Auteur |
Bericht |
steef
Porsche 911 2003Waterland
|
Re: Net gezien op tv: teveel lawaai kost teveel
+1 en er is geen wet die snel optrekken veroordeeld....of is dat de volgende stap? Iedereen aan de G-meter!
_________________________________________ Racing is about technique, no electrique....!
|
20 jan 2015 19:53 |
|
|
ewp964c2
Het Gooi, ex 964 C2 Coupe, ex 964 C4 Targa, ex 911T Targa '72 , ex 964 C4 Coupe, ex Tannengrun 996C2
|
Koos Spee zijn volledige naam is dan ook Koos N Spee, de P mag je als B uitspreken
_________________________________________ Ex 964 C2 Ex Targa 964 C4 Ex 911T 1972 Ex 964 C4 Coupe Ex 996 C2 991 C2S Sportchrono
|
20 jan 2015 20:15 |
|
|
caelin
Nu 991.2 GT3
ex 991.1 GTS
ex 981 GT4
ex 997 Turbo S
ex Cayman S
|
If it's worth doing, it's worth overdoing!
_________________________________________ Match je auto altijd aan de juiste muziek!
|
20 jan 2015 22:16 |
|
|
Brulaap
Zelfstandig ondernemerregio Utrecht
|
Als het een programma was met Koos Spee dan is dat al enkele jaren oud. Die is toch al weer even met pensioen? Hoe heette dat programma ook al weer.... kruip in de kont van.... (dacht de presentator althans)
_________________________________________ Als je op tijd vertrekt ben je nooit te laat (of je moet nog harder rijden).
|
20 jan 2015 22:26 |
|
|
917
3.0 SC 1983 Coupe
|
_________________________________________ 3.0 SC 1983 coupe
|
20 jan 2015 23:23 |
|
|
steef
Porsche 911 2003Waterland
|
-1 Speak for yourself! Niet álle ouderen en kinderen zijn per definitie geïntimideerd, er zijn er zelfs die dit fantastisch vinden!
_________________________________________ Racing is about technique, no electrique....!
|
21 jan 2015 0:03 |
|
|
lindemans
911 3.2 Cabrio 1989Omgeving Haarlem
|
Koeien fecalien, je hoeft niet eerst IEDEREEN lastigbtebvallen voordat je iets de kop indrukt. Grote kans dat als je zelf kleine kids hebt en iemand dit gedrag vertoont in je eigen straat waar je kinderen spelen, dat je dan ineens op je achterste poten staat.
_________________________________________ Beter een goeie voor veel dan een foute voor weinig
|
21 jan 2015 1:22 |
|
|
Enguess
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; 997.2 GT3; Taycan 4S CT
|
+1 Lindemans. Dat heet gewoon fatsoen en daar zouden helemaal geen regels voor nodig hoeven te zijn.
|
21 jan 2015 2:11 |
|
|
Subdriver
Curaçao
|
Hij is inderdaad al met pensioen. Koos doet nu mee als "verkeersdeskundige"! Voorheen als landelijk verkeers officier of zo iets. Ook een geweldige loopbaan als je als jurist eindigt op een functie die niemand wil hebben.
|
21 jan 2015 2:41 |
|
|
Robbe
lada
|
ok, mijn samenvatting. Dan kunnen we daarna hopelijk weer door met leuke zaken : - iedereen heeft een hekel aan onfatsoenlijk gedrag - de definitie van onfatsoenlijk gedrag ligt helaas niet vast, wat de een leuk vindt, vindt de ander irritant - de bestuurder in dit verhaal vond het zelf leuk, want reed voor de eerste keer in die auto " veel koppel onderin agent!" - de agenten vonden het niet leuk, maar spraken echter ook niet over het beëindigen van een gevaarlijke situatie - de verbalisering vond plaats adhv een wetsartikel dat niet de technische kant van geluidsoverlast reguleert, maar meer een " verstoring openbare orde" - derhalve de gruwelijke prent van 350+ uitgedeeld, veel meer dan het rijden door rood, of 20 kilometer te hard in een woonwijk tussen de kinderen. - de entertainer van die avond, Koos S. , sprak van een terechte zaak, want het verkeer is een serieus iets, en dit was geen serieus gedrag. - sommige PF bezoekers vinden dat hij gelijk heeft, onfatsoen meteen de kop indrukken. Anderen vinden dat het, mede door de subjectieve definitie van fatsoen, overdreven. - waar het mij echter om ging was niet of onfatsoen bestreden moet worden, maar dat een agent de bevoegdheid heeft, zonder beroep in de praktijk, om iemand een boete van 350+ te geven als de agent daar zelf aanleiding toe ziet. Bijvoorbeeld te veel uitlaatgeluid, ook al is er technisch niets te bewijzen. - dit zijn stiekem de kenmerken van een politiestaat, waarbij de agent de baas is buiten controleerbare regels om, en waarbij de burger geen beroepsmogelijkheid heeft in de praktijk. - gelukkig is dit NL, en zal het in de praktijk wel loslopen. Maar ik schrok wel van de bevoegdheden die een agent op dat vlak heeft. - ik heb hier wel van geleerd , en zal nooit meer flink gas geven
als er een agent in de buurt is.
|
21 jan 2015 10:26 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Ga jij dit jaar maar eens naar Noord-Korea op vakantie
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
21 jan 2015 10:57 |
|
|
Enguess
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; 997.2 GT3; Taycan 4S CT
|
Wat een overdreven gehannes zeg.
|
21 jan 2015 11:28 |
|
|
horn
PF #57
|
Hé, JIPPIE is uitgeschakeld
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
21 jan 2015 13:00 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Das jippie
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
21 jan 2015 13:12 |
|
|
Brulaap
Zelfstandig ondernemerregio Utrecht
|
Volgens mij is dat een samenvatting inclusief (eigen) mening.
_________________________________________ Als je op tijd vertrekt ben je nooit te laat (of je moet nog harder rijden).
|
21 jan 2015 13:15 |
|
|
Jan A. (997 4S)
997 4S Cabrio
ex. 993 4S,
ex. 964 C4,
ex. 968Nederland
|
Heb toch ook maar eventjes gekeken . Ik vind de boete toch wel aan de overdreven kant. Een waarschuwing was ook voldoende geweest m.b.t. geluid en rijgedrag. De snelheid (65 km/h waar je 30km/h mag) vind ik dan persoonlijk weer minder handig. Ik vind het wel jammer dat om deze observatie tijdens een programma het hele politiekorps er weer van langs krijgt en verder weten diegene die dat roepen echt niet wat een politiestaat is! Wel eens voor de val van de muur achter het ijzeren gordijn geweest? Dat was nog eens een (beangstigende) politiestaat en idd Noord Korea spant wel de kroon! Maar het is waar ook maar weer een mening
_________________________________________ Fietste ik maar net zo hard als mijn Porsche!!! https://manfredmilatoertocht.nl
|
21 jan 2015 13:47 |
|
|
Robbe
lada
|
he ja, leuk, Noord Korea! Staat volgens de officiële staatslezing goed aangeschreven! Toch maar eens overwegen dan! Want als die overheid het zegt, dan zal het wel zo zijn.
|
21 jan 2015 14:21 |
|
|