Auteur |
Bericht |
amandus
Timeless
|
Re: Heet het ook vreemdgaan als je het vooraf eerlijk meldt???
De sleutel en de richtingaanwijzer is toch van de mondeo in deze ..... @ Dank Harald , normaal krijg ik te horen dat ik een bek heb
_________________________________________ Timeless objects
|
25 mei 2009 22:04 |
|
|
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
ex-944 Type I en IIAmsterdam
|
@gast Ben ik zeker met je eens, echter als een auto als cabrio ontworpen is, dan niet
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
|
25 mei 2009 22:12 |
|
|
maarten-944
2x944 na 1x 944 S2Zwiep
|
Gave bak.
En wat betreft die derde partij: Een flesje Dior o.i.d. of een beetje zilver hangwerk in een romantische setting doet de rationaliteit van het andere geslacht vaak geen goed.
_________________________________________ FAST CARS
FAST BIKES
FAST FOOD
|
25 mei 2009 22:26 |
|
|
PeterDorr
911/996 C4 Cabrio, Automaat 3,6 ltrSoest
|
Zucht, net op de dag dat het bioritme van nr.3 wat verzwakt was en ik dus een gaatje in de defensie bespeurde blijkt partij nr. 2 ineens weer niet te reageren op mijn mails. Hallooooo zo komt die deal natuurlijk nooit rond, wel allemaal even meewerken natuurlijk, want stiekem heb ik 2e pinksterdag al geblokt voor een ritje met een witte nummerplaat uit die Heimat nach Hause Beurstip van mij: Cartier gaat de komende dagen wel stijgen denk ik ....hahaha.
_________________________________________ Mijn vader zei altijd: Het hebben van de zaak, is 't einde van t vermaak!
Nou, sinds mijn 911 weet ik het, hij had het mooi fout.........
|
25 mei 2009 22:38 |
|
|
horn
PF #57
|
succes!
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
25 mei 2009 22:39 |
|
|
roenkie
Boxster: ex 986-97, ex 986s-02.
Cayenne: ex 958-10, 9YA-18Dirksland
|
Wat een beauty die DB7, succes met het de onderhandelingen want kiezen tussen 2 liefdes is altijd lastig
_________________________________________ gang is alles, roak is power!
|
25 mei 2009 22:43 |
|
|
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
|
Wat wel grappig is, dat een hoop memsen toch geinteresseerd raken door de titel van dit bericht! iedereen wordt wel eens aangetrokken door iets anders; het mooiste is dat je daar bij auto's gewoon aan kan toegeven!
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
|
25 mei 2009 22:47 |
|
|
PeterDorr
|
Haha, ja dat is waar. Maar wat me nog meer opvalt is het enorme aantal enthousiaste aanmoedigingen.
_________________________________________ Mijn vader zei altijd: Het hebben van de zaak, is 't einde van t vermaak!
|
25 mei 2009 22:53 |
|
|
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
|
Ja en dat is ook terecht; mijn vriendin ropet altijd: als we de jackpot hebben, dan koop jij heerlijk een GT3, maar ik koop een V8 Vantage!!
|
25 mei 2009 23:13 |
|
|
ASW
718 Spyder
|
P Cabrio en een AM coupe... NICE!!!! Succes de komende dagen
_________________________________________ Success is going from failure to failure without losing enthusiasm!
|
25 mei 2009 23:39 |
|
|
PeterDorr
|
Thanks, en weet je wat nou zo verschrikkelijk &^$^&$@ is? Ik zit echt de hele avond al vanaf 19 uur achter mijn PC te wachten op het "witte rook antwoord" op mijn laatste bod, maar nu laat die vogel weer niks van zich horen. Grrrr.....denk dat ie nu ook inmiddels wel al in bed ligt. Ga hem nu denk ik maar eens lekker wakker bellen, "Ihre Auto bitte, und schnell ein Bisschen"
|
25 mei 2009 23:48 |
|
|
horn
PF #57
|
"Harry, hol mal den Wagen..." Succes man!
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
26 mei 2009 8:10 |
|
|
Jorn
Friesland
|
Deal!
_________________________________________ Porsche. There is no substitute
Sideways is also forwards
|
26 mei 2009 9:52 |
|
|
craze
ex-911 3.2 '86, ex-TT quattro 260pk, nu saab 9-5 aero 250pk
|
en is herr Doctor al wakker oftewel: witte rook? Ich drücke Ihr die Daumme.....
