Auteur |
Bericht |
porscheware
Ex. 964 C2 Zwart/Zwart, California T5, Kever 1303 Karmann CabrioRotterdam
|
Hier precies hetzelfde, de "nieuwe" rijders kunnen m'n **** in
Een auto vanaf 2 jaar oud is in jun arrogante ogen al afgeschreven.
|
27 apr 2006 7:28 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
2 jaar, dat is een stuk antiek.
Het is gewoon een gegeven, hoe ouder de wagen, hoe meer en sneller er gegroet word. Met de 356, zijn we al aan het wuiven als we denken dat er een gaat aankomen
Het is niet de eerste maal dat er met de 356 spontaan gestopt word, om even een praatje te doen, en als er cafeetje in de buurt is, een bakje koffie te doen.
Heeft eigenlijk weinig met arrogantie te maken. De nieuwe wagens worden gewoon heel veel gebruikt als dagelijkse wagen. Deze mensen kopen een Porsche omdat ze eens iets anders willen, dan de gewone leasebak. Ze hebben dikwijls niet de affectie, met het merk zoals wij het hebben, maar om deze mensen nu gelijk allemaal af te schilderen als arrogante zakken, omdat ze het nut van het groeten niet inzien.
Dit neemt niet weg, dat er hier en daar wel wat arrogante z*kk*n tussen zitten, maar ik denk dat er veel onterecht als arrogant worden aanzien.
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
27 apr 2006 7:49 |
|
|
porscheware
Ex. 964 C2 Zwart/Zwart, California T5, Kever 1303 Karmann CabrioRotterdam
|
Ja je hebt denk ik wel gelijk
Ik ken er zelf ook een paar die overgestapt zijn van Mercedes en BMW naar een nieuwe 911 gewoon omdat ze het geld ervoor hebben.
Van oudere modellen weten ze niets en willen ze ook niet weten.
|
27 apr 2006 8:00 |
|
|
F@RGO
|
Ikke wel, mocht ik het geld hebben voor ééntje bij zou ik het niet laten
en het mag een oud dametje zijn hoor
|
27 apr 2006 8:03 |
|
|
Retep
2e prijs Jubileumrit 2013
|
Sluit ik me bij aan. Ik geloof ook niet dat het allemaal arrogante mensen zijn. Dat is te kort door de bocht.
Echter, sommige hebben wel mooie auto's. En daar mag ik graag naar kijken. Dat is leuk. Doen die mensen mij toch nog een plezier, zelfs zonder zwaaien!
|
27 apr 2006 11:55 |
|
|
Rickie
944 S2 Cabrio
|
Ik weet niet waar jullie allemaal wonen want hier in omstreek Veenendaal is het tegenkomen van een Porsche een zeldzaamheid.
Dan ga je wel automatsch zwaaien als je er een ziet!
R.
|
04 mei 2006 11:42 |
|
|
rufie
996 3.6 - 2002Gent - België
|
_________________________________________ Air or water, Porsches are COOL.
Blijf op de hoogte van alles wat me bezighoudt : http://www.RUFIE.be
|
04 mei 2006 11:53 |
|
|
patrick911
1973 911 2.4T &
1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)Melbourne
|
Tja, ik woon in het Gooi en daar is de Porsche-dichtheid toch echt redelijk hoog. En het is daarbij gewoon een feit dat dit niet allemaal liefhebbers zijn en men dus ook maar zelden spontaan een handje opsteekt.
Maar ik geniet daar niet minder om hoor.
|
04 mei 2006 12:25 |
|
|
horn
PF #57
|
Ach, mijn vorige - nachtblauwe 964 tiptronic - kom ik zeker elke week tegen in Veenendaal.
Mocht je een open Mini Cooper S tegenkomen met iemand die naar je zwaait... dan kan je rustig terugzwaaien...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
04 mei 2006 17:11 |
|
|
RobMollien
|
Ik was gister OVER enthousiast. Had overdag in m'n P gereden, en er rustig oplos gezwaaid (net als op de motor), stap ik gisteravond weer in m'n SEAT kom als eerste tegenligger een P tegen, en begon te zwaaien Die man zal wel gedacht hebben dat een een down-sydroom-driver achter het stuur zat.
C.g.u.
|
05 mei 2006 12:55 |
|
|
Porsche912
PF # 417Overveen / London
|
Goed, vanavond onderweg terug naar Duitsland op de A2 tussen Amsterdam en Utrecht ter hoogte van Hessing er hevig op los gezwaaid naar een 964 kenteken SZ-8*-**, ik denk dat m'n Duitse plaat hem van de wijs bracht want bestuurder zwaaide niet maar gelukkig blondine ernaast wel
Iemand van hier?
_________________________________________ Niemand hoeft zijn plezier te verantwoorden !
|
07 mei 2006 23:27 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
|
08 mei 2006 0:03 |
|
|
928GTS
ex Midnight blue 928 GTS 1995Heerenveen
|
Leuk is dit hè? Ik zit in de Astra ook te flitsen en te zwaaien in m'n enthousiasme en dan denk ik: o ja! da's waar ook, ik zit niet in de P.
|
08 mei 2006 8:06 |
|
|
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxsterex RS4
|
Ik heb altijd de neiging te zwaaien naar motorrijders als ik in de P rij... die zullen ook wel denken
Andersom niet, als ik op de motor rijd zwaai ik niet naar Porsches.
En als ik in de Volvo rijd zwaai ik nergens naar
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
08 mei 2006 10:47 |
|
|
corry
997 S /2006
|
Merk je zoweing verschil? Geeft toch te denken .....over de uitstekende rijkwaliteiten van je Astra.
_________________________________________ Puts a smile on my face every day
|
08 mei 2006 11:15 |
|
|