Auteur |
Bericht |
porschefabian
Projectleider
|
Re: 996 turbo met kenteken 49-HG-VL bekend??
Auto staat idd op mp te koop.' Mochten er mensen zijn met echte intresse, priijs daar is een vraagprijs, forumprijs, kan een stukje lager liggen voor een snelle beslisser.
Ik heb mezelf al toegelegt op een verlies ,, maar wil echt terug een 993
_________________________________________ zijn er andere merken dan??
|
30 dec 2011 20:57 |
|
|
Sander911
ex 993, ex 996tt, ex Boxster S, ex 991S, nu een 991 Targa 4GTSWest Maas en Waal
|
Laat Rovako eens melden wat nieuwe interieurbekleding kost. Voor paar k€ meer heb je met courantere kleurstelling en extreem minder kilometers
_________________________________________ "It is amusing. When I believe I reached the limit, I found out that it is possible to go beyond". (Ayrton Senna)
|
31 dec 2011 20:08 |
|
|
porschefabian
Projectleider
|
wordt hier nogal makkelijk gehannes over doe der maar een paar K bij en dan heb je dit beter en dat beter enz enz. hou der ook eens een keer rekening mee dat er ook hele volksstammen zijn die nou niet die paar K er extra bij willen en kunnen leggen.
Ik heb gelukkig nog wat extra budget voor onverwacht of verlies in dit geval.. wil niet zeggen dat dat dan ook maar meteen weer uitgegeven moet worden..
de diknekjes moeten gewoon lekker in hun eigen wereldje blijven.
zal wel een bak commentaar opleveren dit weer maar intresseert me geen fl$$%^^r
|
31 dec 2011 20:43 |
|
|
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
ex-944 Type I en IIAmsterdam
|
Het hele topic terugkijkend zijn vrijwel alle posten serieus bedoeld, ook die van mij. Ben het met je eens dat het altijd makkelijk praten is vanaf de zijlijn en dat limietloze budgetten voor velen een wens zijn, maar geen werkelijkheid.
Begrijp ook je frustratie dat de auto niet brengt wat je ervan verwacht, zou ik zelf ook van balen. Maar ik hou mij bij mijn eerste advies; lekker een half jaar in gaan rijden, kijken hoe de auto bevalt en dan rustig gaan verkopen of inruilen.
In ieder geval is je prijslevel reëel, dus succes met de verkoop, indien je de auto toch nu wilt verkopen.
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
Laatst bijgewerkt door ver boven de 200 op 31 dec 2011 22:11, in totaal 1 keer bewerkt.
|
31 dec 2011 20:57 |
|
|
MarkS
ex 991.2 Carrera GTS (2018)
ex 993 turbo (1998)
ex 993 Carrera 2 (1994)
ex 3.2 Carrera (1986)
|
Niemand hier kan over jouw euro's beslissen of beschikken. Maar een 996 turbo kopen en hem binnen een week weer op marktplaats zetten en bereid zijn je verlies te nemen (en dat hier ook zo expliciet posten), getuigt ook niet echt van iemand die heel erg zuinig is op z'n euro's. En nee ik heb geen dikke nek en heb je ook niet geadviseerd om meer geld uit te geven.
_________________________________________ Porsche, there is no substitute!
|
31 dec 2011 21:33 |
|
|
porschefabian
Projectleider
|
draait hier ook niet om mij alleen. helemaal niet zelfs...
gaat me over het algemeen hoeveel posts ik zie "leg der ff een paar K bij en dan dit dat enz "
als ik niet achter de hand had , had ik geen turbo gekocht.... maar er zijn hier veel meer mensen die net een Porsche kunnen kopen en dolgelukkig zijn... maar er ook weer van balen als er hier weer een zegt, leg der ff een paar K bij.......
|
31 dec 2011 22:47 |
|
|
thomas993
ex 930, ex Boxster S, ex 993 targa, ex 993S, ex 997S, ex 993 cabrio
|
je hebt gelijk had in 2006 ook mijn 993 vd hand gedaan en 997S gekocht was niet mijn ding en toen ook na 3 maanden mijn verlies genomen en weer 993 gekocht. Verlies ben ik alweer vergeten en wel een ervaring rijker
|
31 dec 2011 23:07 |
|
|
Sander911
ex 993, ex 996tt, ex Boxster S, ex 991S, nu een 991 Targa 4GTSWest Maas en Waal
|
Rustig aan, ik bedoel enkel te zeggen dat het herbekleden qua investering wellicht meevalt en zeker overweging waard is voor iemand die op de kleur afketst. En beetje wisselgeld bij aankoop dergelijk kar lijkt me logisch.
