ben ook van Diks naar meneer Jos gegaan.
Waar ik bij Diks eigenlijk geen problemen (maar ook geen claims heb hoeven indienen overigens) had, maar in het verleden een keer een vervelende ervaring had (had kwartaalpremie niet overgemaakt omdat ik in de veronderstelling was dat dit een automatische overschrijving was) en daardoor vervolgens 3 maanden onverzekerd rondgereden heb
("als we van iedereen moeten gaan bijhouden of ze wel betalen blijven we bezig...") heb ik nu, nadat ik de verzekering opgezegd heb, eerst een factuur (telefonisch gemeld) en vervolgens een aanmaning voor de volgende termijn gekregen. Na telefonisch contact hoefde ik niks te doen, zou meteen geregeld worden. Vervolgens sms en een email dat ik niet betaald had en dat er nu dus geen dekking meer was (nu kon een dergelijke melding dus wel - goede ontwikkeling!), waarna het na een telefoontje geregeld zou worden (opzeggen van verzekering bij Diks was bij verzekeraar niet bekend) kreeg ik alsnog een enigszins dreigend schrijven van de verzekeraar dat er geen dekking meer was en ik heel snel moest betalen anders zou er achter mijn naam de melding van wanbetaling komen te staan wat mij in de toekomst nog een hoop problemen zou opleveren bij het afsluiten van andere verzekeringen...
En dat terwijl ik gewoon netjes half mei (!) mijn verzekering had opgezegd...