mag je porsche van een vriend hier aanbieden?in het verkoop
Auteur
Bericht
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4Cabrio
PF #18
Re: mag je porsche van een vriend hier aanbieden?in het verk
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
23 jun 2015 16:03
Driver4S
992.1 GT3
964 C2
930
Macan Turbo
ex 991.2 GT3
ex 997 GTS
ex 997 S
ex 996 4S
Rotterdam
@Justin. Vergeet dan niet die verschillende accounts wel via https://www.hidemyass.com/ te registreren en te beheren want anders kunnen ze al die accounts tot jouw ene ip-address terug herleiden.
23 jun 2015 16:11
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
petquesha schreef:
Bekende van mij wil ook haar 3.2 cabriolet verkopen ,of evt ruilen tegen een 997 cabriolet.
Ken haar best goed ,ze slaapt al sedert 1993 in mijn bed .
dat ze ooit jouw bed heeft overgekocht zegt natuurlijk helemaal niets
_________________________________________ Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!
25 jun 2015 13:02
Justin
Porsche 964 C4
@eric4c: nee joh. Ik gebruik een andere oplossing. Maar gaat hier al jaren goed joh. Niemand heeft wat door en die Porsches verkopen hier prima.
(Serieus: geef je helemaal gelijk eric. Mensen die echt misbruik willen maken van systemen en niet op hun achterhoofd zijn gevallen, die halen hun doel toch wel als ze echt willen. Aan de andere kant wil je wel de mensen afvangen die enkel hier komen om hun porsche ff aan te bieden en daarna weer weg te zijn. Kan je ook anders oplossen: minimale lidmaatschapstijd instellen alvorens je mag verkopen - ipv x aantal posts waarbij mensen server ruimte innemen met onzin - en mensen die wel na registreren direct willen kunnen verkopen betalen daarvoor een klein bedragje bijv. 3 euro waar jullie kosten voor hosting etc. Van kunnen betalen. Als je dit bedrag laag houdt en frequent aanbieden voorkomt houd je de handelaars weg lijkt me)
_________________________________________ Soms weegt slechts 1 reden voor, meer dan 911 redenen tegen.
25 jun 2015 15:52
horn
PF #57
moeten we meteen een afdeling debiteurenbewaking op gaan zetten. laten we het maar bij vrijwillige bijdrages houden. word je elke keer blij van en je hoeft er niet achteraan te jagen...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
25 jun 2015 19:36
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4Cabrio
PF #18
Justin schreef:
Kan je ook anders oplossen: minimale lidmaatschapstijd instellen alvorens je mag verkopen - ipv x aantal posts waarbij mensen server ruimte innemen met onzin
Zal waarschijnlijk ook kunnen. Echter:
Pascal schreef:
Het is de bedoeling, dat dit alleen door gebruikers van het forum gebeurt, dus registreren enkel om iets aan te bieden of te vragen gaat niet lukken.
De intentie is dan ook om actieve PF'ers de gelegenheid te geven en datum aanmelding zegt niets over activiteit (activiteit overigens inderdaad ook niets over zinvolle bijdrage ).
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
25 jun 2015 20:55
w.w.doet.
200D automaat bj 77, van Jasser Klavet gekocht.
Immer volle pulle
Dus het mag nu wel als ik goed begrijp.....
_________________________________________ Geen andere keus dan een ster op de neus. 200D rules, Immer volle pulle.
26 jun 2015 22:11
horn
PF #57
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum