Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 22 apr 2025 23:25

Antwoord op onderwerp  [ 148 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Mercedes 500E w124 topic ontspoort... 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
neuf onze français
Landelijk Amsterdam
Bericht Re: Mercedes 500E w124 built by Porsche
:lol: :lol: :lol:

25 feb 2016 13:43
Profiel
neuf onze français
Landelijk Amsterdam
Of ze met groen interieur geleverd werden weet ik niet, maar lijkt mij wel fijn om zwaar getint glaste hebben. Zien ze je iig niet zitten... :mrgreen:

25 feb 2016 13:44
Profiel
PorscheForum Rakker
200D automaat bj 77, van Jasser Klavet gekocht.
Immer volle pulle
geertsabine schreef:
Ik zeg niets :ba:

Dat zou mooi zijn een topic waar jij niets in zegt.(ik weet er geen) maar dan duurt het wel langer voordat je genoeg berichtjes hebt om een forum junk te worden...............want daar lijkt het om te gaan!!!!!

25 feb 2016 13:51
Profiel
993 4S
Targa Floriaan schreef:
Ja ho even Johann. Ik kan veel hebben, maar kom niet aan mijn groene interieur! Voor je t weet staat 'THE GREEN CHAPTER' bij je voor de deur :mrgreen:

On topic: zouden ze de 500E ook met nephrite groen leer hebben geleverd? Dan wil ik m nog wel ;-)

Zeker, en mooooooi man
FF terug scrollen...

25 feb 2016 13:57
Profiel
Forum Admin
981 GT4, 971 4S, 931, 924 Safari, 968 cab, 924S
Utrechtse Heuvelrug
Targa Floriaan schreef:
zouden ze de 500E ook met nephrite groen leer hebben geleverd? Dan wil ik m nog wel ;-)

Ik denk het wel want de de standaard W124 was zeker leverbaar met groen:

AfbeeldingAfbeelding

Bij MB heet dat Piniengrün

25 feb 2016 14:04
Profiel WWW
Moderator
PF #57
specifiek groen mercedes interieur om je tegen taxi-overvallen te weren...

Afbeelding

25 feb 2016 14:13
Profiel
PorscheForum Rakker
Ex 964 nu R107
010
@ johann: dat van die parafan vind ik dan weer niet lollig :mrgreen:

25 feb 2016 14:49
Profiel
987 Boxster Spyder, Ex. Porsche 356 speedster outlaw rep, ex 964 C2
Den Haag
Johann schreef:
Targa Floriaan schreef:
zouden ze de 500E ook met nephrite groen leer hebben geleverd? Dan wil ik m nog wel ;-)

Ik denk het wel want de de standaard W124 was zeker leverbaar met groen:

AfbeeldingAfbeelding

Bij MB heet dat Piniengrün

gave mattenset...

25 feb 2016 17:47
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
996 TURBO!!! Ex 964 cabrio, ex 3.0SC, ex 944 turbo 2X.
Zuid Holland zuid
Haha ja van Ali geweest :mrgreen:

25 feb 2016 19:10
Profiel
PorscheForum Junkie
Zo zie je maar weer hoe zuinig mensen op hun groen interieur zijn :mrgreen:

25 feb 2016 19:11
Profiel
Doe hier nu maar een slotje op :pale: pleezzzz
67729
zoveelste goedbedoelende slachtoffer :( Geertsabine
stelletje eikels :mrgreen:

26 feb 2016 0:17
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2
Leiden
Als Geert nu de moeite had genomen om mijn post van gisteren te lezen waarin ik uitleg hoe mijn eerdere opmerking was bedoeld, in plaats van meteen daaronder weer door te gaan met reageren op alle onvriendelijkheden, dan had hij wellicht begrepen dat hij met zijn negatieve Calimero reactie op mijn goedbedoelde opmerking de hele discussie -deels- aan zichzelf te wijten heeft.
Vind het jammer om te zien om welke misverstanden forummers soms vertrekken. Nu dus ook weer...

