Auteur |
Bericht |
Pascal
‘64 Kever
|
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks:
(overigens had ik ook zo'n NL-ding gekocht, vergeten erop te zetten  )
|
12 jun 2006 10:34 |
|
 |
Jurgen
Westervoort
|
|
12 jun 2006 11:29 |
|
 |
Meneer aard
924 `77Wijchen
|
In het vervolg niet meer hard rijden dan 
|
12 jun 2006 11:45 |
|
 |
horn
PF #57
|
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
12 jun 2006 11:58 |
|
 |
Meneer aard
924 `77Wijchen
|
Seconde lijm doet ook wonderen 
|
12 jun 2006 11:59 |
|
 |
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Of drie zelftappende parkers 
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
|
12 jun 2006 12:11 |
|
 |
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
12 jun 2006 12:40 |
|
 |
John
Cayenne
|
Amai....vandaer dat ik ook gene goesting heb bij deze gekte, maar ik ben wel 100% Ollander, jaja zelfs een echte, alles buiten Zuid en Noord Holland zijn Nederlanders, ik ben Hollander.
Maar oke ik ben een rare zoals de meeste hier wel weten.
|
12 jun 2006 12:44 |
|
 |
V-spec
996 C4Breda
|
puntje co2 lassen, even opkloppen, beetje schuren, ff spuiten en wala een echte fan 
|
12 jun 2006 20:58 |
|
 |
Beltar
love is in the (h)air!Belgie
|
Ben ik blij dat de belgen niet gekwalificeerd zijn...  'k zie mij al rijden met een "B"-entley embleem 
_________________________________________ Gelukkig zijn is: blij zijn met wat anderen realiseren en tevreden zijn met hetgene je zelf hebt...
|
12 jun 2006 21:38 |
|
 |
Jurgen
Westervoort
|
Draadje kan eigenlijk gesloten worden...ben het NL-teken kwijt ; niet zoals Harald bij 180+ , maar kwam vandaag over de Pley vanaf Motron (nieuwe accu) , amper 160 en ik zag iets oranjes vliegen in m'n achteruitkijkspiegel  ...dit was mijn tweede (eerste was ik met een half uur al kwijt  ) , vind het nu wel goed zo... 
|
13 jun 2006 23:09 |
|
 |
Henk
PF # 136
|
Nu al? 
_________________________________________ "Just be yourself, there are plenty of others"
|
13 jun 2006 23:12 |
|
 |
Olaf
911 Carrera S
|
... inmiddels een kleine liter benzine weggegooid 
|
13 jun 2006 23:20 |
|
 |
Jurgen
Westervoort
|
Toen ik vandaag belde met Motron (kon weer direct komen  ), vertelden ze mij al dat DE turbo er nu stond ; was deze al een paar maal misgelopen nl...
Deze TT is door Chris zelf volledig getuned tot zo'n kleine 500pk...het volledig roestvrijstalen uitlaatsysteem had ik vantevoren al op de bank zien liggen  , heb 'm ook horen lopen ; als er mensen zijn die graag een echt mooi geluid in hun TT willen , daar heb ik nu een adres voor  .(wel "wat" geld meenemen...maar dan heb je wel wat  )
Geluid neigt wat naar het mijne, maar duidelijk zwaarder en voller "geblubber".
Velgen zijn van Techart , de gepolijste rand geeft ze iets Fuchs-achtigs...vond het wel mooi staan.
Auto is verder standaard gebleven.
Mooie auto.
|
13 jun 2006 23:28 |
|
 |
Olaf
911 Carrera S
|
|
13 jun 2006 23:37 |
|
 |
ErikE
987 3.2S '07 /
ex-986 2.7 '03 /
ex-964 C2 '91 /
ex-968 CS '92 /
ex-964 C4 targa '91regio Waterland
|
Sorry Jurgen, ieder zijn 'meug', maar blijf bij je leest. Zie jouw RUF 10x liever dan deze 'pimp-mobiel'. Wat een wielen zeg 
_________________________________________ Take the long way home....
|
13 jun 2006 23:38 |
|
 |
Meneer aard
924 `77Wijchen
|
Ik stel de seconde lijm of de parkers voor 
|
13 jun 2006 23:39 |
|
 |
Henk
PF # 136
|
Jurgen, inderdaad ook een mooie auto. Maar... geen gaten 
_________________________________________ "Just be yourself, there are plenty of others"
|
13 jun 2006 23:59 |
|
 |
Jurgen
Westervoort
|
Ik ga niet veranderen hoor Erik...maar toch , als je de auto in het echt ziet misstaat het zeker niet. Beetje het Riccio-verhaal denk ik ; de meesten vonden ze toch niet zo verschrikkelijk toen ze de wielen in het echt zagen in lelystad
En Olaf , ik heb er wel meer foto's van hoor , maar en-profile kon alleen maar vól tegen de zon in , en foto's van de kont worden nog mooier door het hekwerk
In z'n geheel is mijn auto mss iets aparter , maar deze is serieus mooi. Het geluid is bij stand sowieso mooier dan het mijne , op snelheid kan ik niet over oordelen.
|
14 jun 2006 8:23 |
|
 |
Pascal
‘64 Kever
|
Wat? Het geluid mooier? Dat kan niet, dat droge gerochel wat uit die van jou komt is geweldig man!....
Maareh, geen foto van de 2 beestjes samen?
(enne, mijn NL-tekentje viel spontaan van de 944 af, gewoon bij stilstand al... Nu zit ie op de achterruit, hopelijk blijft ie daar wel zitten  )
|
14 jun 2006 8:36 |
|
 |
Jurgen
Westervoort
|
Pascal , als ik t moet omschrijven is het "rochelen" tegen "blubberen"...mss krijg je zo een idee van het geluid.
En idd geen foto vd 2 samen ; de mijne direct naar binnen gereden...was bang dat ik 'm niet meer kon starten anders.
Na controle een nieuwe accu er in , raken en lopen.
Erwin , jij zoekt al lang naar een mooi geluid in de Turbo...is idd zeer moeilijk te realiseren/vinden...maar bel Chris eens op zou ik zeggen...
|
14 jun 2006 8:56 |
|
 |
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
Hmm...ook niet mijn cup of tea. Ik zie die wielen liever wegrollen dan aan komen rollen. 
|
14 jun 2006 9:06 |
|
 |
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
ik vind ze schitterend 
_________________________________________ Got coffee?
|
14 jun 2006 10:07 |
|
 |
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
WOW  ..... je kon direct komen ..... voor een nieuwe accu nog wel. 
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
14 jun 2006 10:50 |
|
 |
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Ik vind het maar niets die zwarte wielen, met nog net zo'n gepolierd randje 
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
14 jun 2006 10:56 |
|
|