Auteur |
Bericht |
Ronaldo
964 c2Den Haag
|
Re: Aanschaf Boxster vragen
Nee hoor, absoluut niet de bedoeling. Excuus voor het off-topic. Overigens lijkt de jouwe me een mooie deal, al vind ik zelf die kleur niet zo mooi staan bij een boxster, maar dat is persoonlijk.
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
|
12 maart 2012 19:30 |
|
|
sarsrich
997 4S Cabrio MK2
Exen: 997 4S Cabrio MK1, Boxster 1997,Dodge Dart Swinger, Mustang, Herald, Spitfire, GT6 en TR6Heeze
|
_________________________________________ BETER LAAT DAN NOOIT
|
12 maart 2012 19:54 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
.... maar de zoektocht voor onze nieuwe forum-vriend gaat door.... wie ik hier wel mis is de input van Bully... die weet ze altijd wel te vinden Bully... gooi je staart omhoog en ren achter mijn rode lappie aan
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
12 maart 2012 20:34 |
|
|
sgbussing
Nijmegen
|
Voortgang Dinsdag wordt de auto gekeurd en als er geen gekke dingen uit komen, wordt er zaken gedaan. Ik durf het wel aan. Dealer onderhouden en mobiliteitesgarantie. Wat wil je nog meer (Ja een hele nieuwe, maar daar is het nog te vroeg voor)
|
17 maart 2012 13:32 |
|
|
bully
|
Und?............
|
20 maart 2012 15:48 |
|
|
sgbussing
Nijmegen
|
Jetz gets lose. Aangeschaft. Die keuring was zeker een goeie tip. Belangrijkste wat eruit kwam was dat de remschrijven vervangen moesten worden. En nog wat ander puntjes, die niet schokkend zijn. Keuring uitgevoerd bij http://www.koenexclusief.nl/. Goed geholpen door William. Echt een liefhebber en pietje precies. Gaat daarom volgende week nog een keer terug om alles verder te regelen zodat de auto weer helemaal in orde is. Vanmiddag even gereden, met de kap open natuurlijk. Was wat koud, maar ja, de zon schijnt. Het adres van Koen Exclusief ook hier op het forum gevonden, zeker een aanrader. Iedereen bedankt voor het meedenken, reageren.
|
20 maart 2012 20:17 |
|
|
horn
PF #57
|
goeie tip man, koen exclusief mooi dat je er een goed gevoel bij hebt. en gefeliciteerd met je boxster! enjoy
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
20 maart 2012 20:23 |
|
|
Frits77
986 S040
|
welke is het geworden? Veel plezier ermee!
|
20 maart 2012 21:04 |
|
|
barolo
3.2S010
|
Ik ben ook wel benieuwd. Waar wacht je nog op?
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
21 maart 2012 22:03 |
|
|
sgbussing
Nijmegen
|
Heeeeeeerlijk gevoel om vandaag met een boxterbnaar je wrk te gaan.
|
21 maart 2012 22:48 |
|
|
barolo
3.2S010
|
Wat is er met je aan de hand ? Waarom geef je geen antwoord op onze vraag ?
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
22 maart 2012 1:08 |
|
|
sgbussing
Nijmegen
|
Oeps, het toch die met 200k op de teller geworden.
Sealgray, 3.2 S
Uit de keuring kwam wel dat de remmen vervangen moeten worden en nog wat andere punten die aangepakt moeten worden. Zo'n 2500 euri. Wordt maandag uitgevoerd.
Lekker hoor!!!
Alle vragen beantwoord
|
22 maart 2012 9:00 |
|
|
barolo
3.2S010
|
Yep, we waren echt nieuwsgierig.
|
22 maart 2012 10:40 |
|
|
RichardP
ex. 996 C2 MK2 tiptr.ex. Boxster 986 Zaanstad
|
Veel plezier! Het weer zit in ieder geval mee.
|
22 maart 2012 18:32 |
|
|
barolo
3.2S010
|
Zeker mooi weer. Ben vandaag met de fiets naar mijn werk gegaan.
|
22 maart 2012 18:51 |
|
|
Remmel
ex 928-S4 ClubSport
ex 928-S4
ex 928-S3nu Alpine en Lotus
|
Op naar de 3 ton en er voorbijjjjjjj Geniet ervan!
_________________________________________ 80% van het salaris is voor mijn auto, de rest verknoei ik.
|
22 maart 2012 18:52 |
|
|
sgbussing
Nijmegen
|
Morgen weer mooi weer, maar nu ga ik ook op de fiets. Motorfirtscwel te verstaan omdat devafstand iets te groot is voor de gewone fieets.
|
23 maart 2012 0:23 |
|
|