Re: Voordeel/nadeel hoge c.q. lage km. stand P. 964/993?
| | |
| bompa schreef: @Wimpie67; Vraagprijs ca. 30.000 en met die zaken die jij geconstateerd hebt komt er toch een en ander bij! Geheel overspuiten is geen optie voor mij! A. Mijn jongste zoon moet die auto optisch in topstaat gaan brengen en ik weet nu al met die zaken die jij vernoemd dat hij daar niet aan begint dus moet ik hiermee te veld en dan tel maar uit je winst. Ik denk dat ik voor een mooie 9932S of 9934S ga "shoppen" (Staan mooie op Mobil de.) Merci voor het bekijken van de auto ik begrijp wel dat je zoiets gerust aan jou over kunt laten! En wat betreft de rekening als ik in Bois le Duc kom voor mijn "Uitjes" zit ik nogal eens met mijn maten uit die omgeving daar in het "Bosschenaartje" doe een Porsche petje op dan maken we die rekening even vlak. | |
| | |
Ik denk dat je ca. 5k tot 8k verder bent voordat deze auto in topstaat is. Maarrrr....dan heb je wel een superauto die je niet zo snel elders zult aantreffen. En je moet natuurlijk de onderhandelingen nog ingaan. Ik denk dat je alles bij elkaar op ca. 32,5 - 33,5k zou moeten uitkomen, dan is dit een zeer interessante auto. Misschien kun je een package-deal met de verkoper maken voor genoemd budget (met fotoreportage van het spuitwerk!). Ik ben er al achter dat de verkoper goede contacten heeft met een goede plaatwerker-spuiter... De verkoper maakte overigens een uitstekende indruk.
Denk er nog eens rustig over na, want aan elke auto mankeert wel iets (zelfs aan een luchtgekoelde Porsche
). En ik ben een ontzettende pietlut
Een 993 S is natuurlijk ook een goede keuze. Besef echter dat deze momenteel voor veel geld worden verkocht, óók in D. Keuze in D is groter, maar ook een Deutscher weet over het algemeen dat kwaliteit veel geld oplevert en dat een mindere auto heul veul geld kost. Goede waar heeft z'n prijs, zoals mijn ouwe opa altijd zei
En over het Bossche uitgaansleven: 't Bosschenaartje ken ik vooral van carnaval (vaste prik!)
en Jazz in Duketown (afgelopen weekend). Laten we er maar eens een pint pakken!