@ Geert, wees een vent, erken dat je mijn opmerking verkeerd had begrepen, vergeet al die zeikerige reacties die daar weer op volgden en geniet gewoon weer van al het vermakelijke Porsche geneuzel hier, waar jij vaak een waardevolle bijdrage aan hebt geleverd (en nee, dat is NIET sarcastisch bedoeld)!

26 feb 2016 11:02
Profiel
Ben ik het helemaal mee eens :-)

26 feb 2016 11:16
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Diezelfde Geert die na z'n "vertrek" nog druk in de weer is geweest om z'n sporen (lees berichten) op dit forum uit te wissen? Na een uurtje er waarschijnlijk achter kwam dat dit toch een te tijdrovende bezigheid is. Volwassen hoor.

26 feb 2016 13:46
Profiel
PorscheForum Junkie
Cars: flat6-en en V8 uit Züffenhausen plus nog wat vintage en een moderne uit Coventry.
Woonpl.: Vlaanderen
Jouw reactie is ook heel volwassen :scratch: Bedenk eens dat jij nooit kan bepalen hoe een ander zich moet voelen/gedragen. Jij weet wel hoe een boodschap vertrekt maar niet met welke appreciatie die aan de andere kant toekomt. (en dat geldt trouwens niet enkel voor jouw reactie).

26 feb 2016 14:56
Profiel
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Laat ik jouw eigen insteek gebruiken. Dit had ik ook IRL gevonden en gecommuniceerd.

Als je de discussies hier al een tijdje volgt dan heb je ook kunnen lezen dat in dit geval buiten de "normale" bash grapjes weinig bijzonders naar voren is gekomen en het ook niet de eerste keer is dat deze persoon besluit te vertrekken. Ik kom hier nu zo'n 10 jaar denk ik. Ben ook wel eens onderwerp van een discussie, grap of bash geweest. Als je dan wilt vertrekken, prima, ieder z'n keuze daarin en daar heb ik ook respect voor. Het dan gaan wissen van je eigen historie (bijdrage) aan berichten vind ik (= wat ik vind) onvolwassen. Als jij dat (ik dat vind) dan ook weer onvolwassen vind, prima. Ik kijk al uit naar ons volgende meningsverschil en de onherroepelijk kringredering die je daaraan gaat ophangen.

Zoals al eerder gezegd, als je hier dagelijks gemiddeld tig posts wilt plaatsen al dan niet van inhoudelijk toegevoegde waarde dan loop je het risico dat iemand het daar eens niet mee eens is, een grap over (je of je auto) maakt, etc. Te lange tenen en alles persoonlijk aantrekken werkt dan gewoon niet. Misschien is een internet forum dan ook niet de meest geschikte plek om zo veel tijd te spenderen.

In het algemeen werkt het zelfregulerend vermogen (geloof dat Horn het zo noemde) hier best redelijk. Dat resulteert soms in het intrekken van meningen of nuanceren van reacties, ik heb soms zelfs iemand wel eens excuses zien aanbieden of een forumlid zien vertrekken.

26 feb 2016 15:22
Profiel
PorscheForum Junkie
Marquez93 schreef:
zoveelste goedbedoelende slachtoffer :( Geertsabine
stelletje eikels :mrgreen:

Kijk eens naar de 3e post, de enige die zich in dit topic over een Boxster "negatief" uitlaat........................ :wink:

viewtopic.php?f=1&t=46677

gelukkig niemand op ingegaan, anders weer een topic vol met sh#t, verder fijn weekend alle.

26 feb 2016 19:28
Profiel
Kozijnenboer
Berkelland (Achterhoek) PF #345
Afbeelding

26 feb 2016 22:18
Profiel WWW
Moderator
PF #57
MarkS schreef:
Diezelfde Geert die na z'n "vertrek" nog druk in de weer is geweest om z'n sporen (lees berichten) op dit forum uit te wissen? Na een uurtje er waarschijnlijk achter kwam dat dit toch een te tijdrovende bezigheid is. Volwassen hoor.

Nope. Na een uurtje zagen wij wat hij aan het doen was en hebben dat tijdelijk stil gezet. Topics worden nl erg onlogisch als veelposters ineens hun bijdrages gaan verwijderen, zie viewtopic.php?p=1211781#p1211781 als voorbeeld.

