Auteur |
Bericht |
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Re: Belachelijke prijzen... Porsche's en onderdelen...
Ach ja: foto's van The Samba gewoon op MP gebruiken. Leuk voor nieuwsgierige mensen zoals ik. Die geelgroene T Sporto (extreme coole kleur overigens) heeft hij ingekocht voor USD 30k o.i.d (want vraagprijs USD 32k (zie klik) dus zeg EUR 24k. Vervoer EUR 1.5k, 6% BTW er over is EUR 1.5k. Kostprijs EUR 27k. Nu vraagprijs EUR 34.5k. Leuke marges. Het is dat ik drs ben maar anders ging ik de autohandel in
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
13 sep 2014 0:09 |
|
|
Pw250
964
|
Vragen en krijgen zijn 2 dingen he
_________________________________________ You've only got one life, live it!
|
13 sep 2014 11:34 |
|
|
Maarten
|
Zelfs als hij er 30 voor krijgt dan maakt hij nog een aardige marge gok ik zo.
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
13 sep 2014 11:50 |
|
|
Jaco
Negenhonderdvijfenzestig.
|
drs? in wat?....
_________________________________________ Don't need to know where i'm going, just need to know where i've been......
|
13 sep 2014 14:09 |
|
|
Maarten
|
Iets volstrekt onbenulligs. Had je zelf ook kunnen verzinnen toch
|
13 sep 2014 14:43 |
|
|
pascalli
|
Kijk ook af en toe op thesamba. Beetje rijdende pre impact 911 is al een tijdje nauwelijks meer onder $40k te vinden. Koopje in de US is er eigenlijk ook wel vanaf.
|
13 sep 2014 15:33 |
|
|
Cloaca
Porsche diversenOverijssel
|
http://link.marktplaats.nl/m849505753We hebben er weer eentje... Eén van de slechtste motoren die ooit geproduceerd zijn... Moet helemaal uit elkaar en moet een beurt hebben (??).... € 2000,- lijkt me al een uitdaging... Een bekende geloof ik...
_________________________________________ Have more than you show, speak less than you know... RSM-Projects
|
20 sep 2014 20:49 |
|
|
DennisvdB
|
He leuk, een forummer.
|
20 sep 2014 20:52 |
|
|
Cloaca
|
Voor dat geld koop ik 100x liever deze... http://link.marktplaats.nl/m849081305Na onderhandeling...
_________________________________________ Have more than you show, speak less than you know... RSM-Projects
Laatst bijgewerkt door Cloaca op 20 sep 2014 21:07, in totaal 1 keer bewerkt.
|
20 sep 2014 20:53 |
|
|
dodootje
997 Carrera 2S cabrio. Mercedes B200 Turbo.
TriumphDaytona Super3 Cosworth 997 Carrera2S 3.8 cabrio.
Triumph Tiger 1050SE Hyperpro Arrow.
|
Ik heb de originele uitlaten van m'n 997 3.8 (2005) nog liggen. Ik ga ze NU te koop aanbieden en dan stop ik met werken! Gr. Léon
_________________________________________ De 996 leerde ons een les. De 997 leert ons het échte leven. (hoe je ineens heel véél geld moet uitgeven)!
|
20 sep 2014 21:05 |
|
|
m.vanderweerd
porsche 924 targa 1981arnhem
|
ieder zijn ding overigens denk ik dat een 74 S motor niet zomaar voor het oprapen ligt ?? maar goed.. als het blok te duur is dan blijft hij lekker staan toch
|
20 sep 2014 21:26 |
|
|
Cloaca
|
Zo is dat... Maar een 2.7S is niet heel speciaal overigens... goed te vinden... Heb zelf nog een 2.4S motor liggen... die zijn wel lastig te vinden...
|
20 sep 2014 22:18 |
|
|
m.vanderweerd
porsche 924 targa 1981arnhem
|
Een 2.7 S motor is inderdaad niet zo heel moeilijk te vinden.. iemand die een /93 motor zoekt is wat langer aan het zoeken.. op internet ben ik momenteel de enige met een complete motor en staat een carter in de USA voor 3000 Dollar ( LEEG CARTER) Denk dat wij beide anders denken wat natuurlijk geheel prima is.. ik ben wellicht wat meer een originaliteits freak ... ?? ( zie trouwens ook je pb !!..)
Plus het feit dat een 74-er S momenteel de 60 ook al voorbij is.. is 4750 dan zo duur voor de motor ?
|
20 sep 2014 22:24 |
|
|
Wouter
ex Cayenne S, ex Cayenne GTS, ex 964 C2, ex 69er Hotrod, ex 993 C4 coupé, ex 550 Spyder replica, ex 964 carrera 4 cabriolet, ex 944 lux.Haarlem
|
_________________________________________ It's pronounced PORSCH-UH
There are no old Porsches, only new owners.
|
21 sep 2014 22:33 |
|
|
bully
|
Ben op zoek naar twee koplampen. De mijne beginnen binnenin te roesten.
|
24 sep 2014 23:20 |
|
|
horn
PF #57
|
Moet je je garage een keer opruimen Nog leuke sleeperprojecten in je garage staan? Ben benieuwd naar het volgende project.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
24 sep 2014 23:23 |
|
|
Cloaca
|
IROC op de planning staan.... Maar die moet nog even wachten.... First things first....
|
25 sep 2014 9:01 |
|
|
Robbe
lada
|
Erg leuke topic dit, misschien ook uit te breiden naar koopjes voor onderdelen? Kom (net als de meeste forummers) wel eens wat tegen dat ik niet zoek, maar wat een ander voor die prijs zeker kan gebruiken...
|
25 sep 2014 11:45 |
|
|
Neppert
NeppertNeppert
|
IROC is nice!! ff een beetje doorwerken met die andere projecten dan!!
_________________________________________ In principe houd ik mij principieel niet aan mijn principes!
|
26 sep 2014 9:25 |
|
|
paulb
ex 964 Turbo 3.3
|
Dacht eerst dat de , verkeerd stond....Centercaps voor....jawel $2499 http://www.ebay.com/itm/Porsche-Factory ... c3&vxp=mtr
|
30 sep 2014 21:20 |
|
|
Hartwiek
|
Die is gestoord....
|
30 sep 2014 22:23 |
|
|
MickRS
neuf onze françaisLandelijk Amsterdam
|
Het is dat ie niet naar Nederland verstuurt, anders...
_________________________________________ rouge et noir
|
30 sep 2014 22:31 |
|
|
Neppert
NeppertNeppert
|
Dit is wel de klapper van dit topic denk ik!!
_________________________________________ In principe houd ik mij principieel niet aan mijn principes!
|
30 sep 2014 23:18 |
|
|
erwin964c4
|
Typisch gevalletje van komma verkeerd plaatsen hoop ik?
|
01 okt 2014 17:11 |
|
|
R4MS3S
944 2.5 coupé ('83)
944S met 3.0L variocam targa ('86)Lochem
|
|
07 okt 2014 11:36 |
|
|