Auteur |
Bericht |
Diablo
Porsche 911 3.2
Heusden - Zolder
Belgie (Limburg)
|
 Re: Forumnaam stickers voor achter de ruit
Ofwel een complete CV op voorruit plakken , met nickname + Pasfoto 
_________________________________________ Damm Girl , You Look So Good It Hurts !! Wie veel weet en niet vergeet WEET !!
|
04 sep 2009 16:12 |
|
 |
Olaf
911 Carrera S
|
Van m'n Haagse vriend die net even eerder was 
|
04 sep 2009 16:55 |
|
 |
Anne 2.7
>> 911 2.7 1977 <<
ex DAF 66 Combi Marathon ‘75 / ex DAF 44 ‘74 / ex Skoda 120 GLS ‘82> Groningen PF #4 <
|
Dan hebben we het over de 'prikbordtijd'. A4-tje ligt bij elke tocht achter mijn voorruit...
_________________________________________ Trained by GP E L I T E 'Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan' (Pipi Langkous)
|
04 sep 2009 16:58 |
|
 |
Rodger that!
Veghel
|
Rad als je toch bezig bent  kep wel een shirt met me naam erop .. maar voor achter het raam 
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
|
04 sep 2009 17:09 |
|
 |
amandus
Timeless
|
Als de kleur bij mn Porsche staat prima 
_________________________________________ Timeless objects
|
04 sep 2009 18:00 |
|
 |
drknauf
|
oplossing: stickert voor op je voorhooffff 
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
04 sep 2009 19:42 |
|
 |
amandus
Timeless
|
In dat geval dacht ik meer aan zoiets  tattoo op mn armpje
|
04 sep 2009 19:47 |
|
 |
drknauf
|
er was toch al iemand hier met zo,n echte porsche tattoo op z,n arm 
|
04 sep 2009 19:52 |
|
 |
Sigrid
964 C2
|
wie??Marc zou niet durven 
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
04 sep 2009 20:48 |
|
 |
amandus
Timeless
|
Heb er al twee , links en rechts op de arm , ook een beer op mn billen .... maar die zit altijd in zn hol te slapen , komt gemiddeld één keer per dag naar buiten 
|
04 sep 2009 20:51 |
|
 |
Sigrid
964 C2
|
Die beer die geloof ik wel, die andere 2...BEWIJS 
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
04 sep 2009 20:54 |
|
 |
Rad911
997 SLoosdrecht
|
Ik voel een nieuw topic aankomen.... Ik ben benieuwd! Zag afgelopen zondag ook nog een erg gave tattoo langs komen in Boskamp....
Ik heb zelf mijn probeersel uitgeprint, iets breder uitgeknipt en omgevouwen. Zal hem zondag achter mijn ruit steken. Plastificeren is nog beter, maar heb ff geen apparaatje bij de hand.
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
04 sep 2009 21:09 |
|
 |
Lydia
|
"Porsche meisje" had het Porsche wapen in kleur net boven haar bil! Dat is dan ook het enige wat we van haar gezien hebben (Avatar).  Ik heb het ook uitgeprint. Ik heb helaas ook geen lamineerapparaat, maar zo ziet het er ook al top uit. Dank je Radboud! 
|
04 sep 2009 21:18 |
|
 |
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Ik denk dat de meesten van ons je zonder bordje ook wel herkennen...  Die witte Porsche komt me wel bekend voor.
|
04 sep 2009 21:21 |
|
 |
drknauf
|
 wat daggie vd GROENE dan 
|
04 sep 2009 21:35 |
|
 |
Lydia
|
Toch wel? 
|
04 sep 2009 21:43 |
|
 |
Rad911
997 SLoosdrecht
|
Het wordt zondag cabrio-weer... 
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
04 sep 2009 21:43 |
|
 |
Lydia
|
Ik kan het me nu nog niet voorstellen met die storm en regen hier.
|
04 sep 2009 21:44 |
|
 |
Olaf
911 Carrera S
|
Heeft 
|
04 sep 2009 21:49 |
|
 |
Rad911
997 SLoosdrecht
|
Zo... net aan alle verzoekjes voldaan  Print, vouw en knip ze allemaal en tot morgen 
|
04 sep 2009 21:53 |
|
 |
Reñger
911 3.2 Targa 1987Oosterhout (NB)
|
 Beter laat dan nooit....ik heb het schildje op de valreep toch gevonden  . Ik heb mijn naam en nick en de naam van de bijrijder in dit plaatje geplakt, afgedrukt op A5 formaat en geplastificeerd. Zondag leg ik dit achter mijn voorruit.....handig, want zowel nick als echte naam staan erop  Sorry Rad, voor de late reactie!
_________________________________________ PF rakkertjes fietsje nodig? http://www.byxx.nl Grote PF rakkers ook? http://www.bigbyxx.nl
|
04 sep 2009 22:26 |
|
 |
Bassen
ex. 964 C4, '89. ex. 911 Carrera 3.2, '85Leiden
|
Heb je daar een voorbeeld van, deze zou ik ook wel willen, uiteraard met mijn eigen gegevens.
_________________________________________ Ben jij soms nieuw(s) hier?
|
04 sep 2009 22:29 |
|
 |
Lydia
|
Nee, helaas, ik kan het niet meer vinden. Die van Radboud is super, maar ik denk dat zijn webshop inmiddels gesloten is! Je kunt ook die van Reñger uitprinten!
|
04 sep 2009 22:44 |
|
 |
Rad911
997 SLoosdrecht
|
Ik kende alleen GUP  Groeten Uit Paramaribo...  Heb overigens wat anders staan...
|
04 sep 2009 23:10 |
|
 |
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Renger bedankt Ik zal het plaatje afdrukken, invullen, en in de auto leggen. Die van Radboud is prachtig, maar aangezien ik hem nog nooit in real life gesproken heb, was ik te bescheiden om er een te bestellen. Ik had me helemaal niet gerealiseerd dat er zoveel niet-forummers meedoen. Zijn degenen die elkaar nog nooit ontmoet hadden in elk geval herkenbaar voor elkaar. CU
|
05 sep 2009 6:02 |
|
|