Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 20:35

Antwoord op onderwerp  [ 56 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Waardevast ??? 
Auteur Bericht
PorscheForum Junkie
Nu even niet ...
amersfoort
Bericht 
Gijs schreef:
Citaat:
Gijs - waarzegger van beroep ...

was het maar waar... helaas is het niet zo, maar is het geen algemeen beeld dat de 993 meer waardevast blijft dan de 996? Een 996 heb je al voor dezelfde prijs als een 993, onder voorwaarde dat andere condities ongeveer gelijk zijn...

Adu je mag het best zeggen als ik het fout heb, maar dit dacht ik...

En is een 996 goedkoper in onderhoud?

993 is relatief (t.o.v. 996) zeldzamer en er is een specifieke groep liefhebbers die dat model (luchtgekoeld, ronde lampen) prefereren. Ikzelf heb het idee dat een auto uit meer dan ronde lampen bestaat en een luchtgekoelde roffel (hoe mooi ook), maar ala, ieder zijn meug. Overigens vind ik de 993 ook een prachtig model.

Kort en goed :arrow: vraag / aanbod = prijs = - en nu ga ik iet schrijven waardoor ik waarschijnlijk 90% van het actieve Forum over me heen krijg - 993, te duur voor wat het is.

Wie zegt overigens dat de prijs van de 993 straks niet duikelt als de 996 voor steeds meer mensen betaalbaar wordt - Gijs , kijk nog eens in je glazen bol ... :idea: En je hebt sommige 996-en die inderdaad bij dezelfde specs even duur zijn als een 993, maar nog veel meer die de prijs van een 993 overstijgen. In onderhoud weet ik niet of het veel goedkoper is. Volgens mij is dat maar marginaal het geval.

04 jul 2006 10:32
Profiel
PorscheForum Junkie
Nu even niet ...
amersfoort
Bericht 
patrick911 schreef:
Psssst Gijs, niet verder vertellen hoor maar nog wat: er zijn hier wat Porschisten die zijn nogal erg snel op hun teentjes getrapt als het om de 996 gaat,... dus een ingebakken snelle reactie op alles wat ouder en zonder water is ... (..)

Als zullie nou eens kappen met die - grotendeels ongefundeerde - kritiek, dan hoef ik ook niet iedere keer in de pen te klimmen :lol:

adu - die wel houdt van deze terugkerende discussie

04 jul 2006 10:40
Profiel
PorscheForum Super Junkie
1973 911 2.4T & 1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)
Melbourne
Bericht 
@Adu, misschien dat je die prachtige rode van jou terug als avatar moet zetten; zien we meteen weer waarom die kritiek grotendeels ongefundeerd is... :wink:

04 jul 2006 10:50
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
Nu even niet ...
amersfoort
Bericht 
patrick911 schreef:
@Adu, misschien dat je die prachtige rode van jou terug als avatar moet zetten (..)

Heb hem nooit als avatar gehad, wellicht een :!: Anders even in het album kijken, toen nog zonder M 030.

04 jul 2006 11:10
Profiel
PorscheForum Rakker
Baarn
Bericht 
Citaat:
993 is relatief (t.o.v. 996) zeldzamer en er is een specifieke groep liefhebbers die dat model (luchtgekoeld, ronde lampen) prefereren

Conclusie @topic, zonder de discussie welke we prefereren, is dus de 993 op het moment waarde vaster door je eigen conclusie:
Citaat:
Kort en goed vraag / aanbod = prijs
:wink:

04 jul 2006 11:17
Profiel
PorscheForum Junkie
Nu even niet ...
amersfoort
Bericht 
Gijs schreef:
Citaat:
993 is relatief (t.o.v. 996) zeldzamer en er is een specifieke groep liefhebbers die dat model (luchtgekoeld, ronde lampen) prefereren

Conclusie @topic, zonder de discussie welke we prefereren, is dus de 993 op het moment waarde vaster door je eigen conclusie:
Citaat:
Kort en goed vraag / aanbod = prijs
:wink:

Conclusie: jij hoort alleen maar wat je wilt horen - maar zo heb ik het niet geschreven :twisted:

04 jul 2006 11:31
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 56 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3