Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 19:46

Antwoord op onderwerp  [ 61 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
leuke reacties op je P 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
2x944 na 1x 944 S2
Zwiep
Bericht Re: leuke reacties op je P
Motor voor.... of toch achter?????

Een paar jaar geleden ging ik naar een muziekfestival, parkeren ergens in een weiland.
Uit angst voor een paar druppels olie leggen ze dan soms een matje onder de motor, zo ook daar.
Twee opgeschoten parkeerhulpjes jaartje of 18-20 type Opel Astra met pet rijder wezen mij de plaats en hulpje 1 legt het matje tussen de voorwielen waarop bijdehandje 2 zegt: "Nee joh, dat is een Porsche, die hebben de motor aan de achterkant!"
Ik heb ze maar niet wijzer gemaakt. :lol:

12 aug 2011 22:00
Profiel
PorscheForum Rakker
Ex 996.2GT3 - nu Challenge Stradale en 599 GTB F1
Over kleur gesproken...

Mijn F355 was geel. Het merendeel dacht dat het of een replica of een Porsche was :D

Laatst een ouder stel (70+) tegengekomen toen ik probeerde 2 kratjes bier (wat niet past) in te laden in de R8. Ze wisten niet wat ze zagen haha. Nog nooit zo'n auto gezien en dachten zelfs dat ik hem vast in het buitenland had gekocht want deze verkochten ze helemaal niet in NL. Meneer en mevrouw vonden hem helemaal geweldig.

Leuke reactie van kinderen is vaak dat ze naar de snelheidsmeter kijken en dan schreeuwen: PAPA, deze kan 340!!! :) Tja, dat haalt ie nou ook weer niet...

12 aug 2011 22:45
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
M140i
Leuke reacties op je A! :wink:

12 aug 2011 22:55
Profiel
PorscheForum Rakker
Ex 996.2GT3 - nu Challenge Stradale en 599 GTB F1
dennis zijlmans schreef:
De reacties die ik persoonlijk het leukste vind zijn die van jonge kinderen; (peuters & kleuters), wijzen, zwaaien, achterom kijken, duim omhoog, mama/papa roepen om te kijken... herinnert me aan die dingen die ik vroeger ook deed wanneer ik het geluid van een porsche hoorde en de mooie lijnen voorbij zag flitsen...

Absoluut mee eens! Ik weet zeker dat de kinderen die auto-gek zijn het nooit vergeten als je ze er alleen maar even in laat zitten of dat je wat extra gas geeft. Kleine moeite :)

Ik blijf leuke reactie's plaatsen over de Ferrari's maar dit vond ik toch wel een topper.

Paar jaar terug op een zondag even bij de showroon van Kroymans wezen kijken. Staat er een gezin met 2 kinderen helemaal beteutert te kijken totdat ze me aan zagen komen. Ze hadden verwacht dat er wel Ferrari's buiten zouden staan voor wat foto's...1 groot feest gelijk, kinderen helemaal blij dat er toch een F was en nu zelfs foto's kunnen maken achter het stuur :D

Of het nou een F, P of L is...de reactie's zijn hetzelfde :)

12 aug 2011 23:33
Profiel WWW
Mike, het wordt weer tijd voor een porsche :mrgreen:

13 aug 2011 1:28
Profiel
PorscheForum Rakker
P 944 MK II, P 993 C2, Audi TT, VW T2
Ik heb een 944, goudkleurig en (meestal) goed glimmend dus hij valt nogal op.
Ik krijg bijna altijd en overal waar ik kom positieve reacties, van benzinestation tot de supermarkt of gewoon ergens in een straat. Soms zelfs komt er iemand naast me staan of rijden om raampje omlaag te draaien me te complimenteren.
(soms gevolgd door een telefoonnummer dat ik moet bellen als ik hem verkoop, helaas altijd mannen :p)

Ik vind het altijd erg leuke reacties, enge slechte reacties die ik krijg is als het persoonlijk is (afgunst).

14 aug 2011 20:16
Profiel
PorscheForum Rookie
Porsche 911 Carrera 4 (997-1) '07
Nuenen
Mijn vriendin die echt heel erg haar best deed om interesse te tonen tijdens onze zoektocht vroeg de verkoper om de klep voor open te maken. De verkoper maakt hem open en mijn vriendin vroeg met een verbaasde blik in haar ogen 'Hee waar is de motor?'. De verkoper ging echt helemaal dubbel van het lachten! Echt klassiek gewoon! :cheers:

En bij de tweede bezichtiging vroeg ze me aarzelend waarom er bij de 911 die we bekeken een ovaal stuk rechtsvoor ingelast was. Ze vond dit niet zo mooi. Onbetaalbaar die blik als je dan verteld dat het de benzinedeksel is!

En dan natuurlijk die vrienden die willen rijden en driftig zoekend met de sleutel het contactslot proberen te vinden.

Het blijft een super auto met al zijn karakteristieke eigen trekjes!

15 aug 2011 11:02
Profiel
PorscheForum Rakker
Porsche 914
Asten
Toen ik me porsche nog maar net had kwam mijn oma naar me toe en zij "Wat moet je met die moffen bak".
Nu ziet ze gelukkig wel in waarom ik voor deze auto heb gekozen.

15 aug 2011 11:48
Profiel
PorscheForum Rakker
ex-911 3.2 Carrera coupé 1986
Oosterhout nb
EnergyKart schreef:
driftig zoekend met de sleutel het contactslot proberen te vinden.

Daar vergiste ik mezelf ook nog wel eens in... Instappen met de sleutel in je rechterhand en terwijl je de sleutel ergens wil insteken er vol schaamte achterkomen... :oops:

15 aug 2011 12:14
Profiel
PorscheForum Rakker
964 C 2 1991 , ex 911 SC coupe
Aan de Maas
Paar maanden geleden parkeerde ik de 964 in een parkeergarage. Lekker galmen daar, natuurlijk.Prachtige akoestiek :wink: Terwijl ik naar de betaalautomaat liep, om kaartje te kopen zei een leuke dame die tegelijkertijd haar auto naast de mijne parkeerde: " Jeetje wat een lekker stoer geluidje". :mrgreen:

Paar weken geleden waren er 2 Marokkaanse gastjes een bandenwissel aan het doen op een parkeerhaven, waar ik mijn auto vlakbij zette. Zag de jongens al kijken. Ik zeg :" Zo jullie hebben pech" Bleken ze tegen een verkeersheuvel aangereden te zijn, en 2 velgen + banden kapot te hebben gereden, met een vreselijk aftands Fiatje Uno
Zegt de ene tegen mij: "Wij ruilen ?"........Zegt de ander:, "Ikke denk niet..1 velg van Porsche is net zo duur als jou hele auto".
:cheers:

15 aug 2011 12:37
Profiel Facebook 
Cayman S 2009, 924 1977
sta samen met mijn vrouw bij de P dealer binnen, komt er een donkerblauwe 997 aanrijden. "jee zie dat", zegt mijn vrouw 'dat ziet er toch niet uit die gele remklauwen bij een blauwe auto, dat doe je toch niet!'. kwam niet meer bij van het lachen :lol:

15 aug 2011 20:39
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 61 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3