Auteur |
Bericht |
P-Track
Haarlem
|
Re: Belachelijke prijzen... Porsche's en onderdelen...
Mooie engelse grap
|
07 okt 2014 13:08 |
|
|
Sandman
964 C 2 1991 , ex 911 SC coupeAan de Maas
|
Rare vogels, die Engelsen !
_________________________________________ Je moet nooit harder rijden dan je engelbewaarder kan vliegen.
|
07 okt 2014 16:26 |
|
|
Cloaca
Porsche diversenOverijssel
|
Zo dan... 8500 euries.... http://link.marktplaats.nl/m860984180Wie o wie..??
_________________________________________ Have more than you show, speak less than you know... RSM-Projects
|
24 okt 2014 20:41 |
|
|
Marcel1967
Almere
|
Nah dank je hij is gebruikt
_________________________________________ www.Flatsix-Sportscar-Collectables.nl Speciale Forumprijzen, pb voor meer info
|
25 okt 2014 11:53 |
|
|
Cloaca
|
Kijk dit kan natuurlijk ook.... http://link.marktplaats.nl/m869097309Je laat eerst mensen tegen elkaar opbieden met een normale vraagprijs. Je komt erachter dat er veel vraag naar is en vraagt vervolgens met een nieuwe advertentie 150 euro per scherm meer.... Onder het mom ..."Wegens het niet nakomen van afspraken"... yeah right.....
_________________________________________ Have more than you show, speak less than you know... RSM-Projects
|
13 nov 2014 14:34 |
|
|
Cloaca
|
|
19 dec 2014 20:44 |
|
|
Hessel
911 2.2 T 1971
|
Dit is dan weer niet zo heel gek voor een origineel oranje logo met intakt emaille.......
_________________________________________ 2.2 T coupe 1971 Original "Burgundy"
|
19 dec 2014 20:58 |
|
|
Cloaca
|
Ik heb er 3 voor je liggen.... als jij het er voor wil betalen.... € 40,- tot € 50,- mooi zat....
|
19 dec 2014 21:00 |
|
|
m.vanderweerd
porsche 924 targa 1981arnhem
|
Oranje logo koop ik graag van je .... mits emaille in zijn geheel intact is .. NIET VOOR VERKOOP
|
19 dec 2014 23:13 |
|
|
ps
993S Vesuvio;
964 RS replica;
964 Turbo 3.6;
964 Alex 1224;
project 1965 301xxx;
project 1965 300xxx
|
kom maar op, ik koop ze alledrie voor t dubbele per stuk als ze in tact zijn. Wel orange bar, anders geef ik er niets voor
|
20 dec 2014 23:25 |
|
|
mdezeeuw
|
|
24 dec 2014 17:46 |
|
|
Wouter
ex Cayenne S, ex Cayenne GTS, ex 964 C2, ex 69er Hotrod, ex 993 C4 coupé, ex 550 Spyder replica, ex 964 carrera 4 cabriolet, ex 944 lux.Haarlem
|
Nee, de mijne heeft onlangs nog wat meer opgebracht zelfs.
_________________________________________ It's pronounced PORSCH-UH
There are no old Porsches, only new owners.
|
24 dec 2014 17:59 |
|
|
Cloaca
|
Is natuurlijk hartstikke mooi Wouter, maar ik vind het een hoop geld voor een blikken plaatje...
|
24 dec 2014 18:25 |
|
|
ps
993S Vesuvio;
964 RS replica;
964 Turbo 3.6;
964 Alex 1224;
project 1965 301xxx;
project 1965 300xxx
|
n gaaf exemplaar het 3 voudige, een echt mooie 1000€; zo gaat dat tegenwoordig.
Nu die 3 van Cloaca nog inkopen.
|
26 dec 2014 22:22 |
|
|
Hessel
911 2.2 T 1971
|
Niet zo hebberig Jacques....
_________________________________________ 2.2 T coupe 1971 Original "Burgundy"
|
27 dec 2014 21:55 |
|
|
ferry p
356-911Lowlands
|
Goedemorgen Cloaca
Ik heb wel interesse in een embleem.
Oude is emaille opnhuidige swb is niet mooi meer en nieuwe geen gezicht op mijn swb
Ik hoor graag wat je er voor hebben wilt voor een mooi exemplaar.