_________________________________________ 911 redenen om de 3.2 te pakken!
www.thefloorfactory.nl
|
26 mei 2009 12:41 |
|
|
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Een AM zou voor mij een hele acceptabele vervanging voor een 911 kunnen zijn. Wel een ander kaliber auto maar zeker een genot om in te mogen rijden en natuurlijk een beauty om te zien. En ach, sommige auto's zijn niet zo erg om eens vreemd in te gaan. Afgelopen week nog in dit speeltje mogen rijden. Kan een bod uitbrengen maar dan moet ik de komende 30 jaar onder een brug slapen en leven op één snee brood in de week.
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
|
26 mei 2009 12:51 |
|
|
PeterDorr
|
Nou en?
|
26 mei 2009 13:34 |
|
|
Godspeed
PF #911België
|
Schitterende keuze, de DB7 Vantage (al dan niet GT) geniet ook mijn voorkeur boven de V8 of DB9. Maar wat dacht je van een ander kleurtje?: Dat zwart bedekt toch iets te veel die fraaie vormen...
_________________________________________ 968 ClubSport GT86 MX-5 NA Ex: Elise S1 111S
|
26 mei 2009 17:17 |
|
|
PeterDorr
|
Tja, ik heb vandaag een werkelijk puntgave lichtgrijze gezien met rood lederen bekleding. Prachtige auto, echt geen spat op aan te merken. (Ok, ik vind de kleur van het houten dash dan niet zo heel mooi, maar dat wil ik eigenlijk het liefst toch vervangen door geborsteld staal.) Maarrrr, ik weet het niet. Ik krijg geen vreugdesteek of vlinders in mijn maag als ik hem zie en dat heb ik wel als ik een perfecte zwarte zie. Alhoewel ik net in het boek "The complete story DB7" een donkerrode zie ....oef, die is ook wel heel mooi hoor. Zucht en zo wordt het allemaal niet makkelijker. Teveel keuze is ook niet goed
|
26 mei 2009 18:05 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Je kunt beter geen houtworm in je DB7 hebben...... straks ben jeje hele auto kwijt! hahahaha
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
26 mei 2009 18:14 |
|
|
Boxy&Boraman
Ex 986 S '01, 981 PDK '12PF# 1732
|
Maar dan heb je wel een mooie auto en eens per week mag je wel bij mij komen eten, als dat helpt
|
26 mei 2009 18:19 |
|
|
alvin01
ex Carrera Coupe 3.2 1987Amsterdam
|
Alleen de naam al, mmmh heerlijk, vraag maar ons Joske today/gister, alhoewel?
|
26 mei 2009 18:27 |
|
|
PeterDorr
|
Leider, den/der/das Deutsche Bubchen ist am 'Business Trip" bis Freitag Damn, en ik kan ook niet blijven bellen, want dan snapt ie dat ik wel gready ben en dan krijg ik nooit de door mij gewenste prijs. Hebben ze in die Heimat nog nooit van zo'n "Zwartebes" gehoord???
|
27 mei 2009 9:25 |
|
|
PeterDorr
|
Re: Vreemdgaan als je het vooraf eerlijk meldt?? -AFGEBLAZEN :-(
LAATSTE UPDATE....Het feest gaat niet door.....huil huil huil. Ik zal jullie de ellenlange discussies met partij 2 en partij 3 besparen maar de cocktail van "Geen plaats om te stallen, te hoge vraagprijs naar mijn zin, ik stoot steeds mijn hoofd tijdens het rijden, ik zou wat voorzichtiger doen met mijn geld in deze tijd, je hebt al zo'n schitterende sportauto en nog 12 van dit soort argumenten" hebben me dan toch moegestreden, schoorvoetend en met ferme tegenzin laten inzien dat ik misschien inderdaad beter nog heel even kan wachten tot het saldo weer wat verder aangedikt is. Dank voor jullie enorme leuke reacties en bijval. Ik heb er in ieder geval 2 weken niet van op mijn buik kunnen slapen Nou ja er komt wel weer een volgende poging grt Peter
|
28 mei 2009 23:05 |
|
|
Lydia
|
Jammer Peter. Maar je kunt nu in ieder geval weer lekker op je buik slapen!
|
28 mei 2009 23:13 |
|
|
Rob Herfst
Panamera TurboRotterdam
|
_________________________________________ Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
|
28 mei 2009 23:27 |
|
|