Auteur |
Bericht |
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Dat noemen ze nieuwsgierigheid, de meeste mensen niet vreemd
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
15 jun 2006 10:15 |
|
|
craze
ex-911 3.2 '86, ex-TT quattro 260pk, nu saab 9-5 aero 250pk
|
|
15 jun 2006 10:53 |
|
|
horn
PF #57
|
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
15 jun 2006 14:38 |
|
|
craze
ex-911 3.2 '86, ex-TT quattro 260pk, nu saab 9-5 aero 250pk
|
Mee eens
Maar horn, wat is jouw bet
craze die wel van een gokje houd
|
15 jun 2006 14:45 |
|
|
horn
PF #57
|
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
15 jun 2006 15:05 |
|
|
Jort
Groningen
|
Handig. Kun je die eettafel ook tot vierzits bank ombouwen?
|
15 jun 2006 15:06 |
|
|
Peter
Geen Boxster 981 S meer
|
Diezelfde gedachte heb ik nu ook.
Als de wagen echt zo goed, orgineel ed. is als beschreven dan zal het misschien een (potentiele) concours winnaar kunnen zijn. En dan praat ik over een echt concours en niet over het concours van de plaatselijke club. Mensen die dat willen hebben niks aan een gebakje van 20k. Die hebben veel te veel gebruikssporen.
Dit soort auto's zijn er niet veel dus dan moet je veel betalen.
Maar ik begrijp aan de reacties hier dat er geen potentiele kopers zijn voor dit soort wagens .
|
15 jun 2006 16:06 |
|
|
horn
PF #57
|
Nee, is overdag een steiger achter mijn huis om de boot aan af te meren...
|
15 jun 2006 17:08 |
|
|
horn
PF #57
|
Ik ben idd geen potentiele koper van een dergelijke bijzondere auto met weinig kilometers. Is aan mij niet besteed. Echter, ik ben er wel een groot liefhebber van. Zie en hoor graag dergelijke bijzondere auto's, maar als ik bovenstaande quote van Lindemans lees, krab ik toch wel achter mijn oren.
Zo'n project als de Speedster van ppp356, dat vind ik dus fantastisch om te volgen en om die auto te zien. Ik zou er zelf het geld niet voor over hebben (heeft te maken met beschikbaar budget) maar kan er wel van genieten. En auto als waar dit topic mee begonnen is in combinatie met de rest van de info, zet ik mijn vraagtekens bij. Dat heeft niks te maken of er wel of niet potentiele kopers zijn. Dit topid is niet begonnen om deze auto te verkopen. Hij staat derhalve ook onder het onderwerp 'discussie'. Vandaar dus deze discussie
Iets anders: moet je een potentiele koper zijn om een concoursstaat Porsche te bewonderen?
|
15 jun 2006 17:16 |
|
|
lindemans
911 3.2 Cabrio 1989Omgeving Haarlem
|
Precies nieuwsgierig, niet meer dan dat.
Ik ben ooit met een erg mooie 3.2 bezig geweest (serieus geinteresseerd in koop) toen bleek dat er aan het chassisnummer was gerommeld.
Auto was gestoelen geweest en via plukze team weer boven water.
Via RDW bleek het uiteindelijk allemaal wel te kloppen en te traceren maar kostte veel puzzelwerk; auto ook niet gekocht dus. Wel grappig om te proberen zo'n ding helemaal na te trekken
Er zijn relatief gewoon heel veel Porsches waar mee gerommeld is, het is een auto waarbij dat ook loont. Bij dit soort gekke verhalen ben ik benieuwd of ik gaten in het verhaal kan schieten, soort "adventure game" zg maar.
Maar met deze 911 kom ik geen level verder; auto heeft een gat van 7 jaar in de historie en dat maakt m lastig. Ben benieuwd wie er zo'n bak geld voor geeft, ik in ieder geval never nooit niet....
_________________________________________ Beter een goeie voor veel dan een foute voor weinig
|
15 jun 2006 18:33 |
|
|
ome piet
993 C2Svechtdal
|
Dacht ik al uit je verhaal te proeven...
Als ik die verkoper was en gemerkt had geen serieuze koper aan touw te hebben,kreeg je van mij ook geen verdere info,zeker geen inzage in allerlei documenten en/of facturen
Val je IMO onder de ''timewasters'',hoe leuk je t speuren ook vindt.....
_________________________________________ t beste maar weer...
|
16 jun 2006 8:48 |
|
|
Peter
Geen Boxster 981 S meer
|
Precies, heel vermoeiend als verkopende partij....
|
16 jun 2006 9:06 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Als ik verkoper was , en alles was zuiver, zou ik deze info zelfs aan een timewaster. Het is een wagen in de hogere prijsklasse, deze mensen kunnen dan gratis reclame maken voor jouw wagen.
Geef je deze info niet, krijg je enkel wilde speculaties, die de verkoop van je wagen niet ten goede komen.
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
16 jun 2006 9:55 |
|
|
ome piet
993 C2Svechtdal
|
Daar zou je een punt kunnen hebben...
_________________________________________ t beste maar weer...
|
16 jun 2006 10:45 |
|
|