Auteur |
Bericht |
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Re: Porsche crash bij Wehl, Achterhoek
Misschien maar een PF fruitmand regelen of zo? Of weet iemand ergens een site waar we een kaart aan kunnen maken of iets in die categorie?
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
27 sep 2010 18:44 |
|
|
M a r c
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII
...nu kappersauto
|
Fruitmand? Tja, waar trek je dan de grens? Voordat je het weet stuur je tig fruitmanden per jaar Zou daar (hoe goed bedoelt ook) niet aan beginnen, daarnaast heeft ie denk ik niks aan een fruitmand
_________________________________________ www.europeantuning.nl voor Volvo & Porsche, FABSPEED MOTORSPORT dealer www.mh-schietsport.nl voor sportschutters
|
27 sep 2010 18:53 |
|
|
ralf996
ex 996 4s, 993 c2 en
964 c2 tipWeert
|
goed idee, zat er zelf ook al aan te denken ja. Vraag me echt af hoe het zit mn zijn nek, hoe groot is de kans dat je dan een dwarslaesie hebt? @Marc: tig fruitmanden per jaar? In de tijd dat ik hier zit nog nooit meegemaakt dat iemand zo toegetakeld is
_________________________________________ Wederom op zoek naar ......
|
27 sep 2010 18:54 |
|
|
M a r c
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII
...nu kappersauto
|
Ik bedoel alleen maar dat het dus moeilijk is om te bepalen wanneer je iemand een fruitmand gaat sturen.... wát is ernstig genoeg? Daarnaast is dit een autoforum en toch geen commune Als we nu fruitmanden gaan versturen dan kunnen we Horn ook nog wel een bos bloemen sturen voor al de jaren dat hij moderator is geweest.... Of ga je een forumlid dat komt te overlijden ook een rouwkrans sturen? etc. etc. snappie?
_________________________________________ www.europeantuning.nl voor Volvo & Porsche, FABSPEED MOTORSPORT dealer www.mh-schietsport.nl voor sportschutters
|
27 sep 2010 18:59 |
|
|
Eric
Achter de duinen.
|
Mij lijkt dat ook een aardig gebaar.
_________________________________________ Boxer power.
|
27 sep 2010 19:14 |
|
|
Johann
981 GT4, 971 4S, 931, 924 Safari, 968 cab, 924SUtrechtse Heuvelrug
|
+1 op de fruitmand o.i.d.
_________________________________________ RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!
|
27 sep 2010 19:19 |
|
|
Maarten
|
Just an idea. Hij heeft een aardige klapper gemaakt...
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
27 sep 2010 19:22 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
een beetje sekte zijn we natuurlijk ook wel dus ik stel voor dat maarten morgen even langs de bruna gaat.
_________________________________________ oud is beter
|
27 sep 2010 19:25 |
|
|
erwin996
M140i
|
Toen de Mud op één van de eerste dagen in zijn Boxster, anderhalf jaar geleden, bijna van de weg vloog toen hij met 200+ op een brug op een Nederlandse snelweg slipte, hield ik al mijn hart vast. Nu houd ik nog steeds mijn hart vast. Sterkte.
_________________________________________ In necessariis unitas, in dubiis libertas, in omnibus caritas
|
27 sep 2010 19:26 |
|
|
Maarten
|
Prima. Zo ben ik En dan in 86 handschriften er wat op zetten?
|
27 sep 2010 19:27 |
|
|
Richard
ex 911 3.2 carrera "84,
ex Boxster 986,
ex996 cabrio c4
ex 996 4SLeiderdorp
|
begrijp je punt ,maar denk dat als er behoefte aan is ,en dat wordt door de forumleden zelf wel bepaald dat als er aanleiding voor is dat er wel iets geregeld wordt.In het geval Horn was misschien wel een taart op zijn plaats geweest. Een ander voorbeeld is dat wanneer Olaf ooit gaat trouwen we heus wel een konvooi maken . Kortom het wordt niet gestuurd door de directie van het pf maar door de leden die een wat betere band hebben/hadden met een medeforumer. Ik zeg ik doe mee met een attentie naar Stephan.
|
27 sep 2010 19:28 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
Nee joh. Gaan we even biertje doen en krijg jij mijn krabbel
_________________________________________ oud is beter
|
27 sep 2010 19:30 |
|
|
classiccarl 2.4
993 coupe ex-2.4 targa 1972Achterhoek
|
Wanneer de gelegenheid zich voordoet komt dat voor elkaar!
|
27 sep 2010 19:32 |
|
|
bully
|
Het is Stefan en hij heeft alweer praatjes voor 10, te lezen op z'n hyves.
|
27 sep 2010 19:32 |
|
|
RB911
11-je
|
Ik beteur ook wat er is gebeurd en wens hem een snel herstel. Begrijp alleen ff niet waarom we iemand die bewust afscheid nam en zijn account liet verwijderen een fruitmand zouden sturen. Wat de reden dan ook was dat hij vertrok hij heeft zelf afstand genomen. Maar laat je door mijn mening niet afremmen, een paar vitaminen kan hij wel gebruiken.
|
27 sep 2010 20:02 |
|
|
RicardoP
ex '87 3.2 Carrera Targa, wit , ex rijkspolitieSint Anthonis
|
Stefan, heel veel sterkte toegewenst.
