Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 06 apr 2025 16:12

Antwoord op onderwerp  [ 71 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Porsche 911 bwj 1989 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
911 3.2 Cabrio 1989
Omgeving Haarlem
Bericht 
FBO schreef:
Deze rode http://www.visserautos.nl is 3 minuten rijden vanaf mijn huis, is er een met de airbags dus minder problemen als ik jullie goed begrijp? verder ken ik de historie niet en geen idee of het een duitser/nederlander is. Website is niet echt betrouwbaar ogend maar dat kan ook aan de beheerder liggen.

NB ik ben niet specifiek op zoek naar een rode , de rode zijn blijkbaar goedkoper ofzo. Zilvergrijs vind ik persoonlijk de mooiste kleur maar die zijn schaars volgens mij.

NB2 van werk is vandaag weinig terecht gekomen :D

Sorry hoor jongens, maar ik geloof er niet in dat goede 911's bij dit soort handelaren staan. De man verdient er nog een paar duizend Euro op dus hij heeft m voor 15k of zo ingekocht; kennelijk van de vorige eigenaar die 'm voor dat bedrag graag van de hand deed....ik wordt daar niet warm van, kan er niks aan doen.

Rode zijn doorgaans wat lastiger verkopen, net als paars en wit. Je kunt die dus wat voordeliger treffen soms. Blauw zwart en grijs zijn gewilder; niet zeldzamer maar zijn sneller weer verkocht (dus ook als je er zelf weer eens van af wilt).

20 apr 2006 17:02
Profiel
911 3.2 | MJ 1989
Omgeving Posbank
Bericht 
neem nou even rust in de kont :!: :x
Afbeelding
ga naar de bieb, leen dit boek en lees het gedeelte van de
3.2 en de 964 eens door. (kopen kan natuurlijk ook)

Ik weet het, het is leuker om daadwerkelijk te zoeken. Maar je weet
nog niet waar je naar aan het zoeken bent. Alleen dat je de 964 mooier
vind. Is een 3.2 met een 964 body dan niet iets voor jou?

De snelste manier is om als een dolle op internet een 964
te zoeken voor onder de 20 K, verliefd worden, kopen, rijden
weg brengen voor wat onderhoud en :cry:

Kom naar de meeting in ut Gooi de 30ste
zie de verschillende types naast elkaar
hoor van de eigenaar wat ie er voor betaald heeft
en zie je met eigen ogen wat je dan kunt verwachten
aan kwaliteit.
ut gooi

Het moet een fun auto worden toch, geniet dan lekker van de zoektocht

Just my opinion :wink:

20 apr 2006 18:12
Profiel
PorscheForum Rookie
´s-Heerenberg
Bericht FBO
Ik beleef ook veel plezier aan het zoeken inderdaad ( kost wel bergen tijd als je zo enthousiast bent haha )

Een 3.2 met 964 body vind ik echter niks, een porsche moet gewoon origineel zijn zonder ´fratsen, maar dat is gewoon puur mijn mening net als dat ik een echte porsche een coupe vind.

Een 3.2 in de juiste kleur staat mij ook zeker aan, ben inmiddels ook hiernaar aan het zoek. Vind de prijzen alleen zo dicht bij elkaar liggen, zal enerzijds wel wat zeggen over de kwaliteit van een 3.2 / 3.0 maar anderzijds is het wel verleidelijk om dan toch weer naar een 964 ér te gaan kijken.

Dat boek ken ik inderdaad, samen met een engelstalige en een ander nederlands boek heb ik hem reeds in mijn bezit.

Wat betreft de prijs incl. of excl garantie kan ik nog niet veel vertellen aangezien ik nog niemand gecontacteerd heb. Wel vraag ik mij of of een bedrijf als Motron echt slechte porsche´s zou verkopen, zij zullen toch ook enigzins een naam hoog te houden hebben.

Ik zal de verplichte rust tot mij nemen maar stiekem toch aktief doorzoeken naar een leuke porsche.

Gr

20 apr 2006 18:51
Profiel
911 3.2 Cabrio 1989
Omgeving Haarlem
Bericht Re: FBO
FBO schreef:
Ik beleef ook veel plezier aan het zoeken inderdaad ( kost wel bergen tijd als je zo enthousiast bent haha )

Vind de prijzen alleen zo dicht bij elkaar liggen, zal enerzijds wel wat zeggen over de kwaliteit van een 3.2 / 3.0 maar anderzijds is het wel verleidelijk om dan toch weer naar een 964 ér te gaan kijken.

Zorg met een 964 voor 18k dat je 5-8.000 achter de hand hebt voor tegenvallers als je eenmaal rijdt.....

20 apr 2006 19:04
Profiel
911 3.2 | MJ 1989
Omgeving Posbank
Bericht 
Citaat:
Vind de prijzen alleen zo dicht bij elkaar liggen, zal enerzijds wel wat zeggen over de kwaliteit van een 3.2 / 3.0 maar anderzijds is het wel verleidelijk om dan toch weer naar een 964 ér te gaan kijken.
Klopt, dat is het verleidelijke. 3.2 zit je aan de kwalittief goede kant en bij de 964 aan de onderkant.

Motron verwacht ik ook dat zij een naam hoog te houden hebben.
Maar zij weten ook wat een goede 964 mag en kan kosten.
Wanneer Motron netjes vertelt wat er aan scheelt kunnen ook zij
eerlijk en oprecht een mindere 964 verkopen. Je weet wat je krijgt
en de prijs is er dan ook naar.

Ik zie trouwens dat je uit s heerenberg komt,
dus hup de 3 op over op de a12, oosterbeek eraf
door tuffen en je bent bij Motron.
Kijken, proeven, ruiken en misschien even rijden :thumleft:

Zegt veel meer dan al die wijze praat hier :wink:

20 apr 2006 19:08
Profiel
PorscheForum Rookie
´s-Heerenberg
Bericht FBO
Ja renkum is idd heel dichtbij, mooie aan het hele verhaal is dat wij een zaak hebben in ochten, dus kom elke dag zowat langs renkum. Vandaag en morgen kom ik er niet aan toe maar maandag rijd ik zonder meer even langs om een praatje te maken.

20 apr 2006 19:29
Profiel
PorscheForum Rakker
"Porsche's zijn om op te vreten..."
"Keep us posted" over je ervaringen/gesprekken....... :D :D :D

20 apr 2006 19:36
Profiel
Moderator
911 Carrera S
lindemans schreef:
Zorg met een 964 voor 18k dat je 5-8.000 achter de hand hebt voor tegenvallers als je eenmaal rijdt.....

:arrow: positive thinking :?: :roll:

20 apr 2006 20:50
Profiel WWW Facebook 
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht 
Ach, zoals FBO al zei:

het is niet zo is dat het absoluut niet hoger dan 20.000 euro zou mogen zijn. Toch probeer ik rond de 20.000 euro uit te komen i.vm het oog op extra uitgaven. Als iemand een op het oog goede ziet voor rond de 22 hoor ik dat uiteraard ook graag.

En net een A6 besteld.

Ik zeg: als je uiteindelijk gek bent van de 964, gewoon doen! Ik zou het wat anders vinden als je niet meer dan 20k hebt, en het je laatste geld is. Dan zou ik het je afraden. Maar het devies is eerst, zoals al eerder gezegd: kijken, ruiken, rijden, nog 's kijken, en dan laten keuren, en dan pas kopen. :wink:

En is het helemaal niks, dan verkoop je 'm toch weer? Worst case ben je een paar duizend euro lichter, vergaat de wereld dan? Nee hoor...My 2 cents...

20 apr 2006 21:14
Profiel
PorscheForum Junkie
ex-911 3.2 '86, ex-TT quattro 260pk, nu saab 9-5 aero 250pk
Bericht 
[quote="DeniS2"]neem nou even rust in de kont :!: :x
Afbeelding
ga naar de bieb, leen dit boek en lees het gedeelte van de
3.2 en de 964 eens door. (kopen kan natuurlijk ook)

aaaach, de HOLY BIBLE onder ons porschisten, heeft mij in ieder geval goed geholpen op mijn zoektocht naar de juiste P :!: :D :!:

FBO: good hunting, ik weet dat het nu kriebelt enzo maar ga rijden met verschillende wagens, uitvoeringen e.d.
als je werkt in Ochten, rij dan ook eens langs bij Porsche-centrum Gelderland aan de A 50 bij Heteren, moet je gezien hebben op weg naar werk.
zij kunnen je vast en zeker het een en ander vertellen.

een happy :D 3.2 driver from da east :!:

20 apr 2006 21:30
Profiel
PorscheForum Rakker
911 SC 1981
Eindhoven
Bericht WAMS Eindhoven
kijk eens op de site van WAMS in Eindhoven! :!: :idea:

20 apr 2006 21:47
Profiel
PorscheForum Rookie
´s-Heerenberg
Bericht FBO 911
Goedenmorgen allemaal..

Vanmiddag waarschijnlijk even langs motron. Echter heb ik een andere vraag: is iemand bekend met MH in peize? kwam hier een aantal aantrekkelijke 3.2/3.0 sc´s tegen. Een witte en een rode trokken mijn aandacht... iemand bekend met deze auto´s

Alvast bedankt!

24 apr 2006 14:18
Profiel
PorscheForum Rakker
Amersfoort. 996.
Bericht 
MH Peize is OK! De man is erg enthousiast en je kunt er een soort van Garantie bij kopen.
Ook goede werkplaats. Die witte met Carrera aan de zijkant is best mooi en heefy een supersound.

24 apr 2006 16:10
Profiel
PorscheForum Rakker
ex 911 Targa
Dordrecht
Bericht 
Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

24 apr 2006 16:37
Profiel
PorscheForum Rakker
Ex Carrea 3.2, 996 Carrera 4
Bergen op Zoom
Bericht 
Hoi FBO,

Die rode bij Motron staat al heel erg lang te koop. Hoeft natuurlijk niets te zeggen..... Deze 964 is ook een aantal keer in prijs gezakt ! Hoeft natuurlijk ook niets te zeggen.

Zelf rijd ik nu een aantal weken in een blauwe 3.2 uit 1985. Ik moet zeggen dat ik bijzonder verrast ben van het weggedrag. Ik had in eerste instantie verwacht dat de kont alle kanten uit zou gaan. Tot op heden (nog) niets van waar.

Veel suc6 met je zoektocht. Kijk ook eens bij http://www.wolbert.nl.
Daar staan ook een paar mooie 3.2's !

Groeten

CorS

27 apr 2006 22:05
Profiel
PorscheForum Rookie
´s-Heerenberg
Bericht MOTRON
Goedenmiddag,

Ben gister langs de motron geweest voor een kijkje naar de 3.6 664 en uiteraard de 3.2 ( beide indisch rood ).

De rode 964 wordt het zowieso niet. Deze auto heeft een slechte historie ( slecht gerepareerde schade, optisch slecht in orde ).. vandaar de prijs uiteraard ook..

Dan de rode 3.2, deze verraste mij zeer aangenaam.. eerlijke auto ( denk ik ) met een bekende historie, hier en daar een plekje maar verder in goede staat.

Dit weekend alles op mij in laten werken en dan misschien een proefrit wagen volgende week (Mits de auto er nog is aangezien de eigenaar in verre onderhandeling was met een aspirant koper )

FBO

28 apr 2006 13:34
Profiel
PorscheForum Junkie
Hoeksche Waard
Bericht 
Veel wijsheid toegewenst :wink:

28 apr 2006 14:17
Profiel
PorscheForum Rakker
"Porsche's zijn om op te vreten..."
Bericht Re: MOTRON
FBO schreef:
Goedenmiddag,

Ben gister langs de motron geweest voor een kijkje naar de 3.6 664 en uiteraard de 3.2 ( beide indisch rood ).

De rode 964 wordt het zowieso niet. Deze auto heeft een slechte historie ( slecht gerepareerde schade, optisch slecht in orde ).. vandaar de prijs uiteraard ook..

Dan de rode 3.2, deze verraste mij zeer aangenaam.. eerlijke auto ( denk ik ) met een bekende historie, hier en daar een plekje maar verder in goede staat.

Dit weekend alles op mij in laten werken en dan misschien een proefrit wagen volgende week (Mits de auto er nog is aangezien de eigenaar in verre onderhandeling was met een aspirant koper )

FBO

Wat was je indruk van het bedrijf (buikgevoel oke....)..... :?: :?: :?:

29 apr 2006 15:14
Profiel
Moderator
PF # 136
Bericht 
De prijs van de rode 3.2 lijkt me niet verkeerd (wanneer het een goede auto is)!

Mooie kleur voor een 3.2 :wink:

29 apr 2006 20:27
Profiel
Westervoort
Bericht 
HenkC2C schreef:
Mooie kleur voor een 3.2 :wink:

Wel een gekleurd antwoord... :wink:

29 apr 2006 20:53
Profiel
Moderator
PF # 136
Bericht 
:wink: :D enigzins gekleurd wel ja.

Maar...voor wat het waard is, ook voordat ik hem kocht, vond ik de 3.2 in het rood (of een witte met rode carrera stickers) al erg mooi!

29 apr 2006 20:59
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 71 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3