Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 24 apr 2025 22:05

Antwoord op onderwerp  [ 67 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Mijn Porsche stelen is toch moeilijker dan ze dachten #%@! 
Auteur Bericht
PorscheForum Junkie
Porsche 964 C4
Bericht Re: Mijn Porsche stelen is toch moeilijker dan ze dachten #%
Een positieve noot, zoals eerder gemeld, is wellicht dat je P echt niet meewilde :cheers:
Hij is vast gelukkig bij zijn huidige baas.

Relatie tussen PVV en oplossen/verminderen van autodiefstal c.q. Criminaliteit is mij overigens niet helemaal duidelijk. Alhoewel ik het die e*kels(criminelen) wel gun. .

10 jun 2010 22:24
Profiel
PorscheForum Super Junkie
997 4S cabrio ex 964 cabrio 92 midnight blue
Wouw dat is balen zeg alfred. Wat een tuig !!!!! Ik hoop dat hij snel weer gemaakt is.
groeten Rene

10 jun 2010 22:31
Profiel
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning) (BMW E46 M3: TOP)
Nette financiële afhandeling voor je gelukkig Alfred :P

CB :thumleft:

11 jun 2010 8:33
Profiel
PorscheForum Junkie
nu 993C2 en ex 964C4
Hoeksche Waard (Zuid-Holland)
Heb het bericht gekregen dat er geen "compleet" nieuw (origineel 964) stuur meer te krijgen is.
Ze hebben een alternatief voorgesteld om de "sportstuur" optie van die tijd te monteren.
Ik heb akkoord gegeven met in het achterhoofd dat ik er altijd nog een 2e hands "origineel" in kan zetten en evt. deze "nieuwe" weer te koop aanbied.
Heb hem 100% origineel gekocht en alle parts die ik in de loop der jaren heb vervangen vanwege "pimpgedrag" heb ik nog voor het geval ik hem weer 100% origineel wil hebben.
(daar hoort dus dan ook het stuur bij :D )

11 jun 2010 9:13
Profiel
997 S en 958 TT, ex 996C2MkII, ex 996 4s, ex 957 GTS
klinkt goed.. Gelukkig is het een sportstuur dat ook als optie is geleverd in die tijd, dus dat houdt het originaliteitsgevoel in stand..Iemand een foto van dat stuur, ben wel benieuwd... :?:

11 jun 2010 9:20
Profiel
PorscheForum Junkie
nu 993C2 en ex 964C4
mark996 schreef:
Iemand een foto van dat stuur, ben wel benieuwd... :?:

Ik ook :mrgreen:

11 jun 2010 9:44
Profiel
997 4S Cabrio ex. 993 4S, ex. 964 C4, ex. 968
Nederland
Retep schreef:
Het is schandalig gesteld met de Nederlandse politie, het oplossingspercentage van roof- en geweldsmisdrijven ligt hier veel lager dan bijv. in Duitsland. Als het niet opgelost kan worden OK maar die onwil stuit mij zo tegen de borst.

Moet je eens ergens 6km te hard rijden, kijken hoe snel je post van het CJIB krijgt! :finger:

Fijn dat je je wagen nog hebt, een geluk bij een ongeluk. Ze zijn grof bezig geweest, succes met de reparatie! :salut:

Volgens mij is het eerder schandalig gesteld met de "Nederlandse" bevolking :bang:

11 jun 2010 12:28
Profiel
Nederland
Alfred schreef:
Heb het bericht gekregen dat er geen "compleet" nieuw (origineel 964) stuur meer te krijgen is.
Ze hebben een alternatief voorgesteld om de "sportstuur" optie van die tijd te monteren.
Ik heb akkoord gegeven met in het achterhoofd dat ik er altijd nog een 2e hands "origineel" in kan zetten en evt. deze "nieuwe" weer te koop aanbied.
Heb hem 100% origineel gekocht en alle parts die ik in de loop der jaren heb vervangen vanwege "pimpgedrag" heb ik nog voor het geval ik hem weer 100% origineel wil hebben.
(daar hoort dus dan ook het stuur bij :D )

Ik heb volgens mij nog een stuur (origineel 964) liggen (en flaporen en gele knippers).

11 jun 2010 12:28
Profiel
PorscheForum Junkie
nu 993C2 en ex 964C4
Jan A. (993 4S) schreef:
Ik heb volgens mij nog een stuur (origineel 964) liggen (en flaporen en gele knippers).

Dan moeten wij binnenkort eens praten. Zoals ik al schreef heb ik alle andere "originele" items nog liggen. Dus het gaat alleen om het stuur :salut:

11 jun 2010 13:20
Profiel
Nederland
Alfred schreef:
Jan A. (993 4S) schreef:

Dan moeten wij binnenkort eens praten. Zoals ik al schreef heb ik alle andere "originele" items nog liggen. Dus het gaat alleen om het stuur :salut:

Prima. Had er ook een sportstuurtje in laten zetten vandaar.

