Auteur |
Bericht |
roenkie
Boxster: ex 986-97, ex 986s-02.
Cayenne: ex 958-10, 9YA-18Dirksland
|
S4's en RS4'en zijn wel heel leuk maar ehm.. comfort? lijkt me niet
_________________________________________ gang is alles, roak is power!
|
06 jan 2007 23:50 |
|
|
desmett
A4 B5 Avant 1.9 TDI, Urquattro, 964 Carrera 2 (van mijn vader)Mechelen, België
|
S4 gaat nog meevallen, RS4 daarentegen.
_________________________________________ Automotive Engineering = German Engineering !
Een doordenkertje: Kein Substitut für Freude am Fahren durch Vorsprung durch Technik!
|
07 jan 2007 3:23 |
|
|
Godspeed
PF #911België
|
Nee idd, gelukkig blijven er nog wel tal van andere argumenten over
|
07 jan 2007 11:41 |
|
|
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
Wel fijn hoor, zo'n RS4 cabrio!
|
07 jan 2007 12:15 |
|
|
Jort
Groningen
|
Vooral veel subjectieve
_________________________________________ Tjolk.
|
07 jan 2007 16:08 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
Precies hetzelfde,
S4 op 18 inch,RS4 op 19 inch.
Valt reuze mee,
had er ook 19 inch onder voor de winter,993 een stuk harder.
|
07 jan 2007 16:13 |
|
|
Godspeed
PF #911België
|
Bwa heel algemeen kunnen we al beginnen met het feit dat er minder dealers zijn dan bij BMW en dus wss geen dealer vlak in de buurt. Ten tweede de toekomstperspectieven, wat is een jag nog waard binnen een x-aantal jaren en vooral gaat jaguar nog wel bestaan! Want of de situatie bij Ford leefbaar blijft, en wie jag dan gaat opkopen (Peugeot???)...
Enja dan kunne we nog over de wagens zelf beginne
|
07 jan 2007 17:29 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
Volvo
|
07 jan 2007 17:51 |
|
|
desmett
A4 B5 Avant 1.9 TDI, Urquattro, 964 Carrera 2 (van mijn vader)Mechelen, België
|
Lijkt me raar, aangezien Volvo eveneens van Ford is.
_________________________________________ Automotive Engineering = German Engineering !
Een doordenkertje: Kein Substitut für Freude am Fahren durch Vorsprung durch Technik!
|
07 jan 2007 18:05 |
|
|
clemens
964C2 '91Hilversum
|
Net even bij Kroymans in Hilversum staan gleuren. Linker etalage gevuld met Brits (Jag en AM) en de rechter met Italiaans (Ferrari/Maserati) en een verdwaalde (lelijke) 911 cabrio. Wat dan opvalt is de schreeuwerigheid van de Italianen. Ik zou toch echt voor een Brit gaan, maar dat is dus puur op uiterlijk gebaseerd.
_________________________________________ leven is het meervoud van lef!
|
07 jan 2007 18:11 |
|
|
Jeroen C3.0
carrera 3.0 1977Asperen
|
Of voor Duits, maar dat is met verstand geredeneerd!
_________________________________________ The difference between men and boys...
The size of their toys!
|
07 jan 2007 18:42 |
|
|
Jort
Groningen
|
Afhankelijk van waar je woont inderdaad... maar je kunt ook gewoon naar de Ford dealer om de hoek, zoals m'n vader tegenwoordig doet.
Als je de aankoop van je auto laat leiden door dergelijke speculatie.... De Ford dealer heeft ook in de toekomst vast geen problemen met het onderhoud en tegen de tijd dat onderdelen schaars zouden kunnen worden...
_________________________________________ Tjolk.
|
07 jan 2007 18:55 |
|
|
Godspeed
PF #911België
|
Tja zie naar Rover/MG, het kan wel degelijk!
|
07 jan 2007 19:11 |
|
|
Jort
Groningen
|
Alles kan...
Schaarsheid kan ook de prijs positief beïnvloeden, zeker voor een model als de XK, een auto die alom als goed en door velen als mooi wordt gezien (hetgeen bij MG niet altijd opgaat...).
Maar nogmaals, wie maakt zich dáár druk om als je zo'n auto koopt?
_________________________________________ Tjolk.
|
07 jan 2007 19:15 |
|
|
Godspeed
PF #911België
|
Mja maar kan altijd wel positieve cijfers voorlegge...
Als een van de weinige in de Ford-groep
|
07 jan 2007 19:20 |
|
|