:wink: Een coupe mooier vinden dan een cabrio is een kwestie van smaak. En daar valt niet over te twisten. Want uiteindelijk is een cabrio toch mooier .
De auto is mijn inziens niet ontworpen als cabriolet maar als coupe.
Nog even voor alle duidelijkheid, ik vind ook de cabrio's zeer mooi hoor, alleen de coupe's nog mooier.
Voila, 'k geef jou volledig gelijk...
Daarom kocht ik dus een cabrio, niet de mooiste, maar wel een échte p met openaireargasm on top
_________________________________________ Gelukkig zijn is: blij zijn met wat anderen realiseren en tevreden zijn met hetgene je zelf hebt...
08 maart 2006 13:49
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.
Papendrecht
Re: Smaak
Gizmo schreef:
:wink: Een coupe mooier vinden dan een cabrio is een kwestie van smaak. En daar valt niet over te twisten. Want uiteindelijk is een cabrio toch mooier .
Zeker als ie open is.
08 maart 2006 17:36
kristof
Cayman R - 924 turbo project
zandhoven - belgie
Citaat:
Tja, het ligt natuurlijk ook aan de bouw van de auto, de schokdempers, de veren, al dat soort dingen...
Mijn SC heeft daar natuurlijk TOTAAAL geen last van, dat overhellen, duiken etc etc etc
mijn gedacht
volgende punt op mijn lijstje : ophanging / vering aanpakken
oh ja, 3 jaar lang een 1969 targa gehad : kraken, piepen, ruisen, lekken, ...... en dat was niet op circuit
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum