Auteur |
Bericht |
Olaf
911 Carrera S
|
 Re: History sucks (voorheen: Onder druk bezweken)
... kost dat 
|
01 dec 2009 16:43 |
|
 |
Marc
ex-911 3.2 Carrera coupé 1986Oosterhout nb
|
Dat moet je maar afwachten 
_________________________________________ Ook al heb ik geen Porsche meer. Toch verander ik mijn avatar voorlopig niet!
|
01 dec 2009 16:49 |
|
 |
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
2 ton  hoe zeker weet je dat?
_________________________________________ oud is beter
|
02 dec 2009 1:38 |
|
 |
Marc
|
Redelijk zeker... Heb de NAP gegevens en de kilometerstanden volgens Porsche Centrum Eindhoven met elkaar vergeleken.
Overigens denk ik dat het interieur in de jaren ook is aangepakt. De binnenkant van de deuren ziet er nog heel erg goed uit. Ook het stuur is in perfecte conditie. Ook stoelen zien er niet uit dat er al 4 ton mee is gereden...
_________________________________________ Ook al heb ik geen Porsche meer. Toch verander ik mijn avatar voorlopig niet!
|
02 dec 2009 9:21 |
|
 |
Bert
911 3.2 cabrioHaarlem PF # 2694
|
Kan me bijna niet voorstellen dat je met een "gat" van 2 ton km's zit, de auto er behoorlijk uitziet én dat er dan niets van historie bij zit. Als je 4 ton met een auto rijdt en je wilt hem in een behoorlijke staat houden moet er toch aardig geld in gestopt zijn, daar bewaar je toch facturen van, al is het alleen maar voor de evt verkoop later? Voor de rest maakt het ook uiteindelijk allemaal géén bal uit als de auto aan je wensen voldoet en hij rijdt prima. Dat is waar het om gaat.
Héél veel plezier ermee!
_________________________________________ Relax! Het is maar blik............
|
02 dec 2009 9:53 |
|
 |
bully
|
Ik dacht gelezen te hebben dat de motor door Erpa gereviseerd is, de bak is gedaan en de auto is opnieuw gespoten toch?.....
|
02 dec 2009 16:53 |
|
 |
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
hoe is je ophanging, veren, shocks? hoeveelste koppeling? dynamo? startmoteur? geeft wel aan kwaliteitje meneer  ergens is het ook wel ironisch, je loopt jaren te mauken voor de perfecte 3.2 en dan koop je er een waarvan de teller 2 ton teruggedraaid is  enjoy the car 
|
02 dec 2009 17:25 |
|
 |
Marc
|
Tsja.. Uiteindelijk is het wel jammer maar denk niet dat ik er ook erg mee in mijn maag zit... Ech nie! De auto is technisch namelijk in orde. Ik weet weliswaar dat een AKK een momentopname is. Maar de motor loot goed, met veel nieuwe onderdelen. Het interieur is op een klein slijtageplekje in de bestuurdersstoel in een bovengemiddeld goede staat (wanneer ik dat vergelijk met de auto's die ik hiervoor heb gezien). En bovenal origineel! Het enige dat niet deugd is de historie... Ach, je kunt tenslotte niet in historie rijden 
|
02 dec 2009 18:05 |
|
 |
Marc
|
Jaren is wel wat overdreven... Ik ben pas rond juli van dit jaar gaan Mauken 
|
02 dec 2009 18:09 |
|
 |
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
als jij 13000 terug een goeie revisie hebt gehad en je hebt nergens roest dan mag je in je handjes wrijven met deze voiture 
|
02 dec 2009 18:54 |
|
 |
bully
|
+2 
|
02 dec 2009 18:55 |
|
 |
cabrio wim
|
Net of dat belangrijk is voor de verkoop, krijg je waarschijnlijk nog kritiek ondanks alle goede bedoelingen hier op een ander draadje het forum. Zolang jij maar tevreden bent. 
|
02 dec 2009 18:59 |
|
 |
Marc
|
Tralalala Gisteren vergeten te vermelden maar het was gisteren precies 25 jaar geleden dat mijn 3.2 voor het eerst zijn rubber op het asfalt zette! 
|
05 jul 2011 8:48 |
|
 |
Carrera80
Carrera 3.2 uit 84
|
Gefeliciteerd! Eindelijk geen wegenbelasting meer! 
|
05 jul 2011 13:15 |
|
|