Auteur |
Bericht |
Blauwe Blazer
|
 Re: Een rare gewaarwording
Toch bijzonder om te zien dat veel topics uiteindelijk weer leiden naar de "eeuwige strijd" tussen specifieke modellen en liefhebbers! Laat een ieder in zijn waarde en probeer je mening netjes te onderbouwen. Meningen geven horen bij forums, afzeiken graag niet op het P forum.
_________________________________________ wie iets doet waarnaar hij niet verlangt, bestrijdt dat verlangen met zijn wil
|
03 apr 2014 10:31 |
|
 |
steef
Porsche 911 2003
Porsche 986 2003Waterland
|
Kom op zeg, een beetje cynisme mag best wel. Iedereen vindt zijn eigen 'kind' altijd het mooist en het best! Doet me denken aan die ouders die toegesproken worden door een school-directeur: "Nee, uw kind is niet hoogbegaafd, U bent gewoon zwakbegaafd...."Over 20 jaar wil iedereen een 911 met 'rare' koplampen, waarmee ik niet wil zeggen dat we zwakbegaafd zijn  maar dat we altijd ons eigen goed ophemelen, en dat van een ander van commentaar voorzien. En we zijn zo beinvloedbaar als wat! Samenvatting van dit topic: -ik vind de koplampen steeds mooier worden -ik vind het maar stomme koplampen -je bent maar raar als je die koplampen mooi vindt -je bent maar raar als je die koplampen lelijk vindt -ohoh (Bron: TinkyWinky), nu ben ik boos, jij mag dat niet zeggen... -straks wil iedereen rare koplampen mod by horn: het is "ik vind"
_________________________________________ Racing is about technique, no electrique....!
|
03 apr 2014 11:08 |
|
 |
Pacoloco
|
Mooie vergelijking maar Panda's zijn er in de jaren dan ook wel erg op vooruit gegaan. 
_________________________________________ footers zuigen! :D
|
03 apr 2014 11:40 |
|
 |
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
Luchtgekoeld vs watergekoeld, Android vs Apple, BMW vs Audi. Gegarandeerd heerlijk leesvoer als er weer een lange teen tussenzit. 
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
03 apr 2014 11:50 |
|
 |
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
ja, lekker he!
Maar over e waarde ontwikkeling van de 996; zal altijd het lelijke eendje blijven in de 911-reeks. Vergelijk het met de MGB in rubber bumper uitvoering, ook veel minder waard dan een vroege. Idem Alfa Spider MK4 (met die lelijke spoilers)
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
03 apr 2014 12:20 |
|
 |
giulia
|
Klopt. Met de komst van Wiedeking zijn ze bij Porsche te rade gegaan bij Toyota en hebben ze die productiemethoden toegepast voor de 996. Zonder deze ingreep had Porsche niet meer bestaan. Dus mooi of lelijk de 996...het is wel de redding van het merk geweest.
|
03 apr 2014 12:23 |
|
 |
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
De vraag is of dat een goede zaak is of juist niet...
|
03 apr 2014 12:25 |
|
 |
steef
Porsche 911 2003
Porsche 986 2003Waterland
|
OhOh, dit is een gevaarlijke opmerking......I can feel this topic will continue! Iemand al pijn aan zijn tenen? 
_________________________________________ Racing is about technique, no electrique....!
|
03 apr 2014 12:26 |
|
 |
bully
|
Vroeger toen koffie nog koffie heette in plaats van frappucino 
|
03 apr 2014 12:39 |
|
 |
porsche964
964 Targa, 911T hotrod ('70)
EX: 3.2 Coupe
|
Inderdaad +1 en wat al gezegd is over en weer elkaar beetje plagen hoort erbij. Ik loop toch ook niet te piepen als targa's worden afgekraakt. Vind juist wel mooi dat het gebeurd. Of is dit een wetenschappelijk onderzoek waard om te checken of er een correlatie is tussen tere zieltjes en dat die gemiddeld vaker een 996 kopen dan een andere 911 
|
03 apr 2014 12:42 |
|
 |
Subdriver
Curaçao
|
Tja, iedere sjaak ....... Nog niet zo lang geleden las ik hier op het forum dat in de VS men juist de 964 met z'n wanstaltig grote bumpers het lelijke eendje in de 911-reeks vindt. 
|
03 apr 2014 13:47 |
|
 |
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Tsja, amerikanen en smaak, das geen combinatie.
|
03 apr 2014 14:08 |
|
 |
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
Daar hebben ze toch de Hummer voor uitgevonden? 
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
03 apr 2014 14:49 |
|
 |
MickRS
neuf onze françaisLandelijk Amsterdam
|
Jouw opmerking was ronduit onbeschoft. Weten wat wel en niet meer door de beugel kan heeft met beschaving te maken. 
_________________________________________ rouge et noir
|
03 apr 2014 14:56 |
|
 |
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
*proest* Mick, rustig.  We hebben het hier niet over je vrouw of kinderen maar over een auto.  Laat lekker gaan.
|
03 apr 2014 15:26 |
|
 |
porsche964
964 Targa, 911T hotrod ('70)
EX: 3.2 Coupe
|
Inderdaad *proest*, tjongejonge wat een auto al niet met den mensch kan doen 
|
03 apr 2014 15:31 |
|
 |
MickRS
|
Ik trek mij er weinig van aan. Ik heb ook niet gereageerd toen deze opmerking geplaatst werd, maar ik vind het van weinig respect getuigen om het dan later af te doen met 'een beetje plagen'. Als je het hele draadje leest, valt de opmerking toch behoorlijk uit de toon. Ik ben dan ook van mening dat men elkaar aan mag spreken op zijn of haar gedrag. Dat is in de samenleving zo en niet anders binnen een forum. Overigens is het ook helemaal niet zo erg als je een keer over de schreef gaat. Er wordt hier inderdaad behoorlijk geplaagd en ook ik vind dat zeker vermakelijk. Maar juist omdat hiermee de grenzen opgezocht worden, kan je nu eenmaal de fout in gaan. Is mij ook wel gebeurd en ik waardeer het dan juist als iemand aangeeft daar moeite mee te hebben. 
|
03 apr 2014 15:49 |
|
 |
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
Ach, ik vind het hier nog wel meevallen hoor. Als ik soms de reacties lees op bv Autoweek en NU.nl Maar ik begrijp je punt. 
|
03 apr 2014 15:55 |
|
 |
Elferhenkie2
3.0 SC Coupé 1983, 3.0 SC Cabrio 1983, Standard Star 219
|
porsche964 zegt alleen maar dat hij de 996 een lelijk hok vind, ieder zijn smaak toch? Maar dat jij in het Volkert v/d G topic, Geert W dood wenst kan zeker wel door de beugel... 
_________________________________________ Wie achter de kudde aanloopt sjouwt altijd door de stront
|
03 apr 2014 16:18 |
|
 |
MickRS
|
Zoals gezegd wordt hier vaak de grens opgezocht. Als iemand mijn opmerking daadwerkelijk als kwetsend heeft ervaren, dan spijt mij dat. Was bedoeld als bijzonder zwarte humor.
|
03 apr 2014 16:35 |
|
 |
bully
|
Say no more...... 
|
03 apr 2014 16:47 |
|
 |
MickRS
|
Ik vind het hier ook wel meevallen. Daarom kom ik hier ook graag! En niet op nu.nl en Autoweek...
|
03 apr 2014 17:05 |
|
 |
André
KozijnenboerBerkelland (Achterhoek) PF #345
|
En potverdrie nog discrimineren ook. 
_________________________________________ De wijzen komen uit het oosten.....:wink: Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae Si vis pacem, para bellum
|
03 apr 2014 17:17 |
|
 |
MickRS
|
Zie je wel, ik ben groot fan van Geert! Overigens kan dit topic deze wel gebruiken 
|
03 apr 2014 17:19 |
|
 |
Elferhenkie2
3.0 SC Coupé 1983, 3.0 SC Cabrio 1983, Standard Star 219
|
ik vind het van weinig respect getuigen om het dan later af te doen met: Was bedoeld als bijzonder zwarte humor Toch voelde jij je serieus op je P*k getrapt, omdat een ander een mening over jouw auto had. 
_________________________________________ Wie achter de kudde aanloopt sjouwt altijd door de stront
|
03 apr 2014 17:39 |
|
|