911 991 3.8 Carrera S, Cayman S, ex 911 996 Coupe 3.6 MK2, ex Boxster 986, ex 924
Veenendaal
Re: Sneeuwpret met de Porsche
Gaan met die bak.
_________________________________________ Link webalbums: http://picasaweb.google.com/Berboven Mijn oude picasa album heet Berboxster ipv Berboven
22 dec 2009 16:11
MickRS
neuf onze français
Landelijk Amsterdam
_________________________________________ rouge et noir
22 dec 2009 18:20
suikerbroer
ps schreef:
sandelow schreef:
Het wordt tijd voor winterbanden
Te laat, je gaat in gladde vallen vallen! Voordat je ze hebt is het weer weer voorbij en de sneeuw van de weg weg. En... later in de winter zijn ze op den duur duur. Winterbanden moet je met grote halen halen als de kraaien kraaien, dus gelijk vanaf 1/11, en dan steeds volgens goede gebruiken gebruiken.
Als daarna weer de vliegen vliegen, met eventueel een bij bij, dan ga ik ze weer in pakken pakken, want als ik dan een race race, wil ik er wel voor zorgen dat ik voor in de rij rij. Houd je dan met die winterbanden banden, dan kom je achteraan aan.
In ieder geval weer gelachen vandaag; thanks voor je knappe tekst tekst
Mooi filmpje, maar motortje loopt een beetje rauw (kleppen al lang niet gesteld misschien?) of lijkt dat maar
_________________________________________ www.europeantuning.nl voor Volvo & Porsche, FABSPEED MOTORSPORT dealer www.mh-schietsport.nl voor sportschutters
22 dec 2009 19:15
Ber
911 991 3.8 Carrera S, Cayman S, ex 911 996 Coupe 3.6 MK2, ex Boxster 986, ex 924
Veenendaal
Zo, na mijn uitstapje afgelopen zondag net even de P zoutvrij gemaakt. Voor zover je dat kunt natuurlijk. Geeft wel een prettig gevoel nu hij weer schoon binnen staat. Alleen zaten de blokken vast aan de schijven, gelukkig kwamen ze zonder problemen los. Gelukkig maar.
Ber.
_________________________________________ Link webalbums: http://picasaweb.google.com/Berboven Mijn oude picasa album heet Berboxster ipv Berboven
22 dec 2009 19:33
jeroenoop
ex944 1986 ex911 sc 1983 ex996 1998 ex 996turbo 2001 nu panamera turbo S 2011
Eerlijk gezegd heb alleen de 1e paar antwoorden gelezen , en het laatste .
Maar ik begrijp het woord PRET niet helemaal .
Nadat ik haar op maandag morgen om half 5 heb uitgegraven , ben ik vervolgens 15 minuten bezig geweest om (20 meter) de straat uit te komen . En dan begint het pas
_________________________________________ porsche is een virus,maar je voelt je beter.
22 dec 2009 20:48
rob964.c4
964.c4
assendelft
ik wel
_________________________________________ remmen is angst
22 dec 2009 20:51
Olaf
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Idem
... en zo erg zelfs dat ik op de terugweg van de wasbox de Porsche weer smerig heb gemaakt
22 dec 2009 20:52
917
3.0 SC 1983 Coupe
911-car, wat een geweldig mooie kerstfoto's ! Je P. is top maar je weet ook op een mooie manier te fotograferen. Complimenten.
_________________________________________ 3.0 SC 1983 coupe
22 dec 2009 22:29
rob964.c4
964.c4
assendelft
ik ben een filmpje aan het uploaden bij youtube,
damm wat duurt dat lang meer dan een uur voor een filmpje van ik denk 2 minuten
22 dec 2009 23:12
rob964.c4
964.c4
assendelft
een linkje,
22 dec 2009 23:34
Anton
Boxster 2.5
Utrecht
Hier wordt er nog wat pret gemaakt in de sneeuw...
SBS6 Hart van Nederland over het OV bijvoorbeeld is niet om aan te zien. Alleen maar klagende mensen. Het is geen eens nieuws te noemen.
_________________________________________ De motor van een sportwagen hoort in het midden te zitten
23 dec 2009 12:47
Olaf
911 Carrera S
Jaloers op dat verlaten en niet afgesloten terrein
23 dec 2009 13:44
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
+1
23 dec 2009 14:14
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition Quattro
Noord-Brabant
Het is alleen niet te hopen dat er een paar agenten staan te loeren en je rijbewijs in beslag nemen.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
23 dec 2009 14:32
rob964.c4
964.c4
assendelft
is geen openbare weg dus weet niet of dat kan,
het speel terrein is twee keer zo groot als je ziet, snelheden van 100 zijn mogelijk zonder dat een fout afgestraft word
23 dec 2009 15:38
Olaf
911 Carrera S
Franz schreef:
Het is alleen niet te hopen dat er een paar agenten staan te loeren en je rijbewijs in beslag nemen.
Met dat weer zitten die allemaal lekker binnen bij de kachel
... maar nu de temp. weer boven NUL is - staan ze al snel weer te flitsen ....
Rob - als het geen openbare weg is ... van wie is dat speelterrein dan
23 dec 2009 15:59
rob964.c4
964.c4
assendelft
het is een van de parkeerplaatsen van de bazar in beverwijk, net die ene die niet afgesloten is
ik weet niet hoe ik een afbeelding maak van google maps
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum