Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 18 nov 2024 13:42

Antwoord op onderwerp  [ 81 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Imago Porsche 
Auteur Bericht
PorscheForum Junkie
Zuid Limburg
Bericht 
Horn zei:
adak dbeur

ik heb in de vertaler opgezocht en dit betekend:
aan de andere kant, geloof niet alles wat je leest. (of hij bedoelde dat ik niet zomaar alles wat mensen hier zeggen zomaar moest geloven)

Maar ik heb nu dus mijn foto in het smoelenboek geplaatst :) , ook heb ik een foto van het openingsfeest in eindhoven geplaatst. De foto heb ik gevonden op de Porsche Eindhoven site. Leuk dat ik mezelf en m'n vader tegen kwam :D

Ook ga ik eens wat foto's zoeken van mijn vader's V8 Traktor ;)

Update: Foto's van de Cayenne ook in mijn album :)

03 nov 2005 23:24
Profiel Facebook 
Moderator
PF #57
Bericht 
ouwe kakker! :lol:

Ik geloofde wel dat je 15 was hoor!
dbeur sloeg op 'zonder die achterlijke msn taal te gebruiken '.

04 nov 2005 7:29
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Westervoort
Bericht 
paSCal schreef:
R.M.Boosten schreef:
het vreemdste van dit alles vind ik nog dit: Waarom zou je iets moeten verbergen waarvoor je gewerkt hebt?

No offense, maareh, hoe oud was jij ookweer? ;)

Ik denk dat Pascal, net als Humphrey daarboven , eigenlijk op een nette manier willen zeggen dat deze woorden nogal hoogdravend zijn voor iemand die er tenslotte nog niet voor heeft hoeven werken... 8)

Ik zou zeggen ; heel goed, dat je een eigen mening hebt, maar stel jezelf niet op als iemand van 45...(snotneus) :wink:

04 nov 2005 8:32
Profiel
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
Jurgen schreef:
iemand van 45...(snotneus) :wink:

Je moet mijn moeder is horen.

04 nov 2005 8:51
Profiel
Westervoort
Bericht 
...ik wilde niet schrijven..."doe niet of je al net zo oud bent als John ..." :oops: :lol:

04 nov 2005 8:54
Profiel
PorscheForum Junkie
Zuid Limburg
Bericht 
Doe ik niet, maar ik kan mij er nu al aan ergeren aan het idee dat als ik later succesvol zou zijn, mensen mij gemene blikken tonen omdat ik succesvoller ben dan zij. Ik vind het gewoon verkeerd als mensen zo doen.

Ik probeer mij in jullie te plaatsen bij dit onderwerp om met die informatie mijn mening te vormen en te beargumenteren. Dat is alles :)

Maarja, eerst maar eens succesvol worden ;)

04 nov 2005 10:43
Profiel Facebook 
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
R.M.Boosten schreef:

Om vergissingen te voorkomen, je moet niet veel geld verdienen om succesvol te zijn. :roll:
Kijk even naar Pater Damiaan, Moeder Theresa, de eerste beste papa en mama, die met een modaal inkomen 4 kinderen gelukkig groot brengen enz....
Succes heeft niets te maken met in een Porsche rijden, dat kan soms enkel een gevolg zijn. :wink:

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

04 nov 2005 10:54
Profiel WWW
Westervoort
Bericht 
Hele wijze woorden van Pappa Paul P. ... :wink: (hee PPP, op deze manier kan het ook... :lol: )

04 nov 2005 11:20
Profiel
PorscheForum Junkie
2e prijs Jubileumrit 2013
Bericht 
R.M.Boosten schreef:
15, maar dat wil niet zeggen dat ik er niet mee over mag discussiëren of wel? Als ik onzin uitkraam en dergelijke, had ik graag dat hierop gereageerd word, zodat ik ervan leer. aan een opmerking als deze heb ik weinig :)

Toen ik 15 was had ik een krantenwijk om voor mijn eerste bromfiets te sparen...

04 nov 2005 11:45
Profiel
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht 
ppp 356 schreef:
R.M.Boosten schreef:

Om vergissingen te voorkomen, je moet niet veel geld verdienen om succesvol te zijn. :roll:

Succes heeft niets te maken met in een Porsche rijden, dat kan soms enkel een gevolg zijn. :wink:

Inderdaad wijze woorden ..... en een terechte opmerking :!: :wink:

04 nov 2005 12:20
Profiel
ex 997 Carrera S. ex Porsche 993, ex Porsche Cayman S PF nr.6
Bericht 
Jurgen schreef:
paSCal schreef:
R.M.Boosten schreef:
het vreemdste van dit alles vind ik nog dit: Waarom zou je iets moeten verbergen waarvoor je gewerkt hebt?

No offense, maareh, hoe oud was jij ookweer? ;)

Ik denk dat Pascal, net als Humphrey daarboven , eigenlijk op een nette manier willen zeggen dat deze woorden nogal hoogdravend zijn voor iemand die er tenslotte nog niet voor heeft hoeven werken... 8)

Ik zou zeggen ; heel goed, dat je een eigen mening hebt, maar stel jezelf niet op als iemand van 45...(snotneus) :wink:

Ach die jongen komt er wel.
Mag het wel. :lol:

04 nov 2005 15:35
Profiel
PorscheForum Rakker
997S
Belgische kust
Bericht 
Even een vraagje : waarom gebruiken jullie Nederlanders nogal dikwijls afkortingen ipv je voornaam, vb. R.M.Boosten ? Dat komt voor mij nogal deftig en pretentieus over, hoe raar dat ook klinkt voor een Nederlander, dus no offence...

Groeten
D.E.C. Verleyen :roll: :lol:

04 nov 2005 15:46
Profiel
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht 
Carrera4s schreef:
waarom gebruiken jullie Nederlanders nogal dikwijls afkortingen ipv je voornaam, vb. R.M.Boosten ? Dat komt voor mij nogal deftig en pretentieus over, hoe raar dat ook klinkt voor een Nederlander, dus no offence...

Dus vergelijkbaar met zoals het gebruik van "u" door een belg in een informeel gesprek op een nederlander over komt. ;)

04 nov 2005 15:52
Profiel
Carrera 3.2, 996 Cabrio, 991 GTS
Thuredriht - NPC#1408 PF#492
Bericht 
Carrera4s schreef:
Even een vraagje : waarom gebruiken jullie Nederlanders nogal dikwijls afkortingen ipv je voornaam, vb. R.M.Boosten ? Dat komt voor mij nogal deftig en pretentieus over, hoe raar dat ook klinkt voor een Nederlander, dus no offence...

Groeten
D.E.C. Verleyen :roll: :lol:

je hebt gewoon gelijk

vrgr/marco

04 nov 2005 16:05
Profiel WWW Facebook 
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht 
EriC4C schreef:
Carrera4s schreef:
waarom gebruiken jullie Nederlanders nogal dikwijls afkortingen ipv je voornaam, vb. R.M.Boosten ? Dat komt voor mij nogal deftig en pretentieus over, hoe raar dat ook klinkt voor een Nederlander, dus no offence...

Dus vergelijkbaar met zoals het gebruik van "u" door een belg in een informeel gesprek op een nederlander over komt. ;)

:lol: Juist! :thumleft:

En Duitsers zeggen in principe SIE tegen hun collega, en ALTIJD DU tegen familie, dus ook tegen oma van 112. 's Lands eer, 's lands wijs.

PS: komt ook voor ons Nederlanders wat formeel over hoor, R.M. Boosten. R.M. Boosten zal wel een wat oudere, door-de-wol-geverfde, zeer gedestingeerde heer zijn. :wink:

04 nov 2005 16:12
Profiel
PorscheForum Junkie
Zuid Limburg
Bericht 
Haha, nee het komt zo:
Laatst kocht ik een spel (Battlefield 2) en registreerde mij, mijn normale nickname was =R.M.B.= maar deze pakte hij niet. Toen gekozen voor R.M.Boosten en nu is dat ook mijn porscheforum naam :)

Het komt inderdaad iets te formeel over maar ach, wat maakt het uit.

Even over het succes geval,
Je hebt helemaal gelijk, maar het soort succes dat ik bedoel en wil bereiken is een goed verdienende baan, zodat ik mij een mooi huis en een mooie Porsche kan financieren :) (iets als een Carrera GT, triiing... wekker!)

Voor degene die de voorkeur hebben aan minder formele taal ;):

whaha, ik zal het wel effe uitlegge!
ik heb een spel gekocht en ik melde mij aan, en ouwieje! hij pakte mijn nicknaam =R.M.B.= niet! shit! toen was ik na aan ut denke en dacht ik JA ik pak R.M.Boosten... en ja... toen uhh
had ik mij hier ook maar zo genoemd he....