_________________________________________ Twijfel nooit aan jezelf !!!! Dat doen anderen wel voor je.
|
27 sep 2010 20:08 |
|
|
racebeus
Ex 944 en ex 968Achterhoek
|
@Mudje Beterschap! Ben erg benieuwd naar de oorzaak. Rij met mijn 968 bijna dagelijks op de 18, maar er daar afvliegen Gelukkig kan je het navertellen p.s. aanvullend berichtje op http://www.112achterhoek-nieuws.nl/
_________________________________________ ieder zijn meug!
|
27 sep 2010 20:15 |
|
|
horn
PF #57
|
"Danke fur die Blume..." En wat betreft die rouwkrans - dat is typisch zoiets dat je doet op gevoel. Ik weet dat we als forumteam ooit een bos bloemen hebben gestuurd toen de echtgenote van een gewaardeerd forumlid was komen te overlijden. Dat hebben we heel graag gedaan en werd ook zeer gewaardeerd. Ik vind dat je over dat soort dingen niet moet nadenken. Als je gevoel zegt ' doen' moet je het gewoon doen. En niet te lang over overleggen. En ik denk ook dat voor de meeste hier geldt dat hij niet om zal vallen van de kosten van een fruitmand of een bos bloemen. En als je het post heb je zo 30 man die een euro of twee willen meebetalen. Dus dat kan het probleem ook niet zijn.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
27 sep 2010 20:45 |
|
|
esgigt
EX-968 #1201 productie 1994Rotterdam
|
Stefan, als je dit leest, veel sterkte en een goed herstel gewenst!
Knap rot, man...
_________________________________________ Je voelt je lekkerder in een Peu... Porsche!
|
27 sep 2010 20:57 |
|
|
Thomas986
Boxster 2.5België (nabij zeeland)
|
Veel beterschap gewenst !
_________________________________________ L'Important c'est pas la chute Mais l' Atterissage.
|
27 sep 2010 21:07 |
|
|
WillemB
Ex 964 C2
nu 'n VW T2b PickupKeistad
|
$#%^& wat een klapper. Stefan, sterkte
|
27 sep 2010 21:11 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Het is in elk geval niet de eerste keer dat er iemand van het PF zwaar gewond is geraakt na een crash met zijn P, zal dus van de tijd afhangen dat je op het forum zit Ik ken de man niet, maar ondanks dat toch sterkte en een vlug en goed herstel gewenst.
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
27 sep 2010 21:23 |
|
|
sandelow
^^^^ Deze ^^^^Amsterdam
|
Ik vind een fruitmand oid een goed idee en doe er graag aan mee. Op die bos bloemen voor Horn teken ik ook graag met terugwerkende kracht in.
|
27 sep 2010 23:25 |
|
|
Dimple
DD: Opel Signum Cosmo V6 3.0
09-04-2011: Yes: de 996 Carrera 4 Cabrio is in bezit! :-)Regio "De Achterhoek"
|
Ik ken Stefan dan wel niet persoonlijk, maar he...wat is een paar euro om iemand een hart onder de riem te steken. Bikers zijn een grote familie, Porkers toch ook? Gewoon iemand aanstellen die e.e.a. coördineert (wellicht rol voor oud-moderator met waarschijnlijk nu zeeën van tijd? ) en € 2,- de man overmaken? Klein gebaar, groot effect. Ik doe mee.
_________________________________________ Excuse me, while I kiss the sky Jimi Hendrix
http://jalbum.net/a/946662/
|
27 sep 2010 23:37 |
|
|
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
ex-944 Type I en IIAmsterdam
|
Inderdaad sterkte gewenst! Vooral aan Mud, maar ook aan de rest van de familie.
De politie zoekt getuigen van het ongeluk, wat ik altijd een beetje eng vind, aangezien ze in dat bericht ook melding maken van "ernstig nekletsel".
Dus allemaal duimen dat het goed komt met zijn gezondheid.
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
|
27 sep 2010 23:43 |
|
|