Auteur |
Bericht |
porschehenk
996 Carrera 4S MK2
Ex 964 Carrera 2 en 993 Targa
|
Re: Luitink Sportscars gestopt
Net post gekregen, bedrijf gaat door. De monteur gaat reparaties doen en de achterbuurman in en verkoop van Porsche's. Showroom wordt aangepast en er volgt nog een officiële opening. dus de mooie locatie blijft bestaan. Veel succes voor de mannen die doorgaan.
_________________________________________ Life is nice, driving 300 in a Porsche even nicer
|
31 dec 2011 17:04 |
|
|
horn
PF #57
|
Hoor net dat de buurman het bedrijf doorstart met de monteur van Luitink...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
31 dec 2011 17:17 |
|
|
Hans Luna
Ex: Boxster 986 3.2SDEN HAAG
|
Ik heb ook mijn Porsche gekocht bij Jan en vond het een geschikte vent en een mooi bedrijf, hij had ook vaak mooie auto's staan en zijn service naar mij was uitstekend. Erg jammer voor Jan dat het zo gelopen is! en dat er nu niet een mooi bedrijf verloren gaat vind ik gehannes (persoonlijk dan) ik heb een soort van "de een zijn dood is de ander zijn brood" gevoel maar dan in een ander jasje... Uiteraard wens ik de nieuwe ondernemers wel veel succes, maar deze doorstart is voor mij nou geen reden om er nu snel weer langs te gaan.
_________________________________________ A part of beauty comes from the inside, the rest is up to you...!
Privilege Beauty & more...
|
31 dec 2011 18:18 |
|
|
Nine-eleven
981 Boxster GTS
|
Zo is dat, het is de toon die de muziek maakt.
En Jan speelde de juiste toon, hetgeen nog niet gezegd kan worden van de "buurman".
Afwachten maar en een leuke locatie blijft in ieder geval bestaan.
_________________________________________ Trained by GP E L I T E
|
01 jan 2012 18:27 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Familie van mijn vrouw woont daar in de buurt en de garage staat als zeer klantvriendelijk bekend. Verkoopt ook geregeld nieuwe auto's van diverse merken, eigenaar (Vossestein) is makkelijk bereikbaar We wachten af PS Woont om de hoek http://manbijthond.nl/rubrieken/jan-stam
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
01 jan 2012 20:07 |
|
|
Master Ken
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 TargaGemert, N-Brabant
|
Kwam vanmiddag voorbij via de a2 en zag de veranderingen aan de voorgevel en enkele leuke speeltjes in het gras staan. Zag erprima uit van een afstand
|
20 apr 2012 19:37 |
|
|
Ivo 3.6
Cayman S MKII Speedgelb
Cayenne 957 3.6 Crystal Silber Met.
Stromer ST1 Platinum
|
klinkt goed!
_________________________________________ http://www.speedgelb.nl Speedgelb Meeting uitgesteld life is too short to drive boring colors
|
20 apr 2012 20:00 |
|
|
horn
PF #57
|
rij er elke ochtend langs en dan zie ik ze vaak die speeltjes in het gras (op het doodlopende weggetje langs de A2) parkeren. Ze zijn daar volgens mij alweer volop aan het werk.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
20 apr 2012 22:52 |
|
|
Taatjen
lelystad
|
19 mei is de officiele opening,heb een schrijven ontvangen. Werkplaats is al in bedrijf volgens mij.
_________________________________________ zet je mond niet in de derde versnelling indien je hersens nog in de tweede staan
|
20 apr 2012 23:29 |
|
|
Jan A. (997 4S)
997 4S Cabrio
ex. 993 4S,
ex. 964 C4,
ex. 968Nederland
|
Ik ook, rij er ook wel even langs denk ik!
_________________________________________ Fietste ik maar net zo hard als mijn Porsche!!! https://manfredmilatoertocht.nl
|
21 apr 2012 11:32 |
|
|
barolo
3.2S010
|
Ga vanmiddag ook ff kijken. Mooi weer voor een ritje door het groene hart.
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
19 mei 2012 9:33 |
|
|
weisseteufel
3.2 coupé 1985Zuid-Holland
|
Was een leuke start van 2 nieuwe bedrijven op een magnifieke locatie: Vossestein-Exclusive en RS-Eleven. Tim Coronel kwam aangescheurd in een 997, achtervolgd door een heuse politie-Porsche! Veel P's op het terrein en veel bekijks vanaf de A2. Heren Vossestein én Sherwin met collega's: veel succes op de oude plek van Jan! Ik weet zeker dat mijn speeltje ook bij jullie in goede handen is.
_________________________________________ Live your life!
|
19 mei 2012 15:45 |
|
|
Taatjen
lelystad
|
Was een goed verzorgde opening Alle enthousiaste medewerkers bedankt.Veel succes met de bedrijven. Helaas kon Jan Luitink er niet bijzijn,Jan,beterschap
_________________________________________ zet je mond niet in de derde versnelling indien je hersens nog in de tweede staan
|
19 mei 2012 20:19 |
|
|
Ernest 986
Cayman S Speedgelb
voorheen Boxster S Zenith blau voorheen 964 C4.Noord Holland
|
Ja was een goed verzorgde meeting/kennismaking. Bedrijf maakte hier een goede indruk mee. Jammer dat jan er niet was.
Heb ook mijn oude 964 gezien en de huidige eigenaar gesproken. Paul het was leuk om even over je 964 te praten. je hebt hem maar mooi(er) gemaakt.
_________________________________________ Last Rat standing
|
19 mei 2012 21:12 |
|
|
Jan A. (997 4S)
997 4S Cabrio
ex. 993 4S,
ex. 964 C4,
ex. 968Nederland
|
Inderdaad prima verzorgd en veel mensen. Dat scheuren van Coronel viel anders reuze mee hoor! Vanuit zoetermeer gezellig opgereden met een andere Porsche (996) die ook richting Nieuwer ter AA ging, maar dat werd pas duidelijk bij afslag Breukelen. Terug helemaal binnendoor! Nederland is prachtig al zijn tegemoedkomende trekkers best groot (breed)
_________________________________________ Fietste ik maar net zo hard als mijn Porsche!!! https://manfredmilatoertocht.nl
|
20 mei 2012 13:33 |
|
|