Auteur |
Bericht |
Jos Targa
Porsche 914 2.7 1970
Porsche Panamera GTS 2016
Porsche Boxster CupUrmond
|
 Re: Verzekeraars OMFG
Eric, Zand erover, dak eraf en rijden maar, veel te mooi weer om ons druk te maken. 
_________________________________________ http://www.circuitverzekeringen.nl tevens Porsche en klassieker verzekeringen bij afic.nl
|
25 jun 2010 11:04 |
|
 |
Gert
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
|
Dat klopt.  Ohh, er was gelukkig al overgeschakeld naar de mooi weer modus. 
_________________________________________ Racefun events
|
25 jun 2010 11:22 |
|
 |
Richard
ex 911 3.2 carrera "84,
ex Boxster 986,
ex996 cabrio c4
ex 996 4SLeiderdorp
|
dat klopt dus ook ,dat was ik verder denk is dat de meerwaarde van een forum moet zijn dat we elkaar op de hoogte brengen van datgene wat een ander niet kan weten.Dwz ieder zijn vak,kennis uitwisselen lijkt mij toch de meerwaarde van een forum. Dat dat dichtbij commerciele activiteiten komt is niet geheel af te vangen ,maar gaat over het algemeen erg goed ,denk ik  . jos keep up the good work en hou ons op de hoogte wat betreft jouw vakgebied  (heeft toch consequenties voor ons allen ) en is nog porsche gerelateerd ook 
|
25 jun 2010 11:30 |
|
 |
Richard
ex 911 3.2 carrera "84,
ex Boxster 986,
ex996 cabrio c4
ex 996 4SLeiderdorp
|
Jos denk dat dit je laatste waarschuwing is .Dit is weer eigen belang ,meer kans op schade als we rijden 
|
25 jun 2010 11:32 |
|
 |
Jos Targa
Porsche 914 2.7 1970
|
_________________________________________ http://www.circuitverzekeringen.nl tevens Porsche en klassieker verzekeringen bij afic.nl
|
25 jun 2010 11:42 |
|
 |
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
25 jun 2010 12:05 |
|
 |
Ruudje
|
Ik weet niet of ik dit hier mag plaatsen maar een nieuw topic leek me overkill. KlikkerdeklikMijn Boxster uit 97 is WA + Casco verzekerd incl no claim beschermer (kost me circa 900 p/jr) maar het voelt zo "slecht" om het op deze manier toch zelf te moeten betalen... Als ik hem slimmer /beter kan verzekeren hoor ik dat graag.
|
26 jun 2010 10:03 |
|
 |
horn
PF #57
|
als je wa casco plus no claim beschermer hebt, hoef je die krassen en deuken toch niet zelf te betalen? 
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
26 jun 2010 10:34 |
|
 |
Jos Targa
Porsche 914 2.7 1970
|
Kan het niet laten Probleem met de befaamde No-claimbeschermer is het volgende. Je mag 1 schade claimen per jaar. Dus zou je zeggen, laat de krassen en de deuk maar maken. maar.....................je blijft welliswaar de zelfde premie behouden echter val je wel terug in het aantal schadevrije jaren. Wij maken dat bijna wekelijks mee. De klant ontvangt een mooi premieaanbod van ons voor zijn Toyota, geeft aan maximale korting te hebben. ( is al lastig om dan een juiste premieberekening te maken , schadevrije jaren tellen) En wat blijkt bij het overstappen naar een andere verzekeraar krijgt de klant maar b.v. 5 schadevrije jaren mee, waardoor hij elders niet meer de maximale korting heeft. Dit alles door de No-claimbeschermer. Heeft jarenlang voordeel hiervan gehad en ieder jaar wel een schade mogen claimen zonder dat hij dat merkt in zijn premie. Echter komt van een koude kermis thuis op het moment dat hij wil overstappen. Harald, je hebt deels gelijk. Je betaald het inderdaad in eerste instantie niet zelf, maar eigenlijk ook weer wel. Want je keldert zomaar 4 jaar terug bij het claimen van een schade. Wij raden onze klanten ook altijd aan om indien de spaarpot het toelaat de schade tot 1000€ euro zelf te betalen. Kenteken al binnen? tis weer voor een 4 zits cabrio :wink
|
26 jun 2010 11:10 |
|
 |
horn
PF #57
|
ik lig met mijn neus voor de brievenbus, maar die eikels in veendam maken niet veel haast 
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
26 jun 2010 13:13 |
|
 |
Richard
ex 911 3.2 carrera "84,
ex Boxster 986,
ex996 cabrio c4
ex 996 4SLeiderdorp
|
komt vandaag ook niet meer  dus maandag pas rijden  succes met het wachten (waarschijnlijk ook mooi om naar te kijken )
|
26 jun 2010 13:20 |
|
 |
mark996
997 S en 958 TT, ex 996C2MkII, ex 996 4s, ex 957 GTS
|
alvast lekker poetsen in de schaduw? 
|
26 jun 2010 13:22 |
|
 |
Ruudje
|
Gezien het feit dat een ander vriendelijk iemand dit jaar al tegen mijn achterbumper reed... Heb ik mijn no claim beschermer voor dit verzekeringsjaar al verbruikt... Ik bespeur wel een patroon want ook die bumper kusser was blijkbaar analfabeet. Ook die had geen geen kans gezien om een briefje te schrijven. 
|
26 jun 2010 19:11 |
|
|