Mensen komen vrijwillig en kunnen ook weer vrijwillig gaan. In sommige gevallen jammer, maar het blijft een eigen keuze.
Maar de voorkomende vraag om dan een account of alle posts te verwijderen,vind ik persoonlijk erg overdreven.

Ik zal dit topic overigens even afsplitsen.

27 feb 2016 8:04
Profiel
horn schreef:
Mensen komen vrijwillig en kunnen ook weer vrijwillig gaan. In sommige gevallen jammer, maar het blijft een eigen keuze.
Maar de voorkomende vraag om dan een account of alle posts te verwijderen,vind ik persoonlijk erg overdreven.

+1

27 feb 2016 10:36
Profiel
Toch nog maar eentje voordat ik voor kortere of langere tijd "sabbatical" ga ( jullie mogen hier trouwens wel eens een spellingschecker overheen gooien :mrgreen: )
@ MS: je komt over als een vreselijk haatzaaiend oud wijf , een kontlikker, een irritante horzel die niets leukers vindt dan een ander te beschadigen. en onderwijl anderen aanspoort zijn (of haar,....................gay :mrgreen: ) duistere zaakjes te ondersteunen. Dat is kennelijk waar jij je status, en plezier aan ontleent. Bang voor zout, voor regen, hoe zal de priijsontwikkeling zijn ???? Boeiend. Zal er maar niet mee rijden want stel je voor dat ik er een paar euri minder voor ga vangen als ik 'm verkoop :shock: . ZOUT :mrgreen: TOCH OP.
Geniet van je wagen en val mij , en Geert en IVO 360 en vele anderen , in ieder geval niet lastig met je geneuzel. Hoop je niet tegen te komen op een meeting want dat gaat niet goedkomen. :bang: :drive:
Dat geldt trouwens ook, in mindere?? mate , voor je "vriendjes":mrgreen: :res:
Met dat soort" vrienden " heb je geen vijanden meer nodig

28 feb 2016 4:03
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; 997.2 GT3; Taycan 4S CT
Dat lucht op zeker.

Wat een sneue toestand weer.

28 feb 2016 5:37
Profiel
ex 964, nu Cayenne + Audi B9 Competition Quattro
Noord-Brabant
@Marquez: Als je dit soort persoonlijke dreigementen gaat uiten op een forum dan heb je je wat mij betreft gediskwalificeerd hier op het forum.

28 feb 2016 5:39
Profiel
PorscheForum Junkie
964 Turbo 3.6 / 996 GT2 / 924 Turbo / 924 / 924 / Defender 110 ex 924/ex 924/ex 911 2.7/ex 911SC/ex 911 3.2/ex 911 3.2/ex 964C4/ex 993Turbo/ex 964C4
Koekhapper PBVH
Marquez93 schreef:
Toch nog maar eentje voordat ik voor kortere of langere tijd "sabbatical" ga ( jullie mogen hier trouwens wel eens een spellingschecker overheen gooien :mrgreen: )
@ MS: je komt over als een vreselijk haatzaaiend oud wijf , een kontlikker, een irritante horzel die niets leukers vindt dan een ander te beschadigen. en onderwijl anderen aanspoort zijn (of haar,....................gay :mrgreen: ) duistere zaakjes te ondersteunen. Dat is kennelijk waar jij je status, en plezier aan ontleent. Bang voor zout, voor regen, hoe zal de priijsontwikkeling zijn ???? Boeiend. Zal er maar niet mee rijden want stel je voor dat ik er een paar euri minder voor ga vangen als ik 'm verkoop :shock: . ZOUT :mrgreen: TOCH OP.
Geniet van je wagen en val mij , en Geert en IVO 360 en vele anderen , in ieder geval niet lastig met je geneuzel. Hoop je niet tegen te komen op een meeting want dat gaat niet goedkomen. :bang: :drive:
Dat geldt trouwens ook, in mindere?? mate , voor je "vriendjes":mrgreen: :res:
Met dat soort" vrienden " heb je geen vijanden meer nodig

:shock: Niet normaal meer.

28 feb 2016 8:15
Profiel
Wegwezen en ban d'r op.

28 feb 2016 9:29
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 148 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende