Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 17 nov 2024 1:26

Antwoord op onderwerp  [ 90 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Hoezo arrogant? 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Ex. 964 C2 Zwart/Zwart, California T5, Kever 1303 Karmann Cabrio
Rotterdam
Bericht 
Retep968 schreef:
In het begin groette ik erop los. Werd vaak niet teruggegroet, en zat dan met een hamlappen in de auto... :(

Dat wil ik niet meer. Ik groet geen moderne Porsches uit mezelf. Dit is zelfbescherming. Wil het risico niet nemen...

Bij de klassiekers kijk ik, in de korte tijd die er is, eerst de kat uit de boom voordat ik een hand opsteek. Dit gaat echter meestal goed.

Hier precies hetzelfde, de "nieuwe" rijders kunnen m'n **** in :)
Een auto vanaf 2 jaar oud is in jun arrogante ogen al afgeschreven.

27 apr 2006 7:28
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
porscheware schreef:
Retep968 schreef:
In het begin groette ik erop los. Werd vaak niet teruggegroet, en zat dan met een hamlappen in de auto... :(

Dat wil ik niet meer. Ik groet geen moderne Porsches uit mezelf. Dit is zelfbescherming. Wil het risico niet nemen...

Bij de klassiekers kijk ik, in de korte tijd die er is, eerst de kat uit de boom voordat ik een hand opsteek. Dit gaat echter meestal goed.

Hier precies hetzelfde, de "nieuwe" rijders kunnen m'n **** in :)
Een auto vanaf 2 jaar oud is in jun arrogante ogen al afgeschreven.

2 jaar, dat is een stuk antiek. :mrgreen:

Het is gewoon een gegeven, hoe ouder de wagen, hoe meer en sneller er gegroet word. Met de 356, zijn we al aan het wuiven als we denken dat er een gaat aankomen :lol: :lol:

Het is niet de eerste maal dat er met de 356 spontaan gestopt word, om even een praatje te doen, en als er cafeetje in de buurt is, een bakje koffie te doen.

Heeft eigenlijk weinig met arrogantie te maken. De nieuwe wagens worden gewoon heel veel gebruikt als dagelijkse wagen. Deze mensen kopen een Porsche omdat ze eens iets anders willen, dan de gewone leasebak. Ze hebben dikwijls niet de affectie, met het merk zoals wij het hebben, maar om deze mensen nu gelijk allemaal af te schilderen als arrogante zakken, omdat ze het nut van het groeten niet inzien.

Dit neemt niet weg, dat er hier en daar wel wat arrogante z*kk*n tussen zitten, maar ik denk dat er veel onterecht als arrogant worden aanzien.

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

27 apr 2006 7:49
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Ex. 964 C2 Zwart/Zwart, California T5, Kever 1303 Karmann Cabrio
Rotterdam
Bericht 
Ja je hebt denk ik wel gelijk :(
Ik ken er zelf ook een paar die overgestapt zijn van Mercedes en BMW naar een nieuwe 911 gewoon omdat ze het geld ervoor hebben.
Van oudere modellen weten ze niets en willen ze ook niet weten.

27 apr 2006 8:00
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
Bericht 
porscheware schreef:
Ja je hebt denk ik wel gelijk :(
Ik ken er zelf ook een paar die overgestapt zijn van Mercedes en BMW naar een nieuwe 911 gewoon omdat ze het geld ervoor hebben.
Van oudere modellen weten ze niets en willen ze ook niet weten.

Ikke wel, mocht ik het geld hebben voor ééntje bij zou ik het niet laten
en het mag een oud dametje zijn hoor

27 apr 2006 8:03
Profiel
PorscheForum Junkie
2e prijs Jubileumrit 2013
Bericht 
ppp 356 schreef:
Heeft eigenlijk weinig met arrogantie te maken. De nieuwe wagens worden gewoon heel veel gebruikt als dagelijkse wagen. Deze mensen kopen een Porsche omdat ze eens iets anders willen, dan de gewone leasebak. Ze hebben dikwijls niet de affectie, met het merk zoals wij het hebben, maar om deze mensen nu gelijk allemaal af te schilderen als arrogante zakken, omdat ze het nut van het groeten niet inzien.

Dit neemt niet weg, dat er hier en daar wel wat arrogante z*kk*n tussen zitten, maar ik denk dat er veel onterecht als arrogant worden aanzien.

Sluit ik me bij aan. Ik geloof ook niet dat het allemaal arrogante mensen zijn. Dat is te kort door de bocht.