Groet
Ferry P
_________________________________________ “Luft kann man unterwegs nicht verlieren “
|
28 dec 2014 12:06 |
|
|
Cloaca
|
Mensen, dit is geen verkooptopic... Als ik wat te koop heb meld ik dat vanzelf...
|
28 dec 2014 20:57 |
|
|
dj.verhulst
computerboertukkerdorp
|
Goeie dag zeg....
dat is niet lollig meer wat sommige durven te vragen.... en blijkbaar zijn het mensen die het ook betalen anders stopte ze er wel mee.
een doorsnee 911 rijder zit niet in de bijstand, hele schare fans, en dat weten ze ...
_________________________________________ Ik geloof wel in God maar niet in Sinterklaas en de (R)overheid !!
|
28 dec 2014 23:55 |
|
|
Robbe
lada
|
viewtopic.php?f=12&t=43455replica cup velgen van een onbekend merk ook goud waard?
|
30 dec 2014 15:36 |
|
|
horn
PF #57
|
Nee, de gouden heeft hij er juist onder zitten... Ik vind met vraagprijzen altijd dat je mag vragen wat je wilt. De markt bepaalt wel of het marktconform is. Je hoeft er maar één te vinden die het wil betalen
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
30 dec 2014 15:48 |
|
|
chelsea
ex: 3.2 Targa
ex 964 c2 coupe
ex 993 Targa
BMW 02 1975
|
Mijn wielen ook in de verkoop .en na wat onderzoek ze naar mijn mening netjes geprijsd. En net eerste bod binnen ,700 euro....dat is nog minder als de helft. Ben dan ook benieuwd wat zo iemand denkt. En stel je voor dat je akkoord gaat zou de man ook echt het geld hebben? Dus misschien veel te hoog te koop zetten en daardoor misschien wel krijgen wat je wil?
_________________________________________ Nie janken.
|
30 dec 2014 17:02 |
|
|
Dial_888
911 3.2 Carrera
|
Zie maar zo'n bieder aan de deur te krijgen, ik hoor/lees nl erg veel klachten van verkopers...bieders die niet komen opdraven etc.....
_________________________________________ early to bed early to rise makes a man healthy wealthy and wise
|
30 dec 2014 17:22 |
|
|
dj.verhulst
computerboertukkerdorp
|
ik heb al een aantal keer een motor verkocht en gekocht via MP en ook de nodige andere zaken.
maar je heb er rare snuiters tussen zitten. vooral met camera's en motoren snappen de mensen niet dat er iets bestaat als afschrijving.
bv. iemand koopt een lens of body voor € 900,- na 3 a 5 jaar moet er wat anders komen,, dan gaat de body voor 600 en de lens voor 800 op MP maar de laatste opruim modellen body stonden voor 450 a 500 in de winkel, ook al mail je de aanbieding valt niet over te praten,, dus toen had ik maar een nieuwe body gekocht met fabrieksgarantie en alles, en de lens een tijd later toen er een nieuw model kwam ging iedereen de oude dumpen en zakte de prijzen.
iemand bied een motor aan,, waar toch wel een stevige grote beurt aan moet gebeuren,, en dan toch volhouden dat ie altijd dealer onderhoud is,, ja tot 3 jaar geleden wel, maar nu ook al is maar een paar duizend km verder,, de banden zijn inmiddels meer bakkeleit dan rubber en duidelijk vierkant, met een busje forte los je het slechte lopen niet op, en de remzuigers zitten inmiddels aardig vast, en met de motor olie kan je gaan asfalteren zo onderhand...
_________________________________________ Ik geloof wel in God maar niet in Sinterklaas en de (R)overheid !!
|
30 dec 2014 20:15 |
|
|
Robbe
lada
|
Werkt niet, ik raakte mijn set speedlines met een vraagprijs aardig onder die eta bèta's van jou ook maar heel moeilijk kwijt hier in NL. En dat waren zelfs RH velgen! De geïnteresseerden boden allemaal circa 2/3 van mijn vraagprijs, of het nu via het forum was of via marktplaats. Uiteindelijk maar verkocht voor een dergelijk bedrag. Soms zijn items nu eenmaal het gewoon hier in NL niet waard, maakt niet uit wat men in D er voor vraagt en krijgt. En 4 complete wielen met de post opsturen naar D is dan ook geen optie.
|
30 dec 2014 20:24 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Prima te doen, maar je moet er 2 pakketten van maken
|
30 dec 2014 20:38 |
|
|