Re: Mijn Porsche stelen is toch moeilijker dan ze dachten #%
Na de teleurstelling dat een stel criminelen je Porsche willen stelen kwam de teleurstellende reactie van de politie en nu wordt ik ernstig teleurgesteld door het schadebedrijf.
Toen ik op dinsdag 8 juni bij ze was geweest om e.e.a. door te spreken was het op dat moment "als alle spullen op voorraad zijn is ie binnen een week wel klaar"
Daar ik die week redelijk veel van huis ging werken heb ik toen besloten om geen leenauto te nemen daar mijn vrouw de leaser af en toe kon nemen.
Toen ik op de dag erna te horen kreeg dat alle onderdelen op voorraad waren behalve het originele stuur niet, heb ik na instemming om sportstuur te plaatsen aangenomen dat hij dus binnen een week klaar zou zijn.
Toen ik afgelopen donderdag 17 juni aan het eind van de dag maar eens een telefoontje ging plegen of de P al klaar was (ging thuis niet zo lekker met 1 auto) kreeg ik te horen dat ze er nog niet eens aan begonnen waren
Toen ik duidelijk had gemaakt erg teleurgesteld was en dat dit geen manier van doen was, kreeg ik de indruk dat ze zoiets hadden van "waar maak je je nu druk om?"
Heb toen besloten de volgende dag persoonlijk mijn beklag te gaan doen daar ik te horen kreeg de eerste TWEE weken geen ruimte was hem te repareren
Aangekomen was er natuurlijk geen enkele manager aanwezig die mijn klacht kon aanhoren.
Toen maar naar de Porsche-afdeling gelopen en ook daar niemand van het management aanwezig.
Uiteindelijk heeft men mij beloofd dat ik dezelfde dag teruggebeld zou worden door de after sales directeur.
Nu TWEE en een HALVE werkdag later moet ik nog steeds gebeld worden
Hoe klantvriendelijk kan men het tegenwoordig maken
Uiteindelijk mijn geplande (aankomend) weekend toeren met de Porsche door Duitsland met een vriend gaat dus niet door

Gelukkig kan ik (na ze eerst de tijd te hebben gegeven om te reageren) nu mijn frustratie kwijt