Echter, sommige hebben wel mooie auto's. En daar mag ik graag naar kijken. Dat is leuk. Doen die mensen mij toch nog een plezier, zelfs zonder zwaaien! :D

27 apr 2006 11:55
Profiel
PorscheForum Rakker
944 S2 Cabrio
Bericht 
:? :shock: Ik weet niet waar jullie allemaal wonen want hier in omstreek Veenendaal is het tegenkomen van een Porsche een zeldzaamheid.

Dan ga je wel automatsch zwaaien als je er een ziet! :D

R.

04 mei 2006 11:42
Profiel
996 3.6 - 2002
Gent - België
Bericht 
Jort schreef:
Erick schreef:

Keep the flash alive.!!!!!!!!!

Afbeelding :wink:

Heel mooi Jort !!

Blijf op de hoogte van alles wat me bezighoudt :
http://www.RUFIE.be

04 mei 2006 11:53
Profiel WWW Facebook 
1973 911 2.4T & 1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)
Melbourne
Bericht 
Rickie schreef:
:? :shock: Ik weet niet waar jullie allemaal wonen want hier in omstreek Veenendaal is het tegenkomen van een Porsche een zeldzaamheid.

Dan ga je wel automatsch zwaaien als je er een ziet! :D

R.

Tja, ik woon in het Gooi en daar is de Porsche-dichtheid toch echt redelijk hoog. En het is daarbij gewoon een feit dat dit niet allemaal liefhebbers zijn en men dus ook maar zelden spontaan een handje opsteekt.

Maar ik geniet daar niet minder om hoor.

04 mei 2006 12:25
Profiel WWW
Moderator
PF #57
Bericht 
Rickie schreef:

Ach, mijn vorige - nachtblauwe 964 tiptronic - kom ik zeker elke week tegen in Veenendaal.
Mocht je een open Mini Cooper S tegenkomen met iemand die naar je zwaait... dan kan je rustig terugzwaaien... :twisted: :lol:

04 mei 2006 17:11
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
Ik was gister OVER enthousiast. Had overdag in m'n P gereden, en er rustig oplos gezwaaid :D (net als op de motor), stap ik gisteravond weer in m'n SEAT kom als eerste tegenligger een P tegen, en begon te zwaaien :oops: Die man zal wel gedacht hebben dat een een down-sydroom-driver achter het stuur zat. :D

C.g.u.

05 mei 2006 12:55
Profiel
PorscheForum Rakker
PF # 417
Overveen / London
Bericht 
Goed, vanavond onderweg terug naar Duitsland op de A2 tussen Amsterdam en Utrecht ter hoogte van Hessing er hevig op los gezwaaid naar een 964 kenteken SZ-8*-**, ik denk dat m'n Duitse plaat hem van de wijs bracht want bestuurder zwaaide niet maar gelukkig blondine ernaast wel :wink: :wink:

Iemand van hier?

8)

07 mei 2006 23:27
Profiel
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
Porsche912 schreef:
een 964 kenteken SZ-8*-**

Bouwpakketje :?: :idea: :wink:

08 mei 2006 0:03
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
ex Midnight blue 928 GTS 1995
Heerenveen
Bericht 
RobMollien schreef:
Ik was gister OVER enthousiast. Had overdag in m'n P gereden, en er rustig oplos gezwaaid :D (net als op de motor), stap ik gisteravond weer in m'n SEAT kom als eerste tegenligger een P tegen, en begon te zwaaien :oops: Die man zal wel gedacht hebben dat een een down-sydroom-driver achter het stuur zat. :D

C.g.u.

Leuk is dit hè? Ik zit in de Astra ook te flitsen en te zwaaien in m'n enthousiasme en dan denk ik: o ja! da's waar ook, ik zit niet in de P. :cry: :lol:

08 mei 2006 8:06
Profiel WWW
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxster
ex RS4
Bericht 
:) :) Ik heb altijd de neiging te zwaaien naar motorrijders als ik in de P rij... die zullen ook wel denken :shock:
Andersom niet, als ik op de motor rijd zwaai ik niet naar Porsches.
En als ik in de Volvo rijd zwaai ik nergens naar

08 mei 2006 10:47
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
997 S /2006
Bericht 
928GTS schreef:
Leuk is dit hè? Ik zit in de Astra ook te flitsen en te zwaaien in m'n enthousiasme en dan denk ik: o ja! da's waar ook, ik zit niet in de P.

Merk je zoweing verschil? Geeft toch te denken .....over de uitstekende rijkwaliteiten van je Astra.

08 mei 2006 11:15
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 90 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4