|
Home •
Album •
Donatie •
Help •
Kalender •
Registreren • Zoeken • Leden • Inloggen
|
|
Auteur |
Bericht |
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Re: Model omhoog of omlaag?
On Topic: .. wat jou betreft dus eerder een model omlaag
|
11 dec 2011 18:38 |
|
|
steef
Porsche 911 2003Waterland
|
Re: Model omhoog of omlaag?
Dat is wat ik bedoel!
Hoe meer electronica, hoe dommer de automobilist, hoe meer schade ze veroorzaken, hoe meer elektronica er nodig is, enzovoorts.
Dus vindt ik een klassieker meer een uitdaging om in te rijden, in een moderne auto is de beleving verdwenen (uitzonderingen daar gelaten natuurlijk > de basic auto's van Porsche, Lotus (en derivaten) bijvoorbeeld). Dat vindt ik helaas ook van de 993, hoewel het nooit is uitgesloten dat ik die ooit aanschaf, want hij rijdt wel heel lekker. De 996 sla ik over. De 997 is een wegwerpartikel omdat er zo veel van zijn geproduceerd, zeer makkelijk te besturen door nagenoeg iedereen. Degene die stand houden zijn de SportClassic en de GT's. Dan wil ik in de toekomst nog wel omhoog.
_________________________________________ Racing is about technique, no electrique....!
|
11 dec 2011 19:14 |
|
|