Auteur |
Bericht |
steef
Porsche 911 2003
Porsche 986 2003Waterland
|
 Re: Import of NL Porsche en waarom?
Vervelend is dat je alleen in Nederland een knalgeel opvallend kenteken hebt, waar je ook nog aan kan zien dat het een niet-origineel kenteken beteft. Op de D8 past het voorkenteken geeneens, zo een groot lel. Houdt koeling tegen, of dient als vleugel....en geen begrip of enigszins soeplesse in de wetgeving.......maar ja, soeplesse van onze overheid???  Is er geen mogelijkheid om een leeg kenteken van het betreffende bouwjaar te ontvangen via de RDW?
_________________________________________ Racing is about technique, no electrique....!
|
13 okt 2013 16:17 |
|
 |
horn
PF #57
|
leeg kenteken? top, krijg je dan ook een lege bekeuring? 
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
13 okt 2013 18:19 |
|
 |
steef
Porsche 911 2003
Porsche 986 2003Waterland
|
Ik neem aan dat lang niet alle oude kentekens meer aan het verkeer deelnemen (sloop, export, enz), zodat je als het ware zo'n kenteken kan uitzoeken. Hebben ze weer een handeltje bij de overheid. Alleen een aanpassing nodig bij het RDW.
_________________________________________ Racing is about technique, no electrique....!
|
13 okt 2013 18:26 |
|
 |
willemnijmegen
911, 993 S 1997nijmegen
|
vroeger waren er wel technische verschillen maar vanaf de 993 naar mijn weten niet meer
_________________________________________ sinds nu eigenaar van een carrera4 cabrio `92
aangenaam woon in nijmegen en wil alles () weten
|
03 mei 2015 16:04 |
|
 |
horn
PF #57
|
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
03 mei 2015 16:15 |
|
 |
2000 gtv
Ex 993 c2,
Ex 997 4S,
Ex 964 c2 '92,
991.2 SSint Pancras
|
Ieder land waar de auto voor het eerst is afgeleverd heeft een code. Staat op het stickertje en begint met een C. Duitsland is volgens mij C01 zo ff uit m'n hoofd.
_________________________________________ what is understood
need not be discussed.
|
03 mei 2015 16:35 |
|
 |
DLotus
2007 Porsche 997 GT3
1994 Porsche 993 C2
1987 Porsche 911 3.2 Targa
1986 Defender 200TdiScheveningen
|
Ik ben opzoek gegaan naar een goede 993. Via veel Websites is dan meteen heel Europa het zoekgebied.
Als je er perse een wil die nl geleverd is dan is jouw zoek terrein wel heel erg klein.
Ik vond een nette in België en die was daar ook geleverd. Enige nadeel was dan het x-xxx-xx kenteken. Maar anders niks!
Ik zou d'r best wat voor over gehad hebben om een kenteken uit de juiste periode te hebben gehad. Maar helaas niet mogelijk...
|
03 mei 2015 17:19 |
|
 |
MickRS
neuf onze françaisLandelijk Amsterdam
|
Wat is dat toch met dat kenteken? Laatst zei ik tegen iemand dat ie misschien een vrij nieuwe BMW uit Duitsland moest halen. Vroeg hij hoopvol: "Krijgt ie dan ook een nieuw kenteken?" Mijn god, hoe druk kun je je maken om wat de buren denken... Jammer dat we hier geen persoonlijk kenteken hebben, zijn we van deze kentekenonzin,nieuw of oud, ook af 
_________________________________________ rouge et noir
|
03 mei 2015 22:53 |
|
 |
Ronaldo
964 c2Den Haag
|
Ach. Ik merk dat er hier 2 groepen zijn, één die het blijkbaar heel erg vind om met een auto te rijden waarvan t kenteken veel nieuwer is dan t bouwjaar van de auto, en de andere groep die t niet boeit, zoals ik. Als je op zoek bent naar een auto en uit een aantal identieke auto's (uitvoering, km stand, prijs) kan kiezen en er dan liever eentje kiest met een originele NL levering dan snap ik dat wel. Zoals hierboven geschetst is dat vaak echter niet zo gezien t beperkte aanbod ervan. Daarnaast boeit t me bij m'n DD helemaal niet, en rijd ik lekker én met nieuwe platen voor de buren, én met een goedkopere aanschaf dan de buren. 
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
|
03 mei 2015 23:20 |
|
 |
w.w.doet.
200D automaat bj 77, van Jasser Klavet gekocht.Immer volle pulle
|
Gewoon een kwestie van smaak,voorkeur......... een originele hollandse auto of niet.
De 1 wil een zwarte de ander een rode enz.....
Iedereen zijn eigen voorkeur in principe.
En sommige voorkeuren zijn meer gevraagd dan andere en daarom denk ik wat duurder!
groet wilco
_________________________________________ Geen andere keus dan een ster op de neus. 200D rules, Immer volle pulle.
|
09 mei 2015 9:04 |
|
|