Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 20 nov 2024 1:48

Antwoord op onderwerp  [ 57 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Weekje sturen! 
Auteur Bericht
Forum Admin
981 GT4, 971 4S, 931, 924 Safari, 968 cab, 924S
Utrechtse Heuvelrug
Bericht Re: Weekje sturen!
Hoho...we moeten ook tijd inruimen voor ouwehoeren en koek eten :mrgreen:

19 okt 2016 10:56
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
993 4S
Das tijdverlies. Op zon dag spreek ik alleen de pompbediende :mrgreen:

19 okt 2016 11:18
Profiel
ex 996 Turbo Coupe 2003,ex 993 Coupe 1996, ex 3.2 Coupe 1984 ex 3.2 Coupe 1987 ex MB R-107 afwachten naar de rest. EN EEN HELE MOOIE STALLING VOOR MEERDERE BEAUTY`S AANGEBODEN
Gelderland
PTT schreef:
:mrgreen: Schnitzeltour is een weekend in het Sauerland in April 2017 maar alleen voor Transaxles en een verdwaalde kapper.
.

een duidelijke boodschap bemerk ik :| ruim ik de PBVH werkplaats wel op. :lol:

19 okt 2016 11:23
Profiel
Forum Admin
981 GT4, 971 4S, 931, 924 Safari, 968 cab, 924S
Utrechtse Heuvelrug
Nou, je hebt nog zes maanden de tijd om je eigen transaxle te scoren :idea:

Ik zou hier beginnen :drive:

19 okt 2016 11:34
Profiel WWW
ex 996 Turbo Coupe 2003,ex 993 Coupe 1996, ex 3.2 Coupe 1984 ex 3.2 Coupe 1987 ex MB R-107 afwachten naar de rest. EN EEN HELE MOOIE STALLING VOOR MEERDERE BEAUTY`S AANGEBODEN
Gelderland
ik ga er eerst 2 opruimen en nummer 3 blijft, weet alleen nog niet welke :scratch: dus die transsexuele komt er voorlopig niet 8)

19 okt 2016 12:14
Profiel
PorscheForum Junkie
718 Spyder
Transaxle weet ik inmiddels (Google :| ) maar PVBH is me nog niet geheel duidelijk..

En we zijn weer thuis! Uiteindelijk dus die passen in het begin gedaan, Milaan, Genua (had niet gehoeven), Monaco, Cannes en St. Tropez. Aan de Cote eigenlijk alleen de kleine kustweggetjes gedaan, dit was (wederom) ultiem! Graadje of 21, zon en heel weinig verkeer. Ook was het voor mijn vriendin wat aangenamer dan dat geklap met traction control uit ( :twisted: ) over de passen. Ik wil iedereen danken voor de suggesties! Terugkijkend heb ik vooral de suggesties van PTT gereden, niet bewust maar het kwam zo uit. Een keer een rit met een aantal Porsches over de passen staat voor nu op de lijst (die tegelijkertijd kleiner wordt als groeit :wink: ).

Dan de auto... even de ultieme bevestiging dat ik louter juiste keuzes blijk te maken als ik auto's aanschaf :mrgreen:
Zonder gein; ik ben superblij met de 991. Voldoende comfort voor de lange stukken, up-to-date gadgets (Google maps op de Nav bijvoorbeeld), altijd koppel (turbootjes) en ondanks die blazers een geweldig geknetter achter me (sportuitlaat.. duh! :D ).

Ik ben vaak naar het zuiden geknald met BMW's en Porsches waarbij ik bijvoorbeeld 'beesten' bij me had als GT3RS 3.8 en Turbo S'en maar heb met m'n daily een goed compromis te pakken. Voldoende agiel op de passen en voldoende comfort onderweg. Met m'n vorige daily was het overigens bijzonder fijn reizen (550d) en daar moest ik onderweg naar huis nog aan denken. Deze was echter te lomp voor het leuke werk aldaar. Mijn 964 is echt te hardcore voor een dergelijke reis en ook op de passen stuiter je erover is mijn inschatting. Een auto die ook door mijn hoofd schoot als ultiem speeltje voor een dergelijke rit is de nieuwe Exige S roadster. Snel, agiel en meer comfort dan een 'kleine' Elise of agressievere Exige S (dus non roadster). Ergens bij Antibe reed ik achter een 'ouder' stel in een roomwitte SL 280; geweldig plaatje (auto, setting en een genietend echtpaar). Lekker on-samenhangende laatste alinea zo.. :thumleft:

22 okt 2016 14:38
Profiel
PorscheForum Junkie
Brabant - Westland
Ik heb precies op hetzelfde moment als ASW een stukje door Europa getoerd. België, Luxemburg, daar geslapen in Vianden op aanraden van Black Betty. Toen door richting Duitsland Stuttgart Porsche Museum en geslapen in een oud en spooky Thermenhotel. Daarna door naar familie in Zwitserland Zürich en met vier man door naar Italië Como en Milaan. Vanuit daar in een ruk terug naar Nederland via Frankrijk en België. Was waanzinnig leuk om te doen en mijn vriendin en ik gaan dit zeker vaker doen! Boxster S reed heerlijk ook na 10 u aan een stuk!

Ex: 924 Turbo Targa '80
Ex: 986 Boxster S '01

Dreamers cannot be tamed. Dreams are not for sale.

30 okt 2016 9:36
Profiel WWW
Antwoord op onderwerp   [ 57 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3