Auteur |
Bericht |
yohanv
911 3.2 Cabrio 1986Het hoge noorden
|
Ik word zo ontiegelijk ziek van zulke acties.
Ik wens je heel veel sterkte met de afhandeling maar ook met het geloof dat het je hopenlijk niet weer zal overkomen. Tenslotte moet je je auto toch weer ergens kunnen parkeren.
En het gebeurt inderdaad overal... Zwolle , Leeuwarden, Berlijin etc... Amsterdam is bij mij dan wel het hoogtepunt geweest als we het toch erover hebben... Hier heb ik zelf mijn 944 een keer aangetroffen met een compleet verwoest voorraam/motorkap en ze hadden lekker op het dak staan springen... en als slagroom nog eens eieren er bovennop.
Maar het maakt niet veel uit wat voor ellende ik persoonlijk heb meegemaakt, het gaat erom dat jij nu in de penarrie zit... en ik voel de frustratie helemaal met je mee.
En hierbij nogmaals
Heel veel sterkte
En ik hoop dat je in het vervolg weer zonder ellende je auto kwijt kunt.
_________________________________________ Ex: 944 Targa(x2)-->968(Nep)-->911 SC Targa+968 targa-->911 3.2 Cabrio-->993 Cabrio-->997S Coupe
|
09 mei 2006 4:28 |
|
 |
rob964.c4
964.c4assendelft
|
ik neem aan dat die op bestelling gejat worden en dat ze er niet afgetrapt worden.
robert
_________________________________________ remmen is angst
|
09 mei 2006 6:57 |
|
 |
Olaf
911 Carrera S
|
.... met een beetje pech parkeren ze het restant van je auto op de remschijven 
|
09 mei 2006 10:42 |
|
 |
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
Same here, paar maanden geleden gebeurd, had de Audi net een week. In ......Amsterdam (waar wij toen woonden)! Sindsdien laat ik de cradle er nooit meer inzitten.
|
09 mei 2006 10:50 |
|
 |
marknineoneone
964 C2 Coupe 91'Twenteland
|
Steek ze aan de greep dat hamlappen volk!!!!!
Sterkte met de reparatie. Denk overigens dat 2000Euro wel een beetje veel
schade is. Moet ook voor de helft minder kunnen imo. Althans in deze buurt
wel. Heb inmidels begrepen dat de prijzen voor "vaklui" in het westen flink
anders liggen dan hier... 
_________________________________________ If you want to make a small fortune in motorsport
than start with a big one!
|
09 mei 2006 16:12 |
|
 |
DeniS2
911 3.2 | MJ 1989Omgeving Posbank
|
_________________________________________ Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen.
|
09 mei 2006 22:41 |
|
 |
Retep
2e prijs Jubileumrit 2013
|
Heel erg zoiets. De schrik van iedere autoliefhebber.
Sterkte met de afwikkeling. 
|
09 mei 2006 22:54 |
|
 |
Bert
911 3.2 cabrioHaarlem PF # 2694
|
Laatst vond ik een fijne groene roggel die iemand op mijn zwarte cabriodak had gedeponeerd. Was er nog lastig af te krijgen ook. Daar werd ik al link van, laatst staan als ze je zoiets laags als een deuk of andere zinloze vernieling flikken. Maar ja, ik zal er niet minder om mee rijden en parkeer hem als het nodig is ook zo in A'dam. Ben wel blij dat'ie binnen slaapt
|
09 mei 2006 23:50 |
|
 |
Double G
911 carrera 3.2 '86Kapelle
|
Maar nog even de extra service die ik mijn medeforummers kan bieden: Als je mij duidelijke foto's mailt van een schade met gegevens van de auto (chassisnummer, datum deel 1 & 2 en eventuele uitvoering) en de eigenaar, dan kan ik hier een schadecalculatie van maken en terugsturen.
Hopelijkhebben jullie mijn diensten niet nodig 
_________________________________________ NPC 0577
Laatst bijgewerkt door Double G op 05 sep 2007 20:19, in totaal 1 keer bewerkt.
|
10 mei 2006 11:40 |
|
 |
F@RGO
|
1, ik vind dat echt beu voor u
2, als dit geen gerichte actie is, ik bedoel daarmee, heb je niet speciaal vijanden of verkeersagressie tegen u gehad dan zou ik het vlug herstellen en zo spoedig mogelijk vergeten.
3, de kans dat je het nog eens meemaakt is dan ook wel heel klein.
4, parkeer uw wagen best zo veel mogelijk in het zicht (alhoewel ik dat vervelend vind) dan verkleint de kans dat het nog gebeurt.
5,de overheid zou daar heel streng moeten optreden
|
10 mei 2006 12:15 |
|
 |
ingo
Freelance Copywriter - ex-911 2.2S 1969 - PF #369amsterdam
|
Damn! Wat balen!
Pb me anders even, ik heb misschien nog een tip voor een bewaakte parkeergarage voor je zodat de kans op dergelijke schade een stuk kleiner wordt...
Succes iig.
_________________________________________ http://www.ingomettes.nl
|
10 mei 2006 12:27 |
|
 |
horn
PF #57
|
als je in amsterdam woont en je moet kiezen tussen een bewaakte parkeergarage en een parkeervergunning is mijn ervaring dat je eens per jaar van het prijsverschil zo'n deuk kan laten herstellen. Dus elk jaar dat er geen deuk in je auto wordt getrapt heb je winst...  Toch? 
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
10 mei 2006 12:54 |
|
 |
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Los daarvan houd je in de meeste parkeergarages ook schade over. Van die feestelijke automobilisten die denken met hun portier jou auto wel even op te kunnen schuiven om wat meer plek te hebben om in te stappen
Zit je alsnog met schade. Nee houd dat geld maar in je zal zoals Horn schreef
|
10 mei 2006 13:09 |
|
 |
Henk
PF # 136
|
Wolf, een super nare ervaring! Je begint je ineens te beseffen dat je tot hele ernstige dingen in staat zou zijn wanneer je deze nietsnut op heterdaad betrapt zou hebben...
Heb een soortgelijke ervaring, na 2 jaar heel hard weken 6 dagen per week, 10-11 uur per dag, was het eindelijk zo ver, ik kocht op mijn 22e een Alfa 75 Demo (1/2 jaar oud). Zo trots als een aap met (je kent het gezegde wel). Na de eerste "overnachting buiten" kwam ik bij mijn auto en  moest constateren dat een of andere onverlaat een kras over de gehele linker zijkant had getrokken met een scherp voorwerp...
Je bent op zo'n moment tot alles in staat
Na berusting  heb ik er toch nog een positieve wending (een kleintje) aan kunnen geven, de motorkap had lichte steenslag en er zat een klein krasje op achterklep. Dingen waar ik normaliter nooit iets aan zou hebben laten doen, nu was de situatie anders, dus tegen een sterk gereduceerd tarief meteen mee laten nemen.
Om een (te) lang verhaal kort te maken, iedere keer dat ik aan het voorval terug dacht, kwam gelijk de gedachte bij me op dat de auto nu veel mooier was als daarvoor, schrale troost maar misschien is het voor jou ook mogelijk er een positieve wending aan te geven...
_________________________________________ "Just be yourself, there are plenty of others"
|
10 mei 2006 13:19 |
|
 |
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
Ach de woede is wel weer gezakt, maar nog wel opwekbaar.
Auto staat nu bij Visser voor reparatie.
Dank voor aanbod garage Ingo maar dit is mijn dagelijkse auto en parkeergarages zijn meestal niet bij je om de hoek.
Vaak ook wel aan de prijs en soms moet je eerst bellen voor je je auto kunt uitrijden, dus voor mij minder geschikt.
Merci voor alle steun!
|
10 mei 2006 13:37 |
|
 |
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Laat maar ff weten hoe het afloopt Wolf. En nogmaals sterkte
|
10 mei 2006 13:39 |
|
 |
michael
Ex 911 [930] turbo, ex 356 speedster replikaReuver
|
Rij S'avonds eens door het Veld, of parkeer 'm op een Zaterdagavond eens op de Veldstraat......
Wolf, sterkte met de afhandeling, ik hoop voor je dat ze het prima repareren en je er straks niets meer van ziet. Ik weet hoe het voelt, heb ook eens voor 5000 ouderwetse guldentjes vandalisme schade gehad  . Helaas zijn die tijden definitief voorbij dat je je Porsche zomaar veilig overal kunt parkeren, word allemaal nog veel erger vrees ik zelf, dat vandalisme. Daders moeten imo met gelijke munt terugbetaald worden. Maken ze iets stuk van iemand anders en ze worden gepakt, moet men ook iets vergelijkbaars bij hun stuk maken.
_________________________________________ 911 turbo, the boosted beast.
mhaschreurs.hyves.nl
|
10 mei 2006 14:37 |
|
 |
ingo
Freelance Copywriter - ex-911 2.2S 1969 - PF #369amsterdam
|
Klopt. In het centrum betaal je al gauw 400 Euro per maand. Ik heb de mijne niet voor dagelijks gebruik en hij staat op minder dan een kwartiertje fietsen voor 100 p/m.
Ruime plekken, bewaakt, geen inloed van slecht weer of kwaadwillende eikels en met vaste parkeerplekken. Maar helemaal zeker ben je natuurlijk nooit dat er niets gebeurt. Ik laat de mijne iig lekker staan daar.
Ik heb wel eenparkeervergunning aangevraagd (voor een dagelijkse wagen tzt), maar voordat ik die heb ben ik ook weer 5-7 jaar verder (centrum)...
Succes met het schadeherstel in ieder geval en met dit weer is fietsen ook geen straf, toch? 
_________________________________________ http://www.ingomettes.nl
|
10 mei 2006 14:47 |
|
 |
Jurgen
Westervoort
|
Dat lijkt me vooral in jouw geval een bijzonder slechte ervaring worden voor een "vandaal"...
...wees dus maar blij dat je 'm nog nooit live getroffen hebt... 
|
10 mei 2006 18:13 |
|
 |
Rob Herfst
Cayenne Turbo S Hybrid &
Boxster S (987)Rotterdam
|
Als we 'm niet live treffen, maar wel weten wie het is en waar ie woont, dan hebben we nog altijd de volgende oplossing (daar is ie weer!):

|
10 mei 2006 18:30 |
|
 |
GerbenJ
Porschûh
|
Ha, daar hebben we Arie de Beukers weer. 
|
10 mei 2006 18:35 |
|
 |
red devil
971 Panamera gts
991 Turbo S /ex
930 Turbo (ex) /
970 Panamera (ex)Zwolle
|
@#$*^%
Ik zal hier niet neer zetten wat mij het eerste te binnen schiet!
Sterkte met de afwikkeling.
_________________________________________ TURBO EARGASM !
|
10 mei 2006 19:15 |
|
 |
Porsche912
PF # 417Overveen / London
|
Diep Diep Diep triest!!
Zelf eens een ochtend in Oud-Zuid mijn BMW aangetroffen met een fiets in de bestuurders portier, uiteindelijk zelf betaald aangezien de premie te hard omhoog zou gaan. Moet zeggen dat ik wel verstelt sta van de uitdeuk/reparatie technieken tegenwoordig, je zag er daarna niets meer van.
Het is te triest voor woorden dat dit soort acties nog TE vaak voorkomen. Ik heb voor tijdens het WK-voetbal een garage box in Amsterdam gevonden om mijn wagen te parkeren want zolang (nog tot 1 july dit jaar) ik met een Duits kenteken rondrijd zet ik mijn eigen duur betaalde nieuwe BMW niet in A'dam tijdens zulke evenementen!

_________________________________________ Niemand hoeft zijn plezier te verantwoorden !
|
10 mei 2006 20:42 |
|
 |
Solid4S
Porsche 996 GT3 mkIIOmgeving Delft
|
Wat een k%& streek. Echt te laag bij de grond.
|
10 mei 2006 20:54 |
|
 |
Marcos
Carrera 2 Cabrio
|
Balen!
Nog beroerder is dat je "beste vrienden" in zo'n geval te druk zijn (met de lasergun) om proces verbaal op te maken, dat mag je zelf doen via internet.
Ik ben ooit ook wel eens in mijn auto gestapt en tot de conclusie gekomen dat het dak opeens 10 cm lager zat dan eerder op de avond..
|
10 mei 2006 21:11 |
|
|