_________________________________________ "It is amusing. When I believe I reached the limit, I found out that it is possible to go beyond". (Ayrton Senna)
|
01 jan 2012 13:55 |
|
|
porschefabian
Projectleider
|
[ quote]Begrijp ook je frustratie dat de auto niet brengt wat je ervan verwacht, zou ik zelf ook van balen. Maar ik hou mij bij mijn eerste advies; lekker een half jaar in gaan rijden, kijken hoe de auto bevalt en dan rustig gaan verkopen of inruilen.
In ieder geval is je prijslevel reëel, dus succes met de verkoop, indien je de auto toch nu wilt verkopen.[/quote]
Ik ga ook met de auto rijden, normaal gezien aankomende week de keuring erop , en even kijken voor een apk te regelen( afspraak) en dan gaan we rijden. Maar zo geweldig is de automarkt niet... dus zal niet 123 verkocht gaan zijn... dus de auto blijft te koop staan.......
|
01 jan 2012 14:23 |
|
|
porschefabian
Projectleider
|
ben blij te horen dat ik niet de enigste ben die wel eens en verkeerd uitstapje gemaakt heeft.. Komt goed ............
|
01 jan 2012 14:25 |
|
|
horn
PF #57
|
ach, liever spijt hebben van wat je gedaan hebt dan van wat je niet gedaan hebt. Wat ik me afvraag is hoeveel smurfen ze nou hebben moeten afschieten om zo'n heel interieur te bekleden
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
01 jan 2012 15:03 |
|
|
MarcoB
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
|
+1
Gewoon lekker in blijven sturen tot er een gegadigde is gevonden...
_________________________________________ Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan
|
01 jan 2012 15:08 |
|
|
mfh1968
|
Die auto is gemaakt om te verkopen, staat in minder dan twee weken weer te koop. http://www.speurders.nl/overzicht/porsc ... 17935.htmlVolgens de nieuwe eigenaar / verkoper met 90.000 km op de klok Mooi verhaal trouwens:
Hier nog een paar foto's. De auto is van mijn oom geweest. Ik verkoop de auto voor hem, omdat hij zelf te lui is. Mijn oom woont in Antwerpen, maar heeft ook een woning in Arnhem. De auto staat nu daar in zijn garage. Ik heb een advertentie gemaakt ongeveer in de woorden van mijn oom. De auto heeft pas een grote beurt gehad en er is een klein sterretje in de voorruit gerepareert. De auto is voornamelijk in de buurt van Antwerpen onderhouden, maar is altijd een Nederlandse auto geweest. Zelf weet ik niet alles precies van de auto. Het kenteken is 49-HG-VL en hij heeft volgens mij in de 90.000 km gelopen, maar dat weet ik niet zeker. Ik krijg mijn oom niet te pakken vandaag. Als je meer wilt weten dan bel ik maandag mijn oom even.Vraagprijs € 30.000,- is niet veel...maar in het echt dus rond de 200.000 km. Vraag me af wat er aan mankeert, als hij in December door iemand gekocht is, en in maart alweer verkocht, en die koper doet hem ook alweer weg Gezien de vorige vraagprijs en deze kan er ook niet veel handel in zitten...dus er moet iets aan mankeren zou ik zeggen.
|
25 maart 2012 15:10 |
|
|
bully
|
Misschien dat porschefabian er iets over kan vertellen?..............
|
25 maart 2012 15:31 |
|
|
MarkS
ex 991.2 Carrera GTS (2018)
ex 993 turbo (1998)
ex 993 Carrera 2 (1994)
ex 3.2 Carrera (1986)
|
Ad is al weer pleite. Wel een lekker "verhaal" rondom deze wagen.
_________________________________________ Porsche, there is no substitute!
|
25 maart 2012 15:46 |
|
|
mfh1968
|
Zo die is snel verkocht misschien had ik niet terug moeten mailen dat hij nog geen twee weken geleden is verkocht met bijna 2 ton op de klok hahahaha Titel was ook wel leuk: Advertentietitel: Porsche 911 turbo Tiptronic, eerlijke auto met weinig km's
|
25 maart 2012 15:56 |
|
|
porschefabian
Projectleider
|
Ik heb de advertentie niet gezien spijtig genoeg.... als ie idd met minderkms te koop stond neem ik aan dat ze ook met het onderhoudsboekje wat gedaan hebben... deze was namelijk tot 160 000 gewoon ingevuld.. en wat rekeningen erbij van de laatste jaren, ook de meeste met vermelde km standen.. wel idd een aantal belgische stempels en rekeningen... technische was ie gewoon in orde, voor het goede een set nieuwe banden eronder ( platte kanten) en een beurtje.. daar was de prijs ook naar...