11 jun 2010 13:22
Profiel
PorscheForum Junkie
nu 993C2 en ex 964C4
Na de teleurstelling dat een stel criminelen je Porsche willen stelen kwam de teleurstellende reactie van de politie en nu wordt ik ernstig teleurgesteld door het schadebedrijf.
Toen ik op dinsdag 8 juni bij ze was geweest om e.e.a. door te spreken was het op dat moment "als alle spullen op voorraad zijn is ie binnen een week wel klaar"
Daar ik die week redelijk veel van huis ging werken heb ik toen besloten om geen leenauto te nemen daar mijn vrouw de leaser af en toe kon nemen.
Toen ik op de dag erna te horen kreeg dat alle onderdelen op voorraad waren behalve het originele stuur niet, heb ik na instemming om sportstuur te plaatsen aangenomen dat hij dus binnen een week klaar zou zijn.

Toen ik afgelopen donderdag 17 juni aan het eind van de dag maar eens een telefoontje ging plegen of de P al klaar was (ging thuis niet zo lekker met 1 auto) kreeg ik te horen dat ze er nog niet eens aan begonnen waren :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

Toen ik duidelijk had gemaakt erg teleurgesteld was en dat dit geen manier van doen was, kreeg ik de indruk dat ze zoiets hadden van "waar maak je je nu druk om?"
Heb toen besloten de volgende dag persoonlijk mijn beklag te gaan doen daar ik te horen kreeg de eerste TWEE weken geen ruimte was hem te repareren :shock: :shock:

Aangekomen was er natuurlijk geen enkele manager aanwezig die mijn klacht kon aanhoren.
Toen maar naar de Porsche-afdeling gelopen en ook daar niemand van het management aanwezig.
Uiteindelijk heeft men mij beloofd dat ik dezelfde dag teruggebeld zou worden door de after sales directeur.

Nu TWEE en een HALVE werkdag later moet ik nog steeds gebeld worden :cry: :cry: :cry:

Hoe klantvriendelijk kan men het tegenwoordig maken :?: :?:

Uiteindelijk mijn geplande (aankomend) weekend toeren met de Porsche door Duitsland met een vriend gaat dus niet door :evil: :evil: :evil:
Gelukkig kan ik (na ze eerst de tijd te hebben gegeven om te reageren) nu mijn frustratie kwijt

22 jun 2010 14:46
Profiel
PorscheForum Rakker
964 C4
Noord Holland
erg slordig :!: :!: het zeker allemaal erg makkelijk bij de heren daar, beetje jammer, en ja waarom zou je je klanten een beetje normaal behandelen, kost alleen maar tijd

22 jun 2010 15:59
Profiel
Moderator
PF #57
verzekeringsmaatschappij bellen en aangeven dat je die auto daar nu wil laten weghalen. spullen plus auto naar ander bedrijf brengen... :idea: laat ze de hik krijgen, arrogantie :puker: waar staat je auto eigenlijk, schadebedrijf met een speciale Porsche afdeling?
Of ze vertellen van je plannen en dat je nu bij Pon een vervangende Porsche gaat huren en de kosten aan hen zult doorbelasten... beetje dreigen wil best helpen.

22 jun 2010 16:52
Profiel
Waarschijnlijk nog hier :?
Alfred schreef:
Vandaag een telefoontje van Hoogenboom (waar ook PC Rotterdam bij hoort)
Ze gaan het complete stuurhuis vervangen, krijg een nieuw stuur, alle sloten worden vervangen en herstellen de grote kras en wat deukjes in de kofferbakdeksel. Al met al nog een flinke schadepost.

22 jun 2010 17:30
Profiel
ex 996 4s, 993 c2 en 964 c2 tip
Weert
Inderdaad lekker laten weghalen daar. Klant is koning is iets van het verleden bij veel bedrijven heb ik het idee :bang:

22 jun 2010 18:38
Profiel Facebook 
PorscheForum Junkie
nu 993C2 en ex 964C4
bully schreef:
Waarschijnlijk nog hier :?
Alfred schreef:
Vandaag een telefoontje van Hoogenboom (waar ook PC Rotterdam bij hoort)
Ze gaan het complete stuurhuis vervangen, krijg een nieuw stuur, alle sloten worden vervangen en herstellen de grote kras en wat deukjes in de kofferbakdeksel. Al met al nog een flinke schadepost.

Klopt

22 jun 2010 19:10
Profiel
Ze denken de buit is toch binnen :mrgreen:

22 jun 2010 19:14
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 67 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3