Vandaag om 6.15 uur opgestaan, om 6.45 uur op weg naar treinstation, met trein helemaal naar Goes (Zeeland). Overdracht en betaling ging goed. Had visioenen van banken die gesloten waren wegens een overval, computerstoring bij postkantoor, enorme treinvertragingen, Zeeland door de Belgen geannexeerd, verkoper onder tram gekomen, P op laatste ritje door verkoper gecrasht, etc etc...
Gelukkig niets van dat alles.
Is trouwens nog wel een tip, je zit altijd met het probleem van 'wie steekt het eerst over'. Als je allebei dezelfde bank hebt, kun je het geld ter plekke op een computer overmaken, de verkoper kan meteen checken of het op z'n rekening staat. En is ook niet te storneren, dus veilig.
Vervolgens met een hele grote
naar huis gescheurd, helemaal goed, en ik kan inmiddels melden dat 'ie zich op hoge snelheid (220 km/u) meer dan prima houdt. Op de een of andere manier rijdt 'ie veel makkelijker op hoge snelheid dan onze vorige 964. Waar dat aan ligt, geen idee...
Uiteraard nog even gewassen, het is werkelijk een plaatje!
Morgen kom ik 'm showen bij de jubirit, waar ik me trouwens enorm op verheug ,maar dat zal geen verbazing wekken met een P die je nog geen dag in bezit hebt....