dat kan wel, maar dan wordt het op datum geselecteerd, waardoor de logica uit het verhaal gaat.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
21 aug 2009 7:05
thejj
Porsche 928 S2 4.7 V8 Automatic
Ede
Re: Nürburg / Nordschleife
Leuk he ? die Nordschleife !
Ik kom er ook regelmatig, meer om te kijken wat voor moois er rond rijdt. Zelf met ik één keer met mijn daily Civic de baan op geweest en daar hou ik het bij. Verder heb ik aardig wat rondjes mee mogen rijden in een BMW 325 (e36) met een paar forumleden van nurburgring.nl. Erg gaaf ! en zeer verslavend.
22 aug 2009 10:31
Mazdarati
Heeft ooit een Porsche ingehaald.
Ja ik las je plannen om misschien ook met die gele te gaan...
22 aug 2009 11:52
thejj
Porsche 928 S2 4.7 V8 Automatic
Ede
Klopt, alleen ik ga met de gele de baan echt niet op... m'n vorige rondje heeft me genoeg gekost (vangrail, maninzet etc.).
23 aug 2009 11:16
Mazdarati
Heeft ooit een Porsche ingehaald.
Ik had het via via via begrepen dat er iets was, maar precies weet ik het niet meer. Je hebt gelijk, het zou zonde van de gele wezen en hij is er immers om een heel andere reden, toch?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum