Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 06 apr 2025 16:15

Antwoord op onderwerp  [ 70 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Katten 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Senior Administrateur & Senior OCE deskundige
996 GT3 look, ex 964 C2, ex 911 3.0 SC, ex 911 2.4 T
Bericht 
kom op heren, het zijn wel dieren hoor.... :twisted: die foto van die herder en dat filmpje vind ik echt zielig. :cry:

Begrijp me goed, ik heb een hekel aan andermans katten...... ik heb er zelf 1 gehad en die liep bij ons in de tuin aan de lijn en ´s avonds ging ik wel eens wandelen (ja lach maar). Ik snap ook niet waarom mensen de kat naar buiten doen de hele dag, wat heb je er dan aan :?: :?:

Maar de kat kan er niets aan doen (aart van het beestje), want wij mensen leren hun geen manieren :lol: en laten die beesten maar lopen.

Ik moet mijn hond altijd aanlijnen, nou dan de eigenaren van katten ook......

ho wacht even er loopt er nu in mijn voortuin.....

kleine steentjes gooien werkt ook goed :lol:

21 apr 2006 13:20
Profiel
Moderator
911 Carrera S
Bericht 
Sandra & Eric schreef:
ho wacht even er loopt er nu in mijn voortuin.....

kleine steentjes gooien werkt ook goed :lol:

... ben bang dat dat niet gaat werken

21 apr 2006 14:08
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Marco schreef:
ben je zuinig op je auto, is het een verzamelobject... okay dan zet je em binnen onder een warm moltonnetje en je rijd em alleen naar buiten als de zon schijnt en er 0% kan op regen is, na het rijden helemaal poetsen en weer in de was zetten; klaar

Hé, je beschrijft mijn Porsche (op die regen na dan) :roll: :twisted: :wink:

Laatste update 22/10/2013

21 apr 2006 14:17
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Senior Administrateur & Senior OCE deskundige
996 GT3 look, ex 964 C2, ex 911 3.0 SC, ex 911 2.4 T
Bericht 

dan hoef je je niet meer druk te maken om een paar kleine krasjes... :lol: :lol:

21 apr 2006 14:51
Profiel
PorscheForum Rakker
911 3.2 Carrera
Dordrecht
Bericht 
HenkC2C schreef:
John4S schreef:
HenkC2C schreef:
Zoiets als: jij een poes, ik een 911...?

En de pitspoezen dan?????...........

Afbeelding

Nou deze mogen wel op dat oude bakkie van mij komen zitten hoor...

21 apr 2006 15:06
Profiel WWW
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
HenkC2C schreef:
mag ik dan.... :wink:

Henk dat kunnen wij op onze leeftijd niet meer aan................ :lol: :lol: :lol:

21 apr 2006 15:19
Profiel
PorscheForum Junkie
ex-911 3.2 '86, ex-TT quattro 260pk, nu saab 9-5 aero 250pk
Bericht 
PeterVG schreef:
HenkC2C schreef:
John4S schreef:
HenkC2C schreef:
Zoiets als: jij een poes, ik een 911...?

En de pitspoezen dan?????...........

Afbeelding

Nou deze mogen wel op dat oude bakkie van mij komen zitten hoor...

daar wil ik mijn klauwen wel inzetten :wink:

21 apr 2006 15:30
Profiel
PorscheForum Rakker
997S
Belgische kust
Bericht 
Ik zie het probleem niet, krassen maken de lieve kattenpootjes niet, enkel wat vervelend als je hem net gewassen hebt...

Jullie moeten zo niet zaniken over dergelijke onbenulligheden. Na tienduizenden kilometers heb je sowieso wel wat krasjes... Als je je dààr al druk om maakt :roll:

21 apr 2006 15:48
Profiel
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
Carrera4s schreef:
Ik zie het probleem niet, krassen maken de lieve kattenpootjes niet, enkel wat vervelend als je hem net gewassen hebt...

Jullie moeten zo niet zaniken over dergelijke onbenulligheden. Na tienduizenden kilometers heb je sowieso wel wat krasjes... Als je je dààr al druk om maakt :roll:

Als je je wagen juist in de wax hebt gezet, en de kat springt dan zonder grip op het kofferdeksel, kan ik me wel voorstellen dat de klauwtjes eruit gaan voor een beetje extra grip :wink:

Maar omdat poesje hiervoor nu te gaan roosteren :?

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

21 apr 2006 15:50
Profiel WWW
Carrera 3.2, 996 Cabrio, 991 GTS
Thuredriht - NPC#1408 PF#492
Bericht 
Carrera4s schreef:

:thumleft:

21 apr 2006 15:52
Profiel WWW Facebook 
Bericht 
Thomas Verheijen schreef:
Je kunt een (PVC) buis van ±15 cm doorsnede in de grond steken, onder in een stukje vis leggen of i.d.
Grote kans dat je dan de volgende dag gebrade kat eet :lol:

:roll: :roll: Ahum...

Ik weet niet hoe je hierbij komt; maar dit klinkt niet echt normaal & gezond meer.

Vogelpoep en steenslag door bumperkleven lijkt me erger dan een paar kleine krasjes die je nauwelijks ziet.

Porsche-rijders & dierenmishandeling..??? Ik dacht dat we meer stijl hadden. :?

21 apr 2006 16:14
PorscheForum Junkie
2e prijs Jubileumrit 2013
Bericht 
Op het cabriodak van mijn 968 heeft ook lange tijd een kat geslapen. Kon het zien door de haren en het 'kuiltje' in het cabriodak. Vond dat niet zo erg. Haren waaiden er op de snelweg wel af.

Echter nadat ik de auto een keer in de was had gezet had de kat bij een sprong op de achterklep geen grip, en is hij met de nagels uit terug naar beneden gegleden. Hier was ik minder blij mee, behoorlijk diepe krassen langs mijn achterspatbord.

Was erg boos, en wilde de eigenaar van de kat erop aanspreken. Helaas kende ik die niet, en kon ik niks bewijzen. Wilde ook boze briefjes in de buurt gaan rondbrengen etc.

Na een uurtje stevig polijsten waren de klauwsporen zo goed als weg. Heb de wagen toen ergens anders neergezet en heb (vreemd genoeg) geen last meer gehad van de kat.

Wel heb ik het sterke idee dat katten tegen de winterhoes van mijn auto aanpiesen. Stinkt flink wanneer ik de hoes in de gang leg. Nu dat weer... :!:

Verder ben ik een groot katten-liefhebber... :wink:

21 apr 2006 16:15
Profiel
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.
Papendrecht
Bericht 
Retep968 schreef:
Echter nadat ik de auto een keer in de was had gezet had de kat bij een sprong op de achterklep geen grip, en is hij met de nagels uit terug naar beneden gegleden. Hier was ik minder blij mee, behoorlijk diepe krassen langs mijn achterspatbord.

De moraal van dit verhaal: Vaak in de was zetten levert krassen op. :D

21 apr 2006 16:21
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Bericht 
TIPS:

Koop bij het tuincentrum cacoaboon-doppen en leg die in je tuin of rond de oprit. Katten blijven weg.

Hang 1 maal per maand teentjes knoflook op je oprit :D Klinkt gek werkt echt. Ziet er wel belachelijk uit ! :D

Kijk in de dierenwinkel of tuincentra naar diverse andere opties met voornamlijk geluid. Ik weet dat er net als licht detectors ook detectors zijn die geluiden maken (blaffende honden e.d.).

C.g.u.

21 apr 2006 16:30
Profiel
Papendrecht
Bericht 
Er is zelfs iets met een bewegingsdetector die een waterstraal produceert als er iets of iemand passeert. Alleen de postbode zal er niet blij mee zijn. :wink:

21 apr 2006 16:39
Profiel WWW
Bericht 
WdePundert schreef:
Er is zelfs iets met een bewegingsdetector die een waterstraal produceert als er iets of iemand passeert. Alleen de postbode zal er niet blij mee zijn. :wink:

Je moet hem pas activeren wanneer je schoonmoeder op bezoek komt. :lol: :lol:

21 apr 2006 20:44
Moderator
PF #57
Bericht 
RobMollien schreef:
Hang 1 maal per maand teentjes knoflook op je oprit :D Klinkt gek werkt echt. Ziet er wel belachelijk uit ! :D

En ook gelijk geen last meer van vampiers... :twisted: :wink:

21 apr 2006 20:47
Profiel
Papendrecht
Bericht 
ECT schreef:
WdePundert schreef:

Je moet hem pas activeren wanneer je schoonmoeder op bezoek komt. :lol: :lol:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

22 apr 2006 13:42
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
971 Panamera gts 991 Turbo S /ex 930 Turbo (ex) / 970 Panamera (ex)
Zwolle
Bericht 
Hier heeft niemand problemen mee denk ik?

Afbeelding

28 apr 2006 18:53
Profiel
964.c4
assendelft
Bericht 
Afbeelding

they will fight back!

robert

01 mei 2006 10:08
Profiel WWW Facebook