Auteur |
Bericht |
Rob Herfst
Cayenne Turbo S Hybrid &
Boxster S (987)Rotterdam
|
Ik weet niet waar jij dan precies rijdt in Duitsland, want ik vind het in Duitsland over het algemeen helemaal niet zo goed!
Op sommige stukken zelfs nog die stelconachtige platen, giga spoorvorming, met regen al helemaal geen pretje (geen ZOAB), en dan ook nog amper verlicht....  , elke ausfahrt (onverlicht!) is ongeveer 50 meter lang en eindigd met een haakse bocht  , lekker als je dat even vergeten bent en met 200 km/p uur en gas los de Ausfahrt oprijdt........
Nee, eigenlijk betrap ik mij er telkens weer op als wij in het buitenland zijn geweest dat wij het in Nederland toch best wel voor elkaar hebben! 
|
21 maart 2006 18:14 |
|
 |
911-lover
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS
Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924Hasselt/België
|
Misschien omdat je in Nederland geen afslagen neemt bij 200km/u
Maar ik geef je gelijk hoor. Over het algemeen is de staat van de duitse snelwegen niet om naar huis te schrijven , maar er zijn ook wel hele mooie vlakke stukken snelweg bij
En die afritten (net als vele opritten) zijn idd typisch Duits
_________________________________________ www.porsche968cs.be
Laatste update 22/10/2013
|
21 maart 2006 18:19 |
|
 |
ECT
|
Vanaf Arnhem richting Hannover via Oberhausen. Veel mooie stukken wegdek. De op - en afritten zijn typisch Duits: relatief kort met veel haakse bochten. Ik neem de afritten daarom ook nooit met 200, maar veel lager. In een slakkegangetje.
Ik rijd niet zo graag 's avonds. Beetje nachtblind.
Nu zoek ik nog enkele mooie stukken supersnel wegdek in Duitsland voor mijn rit naar Zurich en Geneve in Zwitserland vanaf Den Haag. Iemand hier een goede tip?
|
21 maart 2006 19:11 |
|
 |
craze
ex-911 3.2 '86, ex-TT quattro 260pk, nu saab 9-5 aero 250pk
|
lUXEMBURG ( VOORDELIG TANKEN) EN DAN ......
LA DOUCE FRANCE  (SUPER ASFALT EN RUSTIG QUA VERKEER)
FF SERIEUS, BEN 2 WEKEN GELEDEN VIA DE SUDREINISCHE ROUTE GEREDEN IN DLD NAAR BASEL, NIET DOEN
WAT EEN K.....T WEG IS DAT, HET ENIGE LEUKE ERAAN IS DAT JE LANGS DE NURBURGRING EN HOCKENHEIM KOMT MAAR VOOR DE REST, BRRRRRR
BEN OOK WEL BENIEUWD NAAR GOEDE SUGGESTIES.......
|
21 maart 2006 19:39 |
|
 |
Sanhi
997.2 4S / 993 TT
|
CAPS LOCK STUK?! 
|
21 maart 2006 20:08 |
|
 |
craze
ex-911 3.2 '86, ex-TT quattro 260pk, nu saab 9-5 aero 250pk
|
hoe weet je dat
zo te zien die van jou ook al.... 
|
21 maart 2006 20:26 |
|
 |
John
Cayenne
|
Das ist Kwatsch, Her Herbst.
|
21 maart 2006 21:19 |
|
 |
Rob Herfst
Cayenne Turbo S Hybrid &
Boxster S (987)Rotterdam
|
Laatst bijgewerkt door Rob Herfst op 22 maart 2006 0:24, in totaal 1 keer bewerkt.
|
21 maart 2006 23:51 |
|
 |
Rob Herfst
Cayenne Turbo S Hybrid &
Boxster S (987)Rotterdam
|
|
22 maart 2006 0:10 |
|
 |
Sanhi
997.2 4S / 993 TT
|
Leuke collage 
|
22 maart 2006 0:23 |
|
 |
ECT
|
Wat hebben korte op- en afritten nou te maken met stabiliteit van een 993????  :
|
22 maart 2006 10:06 |
|
 |
Jurgen
Westervoort
|
@ECT , je moet vooral happen als Rob iets schrijft...
Als je van íemand iets ....... 
|
22 maart 2006 11:07 |
|
 |
ECT
|
I know, I know....
Er lopen hier inderdaad vreemde vogels rond. Niets menselijks is mij vreemd.
Ben ook nog niet lang lid van dit forum.
|
22 maart 2006 11:22 |
|
 |
Rob Herfst
Cayenne Turbo S Hybrid &
Boxster S (987)Rotterdam
|
|
22 maart 2006 11:35 |
|
 |
Jurgen
Westervoort
|
Dat zijn jouw woorden , maar... 
|
22 maart 2006 11:42 |
|
 |
Valentijn
911/964 Carera 2 BJ 1992
|
Wat een verschillende meningen allemaal.
Een 911 rijd als een 911 inderdaad iets lichter voorin maar ja dat hoort bij deze geweldige auto.
Als je een hogere snelheid rijd met een volle tank en een goed uitgelijnde auto is er niets aan de hand.
Maar ja het gehele rijgedrag van een 911 is toch niet te vergelijken met andere auto's daarom rijden we toch ook een Porsche 911 omdat we er allemaal verslaafd aan zijn 
_________________________________________ Porsche 911/964 Carrera 2 Bouwjaar 1992
|
22 maart 2006 18:21 |
|
 |
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
dat verschil merk zelfs ik idd 
_________________________________________ Got coffee?
|
22 maart 2006 18:24 |
|
 |
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.Papendrecht
|
Als ik op volle snelheid ben gekomen heb ik géén volle tank meer. 
_________________________________________ Verba volant, scripta manent.
|
22 maart 2006 18:33 |
|
 |
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxsterex RS4
|
Duur dat zo lang om op gang te komen dan 
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
22 maart 2006 18:42 |
|
 |
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.Papendrecht
|
Dan zit ik al in Duitsland. 
_________________________________________ Verba volant, scripta manent.
|
22 maart 2006 18:44 |
|
 |
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxsterex RS4
|
ff voor de grens tanken : Problem geloBt  (Ik weet niet hoe ik een Ringel-s moet maken)
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
22 maart 2006 18:48 |
|
 |
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.Papendrecht
|
Dubbel s of sz mag ook. 
_________________________________________ Verba volant, scripta manent.
|
22 maart 2006 19:38 |
|
 |
Jort
Groningen
|
ctrl-alt-s werkt bij mij : Gelößt 
|
22 maart 2006 20:08 |
|
 |
Rob Herfst
Cayenne Turbo S Hybrid &
Boxster S (987)Rotterdam
|
alt gr + s = ß 
|
22 maart 2006 20:08 |
|
 |
@944S2
Ex 944 S2 1989,
987 Boxster 2.7L 2005
Atlas GreyHaarlem
|
Gewoon eens met een 944 gaan rijden.
Ik reed laatst nog met mijn S2 heerlijk rustig met één hand  met een (teller)gangetje van 260 km/u......
OK, ze is wel wat verlaagd, set M030 stabi's van een 968 en gele Koni's er onder, maar ze rijdt echt uitermate zeker. 
_________________________________________ Rij niet sneller dan je beschermengel vliegen kan.
|
22 maart 2006 20:12 |
|
|