IK heb em puur weg gedaan om een 993 terug te kopen... ..
Het interieur zou kunnen zeggen dat ie idd maar net een ton gelopen heeft.. dit was echt als nieuw!!! iemand een mirrortje of kopie van de adv.???
Heb hier nog een ondertekend koopcontract met vermelde km stand... en btw bij de rdw registratie en nieuwe apk is deze ook genoteerd..
|
25 maart 2012 17:57 |
|
|
porschefabian
Projectleider
|
http://www.speurders.nl/overzicht/gebru ... 73807.htmlNieuwe adv. ??? Wie gaat er kijken wat er op de teller staat???
|
25 maart 2012 18:13 |
|
|
mfh1968
|
Hij stond nog in mijn i-Phone Land Nederland Model 911 (996) Bouwjaar 2000 Carrosserie Coupe Brandstof Benzine Kilometerstand Tot 10.000 km. Basiskleur Zilver Provincie Gelderland Vermogen 420 pk. Accessoires Airbags, Airconditioning, Alarm, Automaat, Centrale vergrendeling, Lichtmetalen velgen, Lederen bekleding, Elektrische ramen, Navigatiesysteem, Radio/cd-speler, Schuifdak, Stuurbekrachtiging, Vierwielaandrijving (4x4), ABS, Startonderbreker. Porsche 911 turbo Tiptronic, eerlijke en goede auto met weinig km's Een eerlijke en goede auto verkoopt zichzelf zeggen ze. Toch moet ik even een advertentie plaatsen, omdat ik niet veel mensen ken die zichzelf zo'n auto kunnen permiteren. Lage prijs omdat ik de auto niet verkoop om er beter van te worden, auto's kosten nu eenmaal geld. Ik vind wel dat de auto het meer dan waard is, omdat hij in nieuwstaat is en heel weinig km's gereden heeft. Motorisch als nieuw, loopt heel mooi en rustig stationair. Ik zet de auto bewust niet op marktplaats vanwege te veel onzinnige reacties. Serieuze biedingen mogen. 420PK 0-100km/h in 4,2sec. Top:305km/h. Pas grote beurt gehad en Nieuwe APK. Alle rekeningen en papieren bewaard. Nieuwe remblokken, nieuwe banden, enz. Auto is in topconditie Leer is 100% onbeschadigd. Pas ingevet (2x per jaar) Geen krasje op de lak en geen deukje te zien Alarm klasse 3 Donkerblauw interieur 100% schadevrij Boze audio systeem met 6 cd wisselaar Alle onderhoudspapieren aanwezig De auto is dealeronderhouden en heeft altijd in de garage gestaan. Tiptronic BJ: 2000 19 inch velgen (geen stoeprandschade) met splinter nieuwe banden Boze audio Elecktrisch dakraam Met de Nationale autopas. wilt u meer info of foto`s ontvangen mail of bel
|
25 maart 2012 18:49 |
|
|
mfh1968
|
Ok nieuwe advertentie is hetzelfde
|
25 maart 2012 18:52 |
|
|
erwin996
M140i
|
@porschefabian, wat heb jij uiteindelijk voor de auto gekregen?
_________________________________________ In necessariis unitas, in dubiis libertas, in omnibus caritas
|
25 maart 2012 19:12 |
|
|
porschefabian
Projectleider
|
wat ik er voor gevangen heb doet niet terzake.. Ik was meer dan tevreden daar gaat het om...
Ik lees met NAP vraag me toch af hoe dat kan... Wie uit de omgeving daar wil eens een blik gaan werpen..... ??
Ik heb nog foto's van het oorspronkelijke onderhoudsboekje op de pc.. vraag me af hoe dat het boekje en de NAP eruit ziet...
|
25 maart 2012 19:43 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
..... wat is dit .... Zo'n tjurbo moet met respect behandelt worden.... nu worden de feiten omgedraaid
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
25 maart 2012 20:07 |
|
|
bully
|
Bieden vanaf 28. Dus zal wel verkocht zijn voor minder.
|
25 maart 2012 23:30 |
|
|
jurriec
Ex: 996 TT MK2 Cabrio, Ex: 996C2 Cabrio. Now: Donkervoort D8 180/R Cup versionBrabant
|
eigenaar vd auto (niet mfh1968) is wel van enig nivo zo te lezen aan de opmaak vd add en..... consequent een auto met "boze" audio..... rijden is ook niet prettig. begrijp t wel
|
26 maart 2012 0:28 |
|
|