, zowel technisch onderhouden als van binnen kwa interieur. En 't gaat lekker hard!!!
zo eentje dus,
|
16 maart 2009 19:22 |
|
|
Patrick
|
|
16 maart 2009 19:25 |
|
|
outletvalve
|
OK Babs, that´s the spirit
|
16 maart 2009 19:25 |
|
|
dreamer
Nissan 370Z roadster
Ex-BWM Z4 3.0
Ex-350Z 313pk grijs
Ex-350z in 't zwart (kort)
Ex-944, 1984
Ex-968 targa
ex-944 S2 CabrioKrimpen aan den IJssel
|
een 944s2....... Zou ik nooit doen
Goede keuze, rijd als een trein. Je bent welkom om een keer mee te rijden hoor.
_________________________________________ Ik bleef ook niet lekker zitten met Truus de Witte
|
16 maart 2009 19:28 |
|
|
Remco
911 3.2 uit 1988Heerlen
|
Hey Barbara,
Klo*e om te horen. Het zit je niet echt mee. Een 944 is en blijft een pracht wagen om te zien en om mee te rijden. Wel altijd ff een AKK laten doen ivm achterstallig onderhoud. Daar ben ik destijds aardig op leeg gelopen, maarja hij mocht er naar mijn mening wel zijn:
|
17 maart 2009 1:07 |
|
|
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
Denk dat de tip mbt AKK ivm achterstallig onderhoud Barbara wel bekend is...
|
17 maart 2009 1:09 |
|
|
horn
PF #57
|
dat zou je nog wel eens kunnen verbazen ....
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
17 maart 2009 8:09 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Dát zou me verbazen .
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
17 maart 2009 10:28 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
| | | | FROST schreef: Nou.. de laatste tijd is het heel erg met hangjongeren. Daarna is het een of twee keer voor gekomen dat er jongeren (misschien zelfs de zelfde groep) bij iedereen belletje aan het trekken waren. Toevallig keek ik toen uit het raam en zag ze wegrennen. Ik denk dat ze niet veel ouder waren dan 16, 17 jaar. In Tuindorp en Nieuw Den Helder is het bekend dat er veel dingen gestolen en gesloopt worden door jongeren, . Op die avond van de brand kwamen er heel toevallig een stel van die jongeren door de straat lopen. Allemaal met bier in hun handen. Ik weet toevallig dat donderdag veel jeugd uitgaat, vanwege de marine in Den Helder. Wie weet zijn het wel een stel van die dronke mariniers-jongetjes geweest onderweg naar de stad....??? | | | | |
Frost, laat hier geen misverstand over zijn, die zaken die gebeurt zijn vind ik rot voor jou, trouwens voor ieder ander die dit zou meemaken of meegemaakt heeft ook.
Maar probeer eens wat te genieten van je jeugd, je klinkt als een schoonmoeder van 83 die is ook altijd bezig over jongeren en die marokaantjes en die zigeuners en en en en .
En wees voorzichtig met vooroordelen, daardoor verzuurt onze maatschappij.
Misschien is het wel dat lief oud dametje van 83 die je wagen in brand heeft gestoken omdat je met je 924 net iets teveel lawaai maakte toen je thuis kwam en zij naar Lingo aan het kijken was zou zomaar kunnen in deze tijd.
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
17 maart 2009 10:45 |
|
|
rufie
996 3.6 - 2002Gent - België
|
Wow, zie nu pas dit draadje.
Ik zou me toch een paar dagen KL....voelen.
Komt wel goed meid. Zie je al blinken in een mooie 944
_________________________________________ Air or water, Porsches are COOL.
Blijf op de hoogte van alles wat me bezighoudt : http://www.RUFIE.be
|
17 maart 2009 11:11 |
|
|