Moeite voor gedaan ;)

Laatst bijgewerkt door R.M.Boosten op 04 nov 2005 16:23, in totaal 1 keer bewerkt.

04 nov 2005 16:17
Profiel Facebook 
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
jij komt er wel.

04 nov 2005 16:21
Profiel
PorscheForum Junkie
Nu even niet ...
amersfoort
Bericht 
R.M.Boosten schreef:
(..) het soort succes dat ik bedoel en wil bereiken is een goed verdienende baan, zodat ik mij een mooi huis en een mooie Porsche kan financieren :) (iets als een Carrera GT, triiing... wekker!)

Over een tijdje heb je het wellicht allemaal en zul je inzien hoe relatief alles is. Een dooddoenertje dan maar: veel geld maakt niet gelukkig - te weinig kan overigens wel ongelukkig maken.

p.s.: weet je wat mij nou gelukkig maakt ... m'n zoontje van 3 die, nadat ik hem naar bed heb gebracht en de trap afga naar de huiskamer, me naroept: "welterusten lieve poepchinees" ...

Laatst bijgewerkt door adu op 04 nov 2005 16:28, in totaal 3 keer bewerkt.

04 nov 2005 16:25
Profiel
1973 911 2.4T & 1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)
Melbourne
Bericht 
John4S schreef:
jij komt er wel.

Nou ik dat allemaal zo eens na lees; het is al weer 'n tijd geleden dat ik iets van Kevin-GT heb gehoord.

04 nov 2005 16:25
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
Ex 911 [930] turbo, ex 356 speedster replika
Reuver
Bericht 
patrick911 schreef:
John4S schreef:
jij komt er wel.

Nou ik dat allemaal zo eens na lees; het is al weer 'n tijd geleden dat ik iets van Kevin-GT heb gehoord.

Laatste post, 2 maanden geleden.

mhaschreurs.hyves.nl

04 nov 2005 16:35
Profiel Facebook 
PorscheForum Junkie
Zuid Limburg
Bericht 
Adu, denk nu zeker niet van mij dat ik alleen van geld houd! Liefe en gezondheid telt ook, maar daar kan ik nu zo weinig meer aan doen :)
Ik heb sinds 9 maanden (op 1 dag na) een geweldige vriendin, en heb zeer liefdevolle ouders (en een leuke familie) en mijn gezondheid is ook goed.
Dus moet ik wel een volgend streven hebben en dat is op dit moment: Het behalen van mijn examen over 3 jaar!
Maar als ik wat verder kijk, zou ik het toch aangenaam vinden als ik relatief veel geld had zodat ik niet op de kleintjes zou hoeven te letten :)

Wie is kevin-GT? ---> ik heb et al opgezocht :)

04 nov 2005 16:38
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
911 3.2 Cabriolet '87
Bericht 
R.M.Boosten schreef:

Wie is kevin-GT?

Kevin, "adult" met Porsche geduld.. :wink:

04 nov 2005 16:45
Profiel
PorscheForum Junkie
Nu even niet ...
amersfoort
Bericht 
R.M.Boosten schreef:
(..) Ik heb sinds 9 maanden (op 1 dag na) een geweldige vriendin, en heb zeer liefdevolle ouders (en een leuke familie) en mijn gezondheid is ook goed.
Dus moet ik wel een volgend streven hebben en dat is op dit moment: Het behalen van mijn examen over 3 jaar!
Maar als ik wat verder kijk, zou ik het toch aangenaam vinden als ik relatief veel geld had zodat ik niet op de kleintjes zou hoeven te letten

:thumleft: hou dat vast jongen ... bovendien, zo gaat het bij velen hoor! Straks misschien studeren, leuke baan vinden, werken, werken, werken ... huisje... werken, werken, werken ... samenwonen/ trouwen ... werken, werken, werken ... kindje(s) ... nog vééééél mééér werken, werken, werken ... maar laat je niet ontmoedigen, welicht staat er tegen die tijd ook een auto in de garage waarvoor je eigenlijk te weinig tijd hebt, maar als het dan even kan ... :wink: :D :lol: :D :lol:

04 nov 2005 18:08
Profiel
ex 997 Carrera S. ex Porsche 993, ex Porsche Cayman S PF nr.6
Bericht 
Story of my life.

04 nov 2005 18:09
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
auto verkopen, minder werken, minder verdienen, vaker op de golfbaan staan. ook een optie... 8) :wink:

04 nov 2005 19:43
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 81 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende