Is normaal toch....ik ben gek op alles wat van Porsche is, en waardeer ieder model.....
Laatst op de NPC Antikerstverveling reed er een lid zijn 1990er 964 in de puinpoeier.......
Mensen van een andere Porsche Club uit Holland zeiden mmmmwwwwahhh das toch maar een oudje....kan ik giftig om worden, de eigenaar van die 964 heeft er bijzonder veel harinkjes voor moeten verkopen en is er trotser op als een eigenaar van een Cgt....
enfin de Boxster
Ik vind het een super auto....mooie lijn (de nieuwe modellen kunnen mij echt bekoren) en een perfecte cabrio......
Laatst een lekker blokkie geblazen in een Splinternieuwe Boxster S, tuurlijk is het wat rechtuit explosie niet te vergelijken met een GT3 of 911 turbo, maar wat reed deze Boxster zalig, en der zat ook een lekker geluidje in
Deze dus:
Staat bij een off. dealer in het Haagse
Maar wegrijden of je er al jaren in had gereden............ 1 nadeel is dat ik er met mijn lange poten niet echt lekker in zit.....echt jammer
Ook op de circuitevenementen moet ik altijd (ligt ook aan mijn schijtgedrag met rijden) opzij voor de Boxsters...en maakt niet uit welke, een van de eerste serie of de 2007 modellen....
Tuurlijk op het rechte eind en met uitremmen pak ik ze, maar zodra er een bocht opdoemt ben ik weg, en verdwijnen ze uit zicht.......
Voor de kenners....vooral het scheivlak en de paar bochten erna knallen die Boxsters

me er finaal uit....
Ook op de evenementen met wat bochtige polderwegen plakken ze aan me kont.....vooral met deze Boxster.....van een maatje uit Arnhem moet ik altijd oppassen...
Mijn vrouw reed is met hem mee (tuurlijk sloofde die zich uit

) maar was ook onder de indruk van wat zo'n kar kon...
Verder is smaak-styling-imago-wel of geen cabrio-aantal zitplaatsen- motor beleving-hoe kijkt de buurman er tegen etc. etc. ook een overweging.
Mijn idee...zouden de kids de deur uit zijn en ik later wat gekrompen zijn door de leeftijd...ik toch wel is serieus naar een boxster ga kijken...
Oja scheelt btw ook nog een berg geld met een 911